Vidutinio greičio matuokliai dirba lyg pašėlę: per keturis mėnesius užfiksavo rekordinį skaičių pažeidėjų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

amas 2019-05-17 12:31
Gerai
Absoliutas 2019-05-17 13:58
O kiek avariju uzfiksavo tuose ruozuose? 0? Tai ar reikalingi ten tie greicio ribojimai, jeigu tiek daug virsijanciu o nei vienos avarijos? Gal geriau tose vietose padidinkit leistino greicio riba ir problema bus isspresta. Cia eiline valdzios rinkliava is eiliniu pilieciu, neturinti nieko bendro su saugumu.
vazzy 2019-05-17 14:15
aš manau ne taip klausimą reiktų formuluoti, ne kiek dabar avarijų, o koks pokytis lyginant su tuo kai nebuvo matuoklių. jeigu pokytis yra - vadinas jų reikia
AAA000 2019-05-17 14:39
matuot viska reikia nauda visuomenei. o ne pagal buhalterine statistika. gal geriau kelia patvarkyt? ar pora kalniuku irengt. ar pora pertvaru kelio viduryje. as manau matuokliai krastine priemone. klano interesai, kaip pasipelnyt per valdzios suteikta privilegine padeti. tu dar nebusi net tikras - ar neklastota duomenys.
Absoliutas 2019-05-17 15:04
Tai ar yra pokytis? Kazkodel apie tai nutylima.
vazzy 2019-05-17 17:17
kalniukų greitkeliuose ? tu galvoji ką siūlai ? kokia prasme, kad fūros stabdys nuo 90 iki 20 km/h?
HardAxe 2019-05-17 17:45
Situacija per šias Kalėdas. Mašinoj vaikas. 2 juostų kelias(viadukas gal labiau) su skiriamaja zona. Leistinas greitis ~90, eismas didelis, tamsu. Pirmoj juostoj daug važiuojančių į išukimą, tai ji juda ~70. Važiuoju ramiai iš paskos. Kažkas mane ramiai pasiveja (+10-30) ir pradeda lenkti. Tada... Pasirodo antroj juostoj skrido lakūnas, tas kažkas jam įlindo prieš nosį, jis įšoko į pirmą juostą ir matau veidroduke ~150 atskrendančią stabdančią mašiną. Na pasisekė, tilpo jis tarp mūsų sugrįžt į savo antrą juostą. Kai kažkas skrenda tuščiam kely geru oru, blogai, bet toleruočiau. Bet kai atsiranda tokių idiotų, tai aš už zoninius radarus kiekvienam kely kas 10km. Gana ginčykis kam iš jūsų nepatogu ir trukdo nusipersti tie radarai, jie tiesiog atpratins idiotus nuo idiotiško vairavimo. Aš irgi galiu vairuoti saugiai 2x leistinu greičiu, jeigu visi likę laikysis taisyklių. Bet jeigu visi lakstys 2x greičiau bus anarchija.
