Boeing krizė. Vieno iš populiariausių lainerių skrydžiai nebevyksta, kompanijos kapitalizacija smuko $27 milijardais (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

01 2019-03-15 23:02
Pradėjo ir tokios kompanijos praktikuoti kaip Windows, Adobe ir Apple paskutiniu metu - OS ir Softo updeitai vis dažnesni - ir paleisti į rinka produktą su bugais ir neištestavus iki galo - jau normalu. Kuo tai baigiasi lektuvo atveju matome, šimtai žuvusių kiek kitoks resultatas nei nepatenkinti OS useriai (paburbės, nieko tokio, pakentės, patys duos feedbackus kas neveikia, ir taip ju rankomis per pusmetį ištaisysim ko nespėjom iki deadlaino, nieko cia baisaus).
Alchemikaz 2019-03-16 01:17
Na, o žurnalistai nenaudoja spellcheck "Indonerzijos" (iš straipsnio), nieko čia baisaus.
amas 2019-03-16 09:56
Puiki proga užsipirkirkti šios kompanijos akcijų. Pasitvarkys ir pakils. O šeip tie lėktuvai nekrenta kur jų daugiausia yra. Nekranta ten kur į saugumą mežiūrima pro pirštus.
punktyras 2019-03-16 10:26
Jau pataisyta, ačiū už pastabą.
vanduo4 2019-03-16 22:52
- Aš irgi pastebėjau, kad visos katastrofos vyksta trečiojo Pasaulio šalyse. JAV ir EUropoje tokių katastrofų labai mažai. Ar tai ne požiūrio į saugumą rezultatas.
AAA000 2019-03-17 05:48
cia ka rasai - rezultatas del ubagiskumo. ne visos salys vienodai turtingos. auksta technini lygi palaikyt yra labai brangu. ypac kai dar monopolininkai principe tegamina tuos lektuvus - dirbtinai net ypac brangu. o sita krize - kad pradejo byret net ir ne pas ubagus nepaisant i "rimta poziuri i sauguma" as tai ivardinciau siektiek kitaip - cia krize rimtiems ziuretojams i didelius uzdarbius pasaulio saskaita
vanduo4 2019-03-17 15:21
Nu ir ką siūlai? Dar atlikinėti jiems techninę apžiūrą? Kažin kodėl Airbus neturi tokių problemų? Ne taip paplitę? Airbus netgi nutraukia savo didžiausių orlaivių gamybą.
AAA000 2019-03-17 17:16
taigi tegu kritineja kokios problemos? privalomas draudimas tegu dengia zalas ir tiek. TA naikint. is jos nera naudos. tegu kuria automatinius parasiutus laineriu keleiviams, o ne kazkokiom sertifikatinem pievom uzsiimineja. ivesciau pvz kokia nors kontroles tarnyba - kur sakykim numusineja kas 10000 laineriu viena - atsitiktiniu budu - ir turi suveikt parasiutai kaip tau toks variantas?
Hmz 2019-03-17 21:06
"Po katastrofos Etopijoje, Boeing kotiruotės rinkoje sumažėjo 11%" Net ir akla beždžionė pastebėtų, kad anksčiau (gruodžio-kovo laikotarpyje) kapitalizacija blaškėsi nuo 193 iki 263 mlrd. Dabartinis šuolis yra palyginti nereikšmingas. Niekuomet netikėkite žiniaklaidos straipsniais teisės ir ekonomikos temomis, nebent norite likti visiškais neišmanėliais.