Rusai jaučiasi skriaudžiami - rusiški automobiliai greitai gali dingti iš Europos Sąjungos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Laplaya 2019-02-27 13:58
Man taip pat visa šita įranga atrodo perteklinė... Pats vairuoju automobilį, kuris turi aklos zonos daviklį - kelis kartus pravertė mieste rikiuojantis. Bet teko važiuoti į tolimesnę kelionę su automobiliu, kuris pats palaiko save juostoje, pasisuka, pristabdo... Turiu pasakyti, kad visos tos sistemos ilgainiui taip atpalaiduoja, kad arba pradedi miegoti, arba norisi užsiiminėti kažkuo kitu, tik ne vairavimu.
Xdmin 2019-02-27 20:20
Visiska nesamone. Tai gerokai pakels ekonomines klases automobiliu kainas. Kadangi tai tera pagalbines, o ne kritiskai svarbios technologijos, nesuprantu kodel jos turetu buti privalomos. Jei tai butu pilnai savarankiskas auto pilotas, va tada butu kita kalba, nes butu galima svajoti, kad po kazkiek metu automobiliai visi patys vairuos save ir todel bus galima didinti greicius, naikinti sviesoforus ir kitos utopines idejos. Jei nori saugumo, tai geriau tegul padaro, kad lengvasis automobilis ir turetu buti lengvas, pvz ne daugiau 1200kg, tai tuomet visiems bus saugiau, dar ir prie ekologijos prisidetu tuo paciu.
Zdarovas 2019-02-27 20:31
Kas su sudais nori vazinet DD
GNU 2019-02-27 22:22
Ne jau kas nors tą mėšlą Europoje pirkdavo? Kas liečia automatinį stabdymą ir juostos palaikymą tai tikrai geras dalykas, žinoma kažkiek atpalaiduoja, bet jautiesi daug saugesnis, ypač ilgose kelionėse kai apima nuovargis.
bahuriux 2019-02-28 07:18
Šitų nedaug perka, bet nivas kaip karštas bandeles graibstydavo europoj medžiotojai, žvejai ir panašiai, nes pravažumas labai geras, o kaina maža.
kukulis4 2019-02-28 07:50
FtBall 2019-02-28 10:02
Kokiam Golf'e su 5x5cm veikdrodėliais gal ir aktualu aklosios zonos įspėjimai, bet mano turimoje Toyota Corolla - akloji zona tiesiog neegzistuoja.
HardAxe 2019-02-28 11:54
Na kažkada buvo tik saugos diržai privalomi, o abs ir pagalvės - išmislas buožėm. Gi ir be ABS mokėjo žmonės stabdyti. Dabar tai gal ir prideda kainos, bet kai tampa standartinė įranga sumos skirtumas sumažėja. Dabar realiai už tuos dalykus plešiami dideli pinigai, nes žmonės to nori, o gamintojui reikia pigiaus bazinio modelio + iš kažkur paimti pajamų Tokiom mašinom kaip niva galėtų leisti ir be tų sistemų parsidavinėti bei apriboti max greitį. Su niva vistiek greit nepalakstysi.
Laplaya 2019-02-28 13:40
Kam Nivai autopilotas ir juostos palaikymas, jei ji gatvėmis nevažinėja?