Automobiliai, kurių savininkai nenori keisti net po 15 metų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2019-02-20 13:08
ar aš taip greit senstu, ar nuotraukos ne 15m amžiaus automobilių?
lizunas 2019-02-20 13:49
Matyt reklaminis straipsnis, jog pirkti naujausios kartos Gal kas žinote ar dar vis honda ir subaru reikia reguliuoti vožtuvus? Nes forester atsisakiau vien dėl vožtuvų reguliavimo kainos... (išimti variklį reik)
Nerkus 2019-02-20 14:02
Nežinau ar foresteryje kas nors kitaip, bet mano outbacke tik kartą reguliavo vožtuvus (jau pravažiavau beveik 180000km) ir jokio variklio išimti nereikėjo ir kaina buvo visai nedidelė. O jei reguliavo daugiau kartų tai man net nesakė. Aš manau, kad tik subaru nededa vožtuvų kompensatorių, visi kiti varikliai su kompensatoriais. Čia aš kalbu apie senesniu subaru modelius, o dabartinių variklių nežinau ar jie su kompensatoriais ar ne. Pas subaru 2,5 varikliu yra problemos su galvučių tarpinėmis, jos po 150000 km pradeda leisti ir tada reikia išimti varikli norint jas pakeisti (turbūt tuo pačiu ir vožtuvus reguliuoja).
lizunas 2019-02-20 14:57
Jei boxer variklis, tai be pakėlimo tikrai nepareguliuos Būtent forester aš jau norėjau su boxer, 2006 metų ir planavau dujas statyti. O su dujom pas japonus reikia daug dažniau vožtuvus reguliuoti, tai man pasakė, kad tai kainuos nemažai. Tai rinkausi cr-v
Nerkus 2019-02-20 15:05
Keista. Aš tuos 180000 km pravažiavau su dujomis ir vožtuvus reguliavo tik kartą. Na aišku turbūt pareguliavo kai galvučių tarpines keitė. O kas kiek km reikia vožtuvus reguliuoti? Aš taisau pas meistrą kuris tik subaru užsiima, tai jis visada pasako ką reikia daryti, bet apie vožtuvus kalbos nebūna. Kai važiuosi į servisą reiks specialiai paklausti kiek kainuoja vožtuvų reguliavimas.
PupuDede 2019-02-20 16:20
Ant kapoto yra baltas lapelis ir ten parasyta kokie tarpai turi buti ir kas kiek km, jei su dujomis tada greiciau.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-02-20 18:21
Pas mane H6 (3.0), tai irgi sako, kad reik išsikelt motorą norint sureguliuoti. Nors kai žiūrėjau service manualą, tai nieko ten nereik iškelinėti. Kai kurie forumiečiai irgi sako, kad įmanoma ir neiškėlus... Jeigu pvz. H4 motorui vožtuvų reguliavimas ~200, tai maniškiam ~1k (nelabai suprantu, iš kur tokia kaina net ir keliant variklį). Viena iš priežasčių, kodėl nedėjau dujų. Antrus metus važiuoju, įpratau ir dzin, kad mieste 12-15
Šaras 2019-02-21 07:32
1k? Eurų? Kiek savaičių jie tuos vožtuvus reguliuoja?
gytis13 2019-11-04 11:00
Aš va Tojotą vairuoju, tai nei genda nei rūdyja. Kuro ne per daug ėda. Kam ją keisti, negi kitas automobilis vandeniu važiuos?Gal čia visgi patikimumas svarbiausia savybė, kad tiek daug Tojotų tokios mylimos? Paskutinę technikinę pravaryti kainavo gal 160 eur, iš jų 80 eur įskilusio stiklo keitimas, kiti pinigai važiuoklės tvarkymas. Praėjau ir toliau važiuoju.