Vidaus degimo varikliai automobiliuose - kaip jie tobulėjo ir ar jau laikas juos nurašyti?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

RamūnasP. 2019-05-10 14:56
atsiradus pirmam benziniam varikliui nieks netikejo jo ateitimi , juk garo varikliui nereikejo jokios infrastruktūros tik malku . bet po 10 metu jie mire.manau taspats laukia dabartiniu varikliu tik mes nenorime su tuo susitaikyt is inercijos.
mobilunkas 2019-05-10 23:36
skysto kuro varikliai gali veikt kai aplinkui krize, nera elektros, interneto ir pan, o elektromobilis labai priklausomas nuo idealiai funkcionuojancios elektros sistemos, klausimas kaip elektormobiliam patiks potvyniai taip kad negreit dar vidaus degimo varikliai pasitrauks is rinkos, na ir gaisro metu geriau jau turet dyzelini, benzinini varikli nei elektromobili. na as isivaizduoju kaip privaciu namu gyventojai turi elektromobilius, bet kaip is 9 auksto kaba prailgintuvas iki elektromobilio tai neisivaizduoju...tik vidaus degimo varikly reiketu kiek galima daugiau visko elektrifikuot, elektrinis vandens, tepalo siurblys, elektriniai voztuvai, generatoriu naudot kaip starteri,starteri ismetant, zodziu kad vidaus degimo variklis gamintu elektra, kazkiek tos elektros det i akumuliatoriu, o paskui ta elektra viska darytu, tada variklis veiktu idealiuose sukiuose didziausiu NK, piko kamsciu metu praktiskai veiktu tik elektra is akumo, kol akumas isseks. ir biokuro nereiktu pilt i dyzeli, nes paskui neiasku kokiu ismetamu medziagu variklis prigamins, kuras turetu but kazkoks beveik konkretus angliavandenilis CxHy, o ne ju grupe, su rapsu gamybos atliekom, kad katalizatoriai ir variklis ekonomiskiausiai degintu kura, na ir siaip geriau kura imt is siauro grezinio, nei hektarus zemes skirt kuro auginimui sudeginant atograzu miskus
unytas 2019-05-12 12:24
kaskada visi sake kad 2020bus skraidancios masinos dabar sneka kad bus visur elektromobiliai. viskas priklauso nuo gamintoju jei nustos gaminti vidaus degimo varikliusbet to tikrai nebus. kalbant taip kiek tos batareikos laikis ir kaip reguos i ziema ir t.t gal bus daugau problemu negu naudos
Evil Goku 2019-05-12 18:33
Toks jis ir ekspertas.
kukulis4 2019-05-13 09:21
Paantrinsiu. VDV varikliu eros pabaiga yra neisvengiama, tik reikia turet omeny kad dabar 21 amzius o ne 19 ir 20 sandura. VDV varikliai yra labai istobulinti, infrastruktura pritaikyta butent TP su VDV ir tos infrastrukturos beprotiskai daug. I elektrinius automobilius persesim visi, vos tik EV nenugincijamai naudingesnis nei VDV ekonomine prasme. Ir vazinesim VDV varomais automobiliais tik for fun ir visokiose trecio pasaulio salyse. Bet tai neivyks taip greit, kaip kad zmones nuo arkliu persedo i automobilius. O kas liecia vairavimo malonuma, tai zinoma, skonio reikalas, bet man sitas wins over Tesla. Visada. https://www.youtube.com/watch?v=WNnSs_oN704
vazzy 2019-05-13 12:36
visai įdomi mintis tika šovė į galvą perskaičius komentarą apie prailgintoją iš 9 aukšto. dabar namai projektuojami ten apie 32A butui, bet jeigu nenumatyta EV įkrovimo stotelė garaže tai kokia to buto vertė bus po 20 metų? kur jis krausis savo EV kai tik juos ir naudosim? vien tik gatvėje? ar tai reiškia, kad namai kurių parkinguose numatyta EV krovimas būtų brangesni?
sub 2019-05-13 13:31
Kas nenori taikytis, o kas jau susitaikė.
HardAxe 2019-05-13 13:35
El įvadas į namą visvien įeina per rūsį. Bent dalyje naujų namų skaitikliai rūsyje, senuose namuose įvadas irgi kyla nuo rūsio per laiptines. IMHO nebus sudėtinga papildyti namo EV krovimo taškais garaže po namu.
sub 2019-05-13 13:38
Kol tu neįsivaizduoji kaip, kiti jau dabar turi pasistatę pakrovimo vietas prie daugiaaukščių namų arba rūsyje ir kraunasi, nereikia tikrai iš devinto aukšto kabelio mest žemyn. Jaučiu tie, kurie perka Tesla, pagalvoja prieš tai apie tai kaip ir kraus. O ne kaip kurie, kurie nusiperka, o tik po to galvoja.
