Lietuvos kelių remontui jau neužtenka pinigų: siūlo naują mokestį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

robertasdd 2019-04-01 11:01
vel iki rudens darys inventorizacija, o taisyt prades atejus pirmam saltukui. vasara galima taisyt tik autostrada ir yvaziavima y palanga
sub 2019-04-01 14:02
Kai lopai dirba vadovais, ir naudojasi sava pareigomis kad dautų asmeninės naudos, vokdami visų pinigus, tada pradeda trūkti lėšų, nes kažkuriam vadovui kiemą už dyką išasvaltavo, kai kam į Kariotiškes viaduką padarė, Kaune Chemijos g. išvis absurdai 2018 metais vyko. Sutvarkė gatvę pilnai, už mėnesio atvarė chėbra vamzdynus keisti, ar vandens ar dujų nzn, bet esmė, kad vėl išrausė pusę gatvės ir paliko broką su užlopytom skylėm, kurios po žiemos atsivėrė. Po to šneka žmonės, kodėl taip greit važiuokles reik remontuot. Man pikta dėl to asmeniškai.
AAA000 2019-04-01 20:49
pritariu. geriau etapine pletra. kokius 5 metus asfaltuotu visus zvyrkelius valstybes reiksmes, kol visus uzbaigtu padengt. nes cia jau geda pries europa . ir kistu tuo metu pinigus i didziuju miestu pozemines komunikacijas. pvz visokius perejimus po magistralinem trasom ir panasiai. isplestu pagrinda. numatytu technines trasas ir pan. supirktu zemes ziedams ir nemokamo stovejimo aikstelems. o danga - tik kosmetiskai. poto pabaigus asfaltuot zvyrkelius - visus asfaltavimo pajegumus tvarkyt pagrindiniu magistraliu danga. dabar chaotiskai viska varo - vos ne balsavimo budu... turetu but valstybinis planavimas magistraliniu tinklu ir didziuju miestu ivaziavimu - aplinkeliu. nes tai is esmes naturalus monopolis ir valstybes prestizo reikalas. valstybes keliu stuburo formavimas. kaina cia gali but sakykim +10% nuo konkursiniu kainu vidurkio, nes vistiek salies interesams. prioritetas cia turetu but transporto pralaidumo didinimas, o ne kaina. o smulkesni - rajonini lygi dalintusi konkursais geriausios kainos tvarka. nes ten greitis maziau svarbu. svarbu keliu pakenciama bukle.