Dažnesnė sveikatos patikra ir jokių dešrainių ar cigarečių prie vairo - tokių pokyčių vairuotojai gali sulaukti jau visai greitai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

diedukas 2019-04-26 10:55
Sraipsnyje yra rasoma apie tankesne sveikatos patikra . Butu labai saunu kad ir draudimu siulytojai kartu su savo pasiulymais pateiktu gydytojo pazyma kad jiems su galva viskas tvarkoj.Ir taip kiekviena karta . Aciu is anksto .
kestutisz 2019-04-26 12:23
Realiai jei priims - tai bus tik dar vienas draudimas kurio niekas nepaisys, ir kuo tokių daugiau - tuo mažiau kreips dėmesį kokių ten nesąmonių prirašinėta.
Berserkas 2019-04-26 12:40
Pagirtina. O kas čia blogai? Su telefonu gi negali kalbėti tai kodėl gali valgyti dešrainį vairuojant? Taip pat ir patikra svarbu. Lietuviai kažkokie keisti. Visur tik skundžiasi. Su amžiumi rega blogėja ir t.t Jeigu norite vairuoti automobilį, turite sudaryti kuo mažesnį pavojų aplinkiniams, automobilis sveria virš tonos, daugumos link 1.8 tonų. O kai įgauna tiek sveriančius automobilius, prisiimti atsakomybės nenori. Taip pat manau jog visi iki kokių 2000m. (aš čia tokį atsitiktinį paėmiau), turėtų perlaikyti regitroje tiek teoriją, tiek praktiką. Mat anksčiau teises gaudavo net neatlike realios praktikos, o po to keliuose ir galime išvysti tokius vairuotojus. Nekalbant jog viskas buvo lengviau ir dažnai "geras žmogelis" "nurašydavo" tas klaideles, ypač merginoms/moterims.
HardAxe 2019-04-26 13:29
valgyt ir dabar negalima. Jei griauši kokį batonėlį ar sriubčiosi kavą niekas nekreips dėmesio, bet už hotdogą gali gauti baudą kaip už vairavimą kalbant telefonu. p.s. Lietuviam kažkaip vairavimo .
kestutisz 2019-04-26 13:44
Tai jau, tikrai žinai nors vieną kuris nesinaudoja telefonu prie vairo? Na ok, atėjus draudimam nemaža dalis telefą nukišo nuo policininkų akių kur dar blogiau - ant sėdynės ar dar giliau ir net periferiniu regėjimu nepamato pasikeitusios situacijos. Tik tiek.
Pumper 2019-04-26 14:07
Telefono laikymas nieko bendro neturi su eismo saugumu. Seniai pademonstruota, kad kalbėjimas blaško vairuotojus, o ne kažkokio objekto laikymas rankose, todėl turėtų tada bausti ir kalbančius per bevielį ryši ir kalbančius su keleiviais (kaip manai, kodėl draudžiama su autobuso vairuotoju kalbėtis?). Jei toks blogis laikyti sumuštinį važiuojant, tai kodėl neuždrausta vienarankiam vairuoti? Dažnesnė sveikatos patikra irgi visiškai nelogiška, kai naujos mašinos vis daugiau autonominių funkcijų turi. Pagal technologinę pažangą kaip tik reikėtų retinti visokias patikras.
Berserkas 2019-04-26 14:36
Laikydamas objektą rankoje, valdai automobilį su viena ranka. Kritinėje situacijoje nieko gero nepadarysi su viena ranka valdant "normalaus" automobilio vairą. Gal nematei Lietuvos autoparko statistika? Apie kokius naujesnius automobilius šnekama Lietuviams geriau senas "premium" nei nauja "skarbonke". Be to tos technologijos ne nuo visko apsaugo. Jos dar nėra tokios pažangios. Dar pradėk kalbėt, kad daug pensininkų su naujais auto važinėja.
Pumper 2019-04-26 16:32
Absoliuti dauguma pensininkų išvis nevažinėja, o viena ranka vairuoti draudimo jokio nėra, tai kodėl negalima kitoj laikyti sumuštinio? Ką tai keičia?
Wolfy 2019-04-26 16:53
Vairuodamas nei valgau, nei kalbu telefonu, manau, kad tai turėtų būti elementaru kiekvienam vairuotojui, kad tai blaško ir trukdo vairuoti. Čia ypač galioje miesto ribose, dar kiti sugeba ir mašinoj ten kuistis, kažko ieškoti vairuodami. Apie fb "scrolinimą" vairuojant išvis nešneku, nes čia totalus aplinkos ignoravimas vairuojant.