immortallt 2019-05-13 20:19
Taip, Norvegijoje žiemų nėra/žiemą niekas nevažiuoja. Elektromobiliai, priešingai nei skraidančios mašinos, jau čia ir komerciškai patrauklios. Iki to, kad būtų pigesnės nei VDV alternatyvos - apie 5 metai. O jei apmokestintų VDV važiavimą mieste už tą taršą kurią sukelia žalą sveikatai, tai elektromobiliai jau dabar būtų pigesni 90% žmonių. Bet kai žmonių sveikata nieko verta, tai tą ir turim. Elektromobiliai jau dabar yra naudingesni, problema, gamyba akumuliatorių labai atsilieka nuo paklausos. Reikia dvigubinti akumų gamybą kasmet dar 10 metų, o tada niekas nebepirks VDV (realiai truks 15-20 metų). Krovimo tinklą vystyti galima reikia, bet tai galima daryti pakankamai greitai, kai tik išaugs reali paklausa.
poi 2019-05-16 21:45
Paprastas skaičiavimas Hyundai : KONA, VDV nuo 17.000€, KONA electric nuo 40.000€, t.y. 23.000€ skirtumas. https://www.hyundai.lt/wp-content/uploa ... ist_lt.pdf Kai kainų skirtumas bus bent trečdalis skirtumo - tada bus galima kalbėti apie elektro mobilius. O kol kas..
Marius.brn 2019-05-16 22:33
Pažiūrėk kiek galios turi 17k eur versija ir kiek elektrinė. Aš jau įsivaizduoju stenbint save senstantį per tą ilgą įsibėgėjimo procesą. Ir taip, elektrinės mašinos brangesnės (dar). Bet esmė kad tai tik laiko klausimas.
immortallt 2019-05-17 21:20
Palygino mechaninę pavarų dėžę ir automatinę, beveik pilną komplektaciją ir tuščią. Jau nekalbant apie galią, viena priekiniai varomi, kita 4 varomi. Tai gal iškart reikėjo imti Tesla Model S performance ir lyginti su Toyota Yaris benznine? Jeigu pagal galią ir komplektaciją žiūrėti, tai artimiausia grynai VDV versija tik 4000 Eur brangesnė, bet ir tai nėra lygiavertė.
AAA000 2019-05-17 22:09
tiesiog narvelio tipo butai be garazo ar stovejimo vietos pigs. bet cia tik prastai suprojektuotu sudmiesciu problemos. renovacija turetu but daroma kitaip - pvz griaut tas sovietines nesamones ir statyt normalius kotedzus. ar daugiaaukscius kur pirmas aukstas paskirtas infrastrukturai, tame tarpe ir elektromobiliu vietoms. cia bus poreikis ne tik stovet. bus dvigubas poreikis - dvigubas spaudimas - dar ir ikraut... net visokie vidutiniai ir mazi verslai be ikraunanciu auto stovejimo vietu isvis uzsilenkt gali... manau prekybos centrai irgi prisistatys - kai atsiras kokia nors neproblemine distancine apmokejimo sistema uz elektra. elektromobiliai siaip realiai bus labai pigus - nes matosi vien kaip plinta kokie paspirtukai. as manau bus labai daug kibirinio tipo elektromobiliu. cia tikrai iperkamas daiktas daugumai. tiesiog negamina. tiesiog ant stereotipu labai dar kaba viskas. ant visokiu suvarzymu - kaip visokios TA ir registracijos, teisiu laikymas ir pan... jos ne tik zmonems problemas kelia. gamintojai juk ten irgi turi visokias sertifikacijas atitikt kai nieks nevarzo - tai prigaminama labai greit...
Xdmin 2019-05-17 22:51
Visai gali buti, kad jei butu kruva pakrovimu vietu tai kinisku elektromobiliu su svino baterijomis parduotu daugiau nei tradiciniu automobiliu.
kestutisz 2019-05-17 23:20
Lygini teisingai, bet visiškai atvirkščiai. VDV kašikai 16k eilės (kaip koks nors qashqai 1.3) prekyboje yra, o elektriniai ne (leaf'as jau už 34k). Na ir viskas, ten kažkokie skambučiai ir švlipukai ir galimybės už dar daugiau pridėti dar kažko labiau - absoliučiai dzin. Lyginant bazę (o daugiau nelabai kas ką gali ir įsigyti, o jei ir gali tai čia jau ne skaičiuose esmė) VDV vis dar nepralenkiami.
immortallt 2019-05-18 00:13
Nepralenkiami? Elektromobiliai dar neįėjo į ekonominę klasę, ir kam jiems ten eiti? Nepasotina ir už didelę kainą paklausos. Tol kol savam segmente nepasotins paklausos, tol eiti į ekonominę klasę gali tik durnius. Ekomonika 101.
kestutisz 2019-05-19 10:23
Na, bet pirtki ir nėra ko už tuos pačius keliolika k. Nebent gal Tata motors (čia kur nupirko jaguar'ą, bet gamina ir paprastesniems) turi ne mažiau ekologišką variantą - varomą suspaustu oru. Žodžiu kol kas net nėra ką lyginti.