AAA000 2019-04-26 19:17
pagal mane su sveikatos patikrinimais cia jau zmogaus teisiu pazeidimas. tvarka kai galioja sveikatos patikra 10 metu turi but taikoma visiems iki pensijinio amziaus ribos. jei pensijinis amzius didinamas - vadinas valstybe dekaratyviai laiko, kad zmogus 100% gali but panaudojamas iki tos amziaus ribos - vadinas ir medicinine patikra nuo kurio amziaus atsiranda suvarzymai turi didet. o ne sugalvojo biurokratas - ir mazina is lempos. o privaloma tvarka dazniau tikrintis sveikata grieztet turi tik tiems, kuriuos isleidziama i pensija anksciau. nes tik jie patenka i rizikos faktoriu del amziaus. pati valstybe ta deklaruoja. kitaip - akivaizdus zmogaus tesiu pazeidimai siulomi - nes bus perterkliniai apribojimai. tie kur moka mokescius dirbtinai tures islaikyt biurokratiskai primesta papildoma nasta. cia bus socialine nelygybe - jei tokia tvarka patvirtins. del vazinejimo saligatviais - oficialus pesciuju greitis pasaulyje kiek zinau laikoma iki 8km/h. uzdeti riba iki 6km/h - cia jau vel perteklinis suvarzymas. siulymai turi but adekvatus ir atsizvelgiama i pasaulines praktikas, o ne lietuvos Biurokrateliu fantazijas ir svajones. toks vaizdas kad ir toliau parazituot visuomenes saskaita nori kuo geresnem salygom...
Berserkas 2019-04-26 19:28
Kokią nsmn galėčiau išskirti tai techninė apžiūra. Tuomet būtų galima pravažiuoti davius kyšį. Bet greičiausiai tai būtų tik su stipriai modifikuotais automobiliais, tarkim su varikliu iš kito gamintojo ar modelio kuris nėjo šiame. O ten tie kurie be katalizatorio varo, lavonais, kažin ar jie sutaupytų. Be to greičiausiai būtų rimtesni autoservisai. Čia jau priklauso kaip tai įgyvendintų.
Shinigami 2019-04-27 10:06
Bet dalis vairuotojų teigia, kad tai jų neblaško, tik kiti eismo dalyviai staigiai prieš jų mašiną šokinėja. Ypač pėsčiųjų perėjose visi prieš jų mašina staigiai šokinėja, kad net pastebėti "neįmanoma".
soulshot 2019-04-27 21:09
o as manau visai neblogos pataisos..dar galetu pradet idet kokius skenerius,kur norint uzkurt auto reiktu vairuotojo pazymejima istatyt su chipu,taip uzkertant kelia vairuot be teisiu,o jei kazkas paskolintu savas ikisti i skeneri rizikuotu jas prarasti.
Finalfour 2019-04-27 22:31
Blin, tik isigijau nauja auto, kuri vairuoja pati autopilotu, turi radarus, seka aplinka, pati stabdo kai reikia ir t.t. - galvoju, va idealus variantas kirst desraini siausiant i pajuri, ir cia bac uzdraus? Niekas demesio i juos nekreips, nes neimanoma uztikrinti kontroles tokio reikalavimo. Tai tegul uzdraudzia ir auto sistemomis naudotis. As savaite po pirkimo vazinejau trasoje nagrinedamas masinos navarotus, navi, internetus ir t.t. jos gamintojo multimedijoje, o masina tuo tarpu vairavo sau pati, reikedavo tik aki uzmesti i kelia. Zodziu, masinos tobuleja, o jie ivedineja draudimus kaip seniems ziguliams.
Berserkas 2019-04-27 22:42
Kiek tokių auto Lietuvoje? Taip pat gamintojai vis vien nurodo laikyti rankas ant vairo.
Shinigami 2019-04-28 09:09
Kiek man žinoma: A) Autopilotu Lietuvoje dar neleista naudotis. B) Gamintojai dar negarantuoja 100% autopiloto veikimo, todėl reikalauja vairuotojo kuris stebėtu aplinką. Kitaip sakant, tai dar ne autopilotas, o pagalbinė vairavimo sistema.
Finalfour 2019-04-28 10:51
Bent jau Vilniuje, tai pilna. Vilniuje jau retenybe pamatyti sena kibria, vien naujos lizingines masinos. O ju dauguma aprupintos pagalbinemis vairavimo sistemomis, visokiais ispejimais ir t.t. As aisku suprantu, kad reikia stebeti kelia, rankas stengtis laikyti ant vairo, ir t.t. O bet taciau, valgyti desraini su kava uz tokios masinos vairo yra n kartu saugiau, nei ta desraini kimsti uz seno kibiro vairo.