AAA000 2019-05-17 20:51
vat tipinis postas nemastanciu... svarsto bendra klausima, ar reikia radaru... o situacija jau ima individualia... as nesiulau kist i greitkeli kalniuku. tuos vidutinio greicio matuoklius juk kisa dazniausiai kur yra kokie nors ribojimai zenklais. i kuriuos vairuotojai nusispjauna tiesiog. ar praziopso. nu neveikia tie zenklai ir tiek. nu tai ikiskim kalniuka. ar kelio susiaurinima. ar pvz akmenine danga, kaip zieduose vidinej daly daro - tik siuo atveju juostas (buvo su dazais tas daroma kazkada, bet jie greit issidevi). ir tegu greicio megejai tarkuojasi automobiliu sonus ir pakabas. o kam tau uzsireike kist kalniukus i greitkeli? as ten siulyciau idet pvz trecia juosta - neriboto greicio. ir jokiu budu nestatyt tvoru isoreje. daryciau tokio tipo autostradas - atkarpa 3 juostu, ties galais ar vidutiniais sankirtos mazgais ar ties apsisukimo vieta pereina i 2 juostu, o vidury kaip apvaziavimo sala. ta prasme vaziuoji iki 90km pirma juosta, antra iki 130, trecia (vidine - neribotas - virs 130). o matuot ten kazkokius vidutinius greicius autostradose ir greitkeliuose isvis beprasmiskas lesu svaistymas... matuot reikia ar isipaiso i reikiamas ribas, ir baust pagal mane reikia jei pvz vaziuoja leciau nei 90 antra juosta, ar leciau nei 130 vidine - ir pan. ta aplamai gali sitie "siuolaikiski" ir "moderniausi" matuokliai? kuriuos cia gini kaip suprantu pagal mane ismete kruva pinigu pries visuomenes interesus. cia aiski korupcija... visuomenes interesas - keliu pralaidumo didinimas, realiu saugumo priemoniu statyba ir pan. o ne kazkokiu baudeju klanelio neaiskios protekcijos... tu nori sukurt aiskia, saugia ir ateities Lietuva - ar kazkokius viduramzius - kur tave kazkas dulkins neaiskiais metodais. prisidenge ten visokiais pritemptais statistiniais "saugumais" ar "duomenu apsauga", ar tiesiog technologiju automatizacija... aplamai - pazeidejai yra zmones, o ne automobiliai. ir jie individualus irgi. dazniems pazeidejams kokius privalomus gps navigatorius tegu ant kojos kabina ir seka butent juos. tegu draudima brangina. o ne trukdo visiems normaliems zmonems keliaut ir naudotis savo transporto priemonem. as net automobiliu numerius panaikinciau, nes jie yra is esmes zmogaus teisiu varzymas. skatin turtine nelygybe (turtingesnis gali sau leist dazniau pazeidinet). pazeidima daro pazeidejas ir jis persest gali i kita automobili, visaip gudraut ir pan. policija turi juos gaudyt ir zenklint. numeris svarbu jei autotransporto priemone bus autonomiska. ir tik joms numeriai turetu tebut privalomi (ar koks pazangesnis indentifikavimo budas).
Berserkas 2019-05-18 23:51
Na, aš irgi nieko prieš jeigu tuščias kelias, geras oras ir, kad ten pralėks viršydamas greitį (ir aišku neturėtų būti jokių pėsčiųjų perėjų toje atkarpoje). Bet kai laksto ten kur pėsčiųjų perėjos, ten kur krūvą automobilių arba išlekia į kelią mieste šonaslydžiu prieš atvažiuojančius automobilius tai irgi... Tokie tai tikri kelių gaideliai kaip sakant. Jeigu kažkas ten tuščiame greitkelyje, užmiestyje lankys, man vienodai. Paprastai tokie gaideliai įsivaizduoja save kaip kokiais automobilių entuziastais, bet mes visi žinome kokie jie iš tikrųjų.
SaMaras 2019-05-19 00:05
Tai aišku geriau kiekviename žvyrkelyje įrengti kelių lygių sankryžas ir bus galima ir greitai lėkti ir su didesniu greičiu nuvažiuot kur nori.. bet kol to nėra, ir važinėjant normaliai geriau tegul nubaudžia kelis „profus“ kurie geriau žino koks ten geras greitis, nei, kad aš kiekvieną kartą per tą kalniuką ar kokią tarką važinėsiu.. Mane kaip tos pačios visuomenės atstovą labiau erzina, kad dėl kelių gaidelių VISI turi laužyti savo auto. Ir suprantu, kad kelių kolkas neturime kaip Vokietijoje, kur galima važiuoti praktiškai neribotu greičiu..
kestutisz 2019-05-19 10:18
Ir visi tie "pažeidėjai" pravažiavo visiškai saugiai. Išvada? Didinti leidžiamą greitį tuose ruožuose.
HardAxe 2019-05-19 19:55
Kai kuriais (dauguma) kelių lietuvoje galima saugiai važiuoti didesniu greičiu nei leistinas. Bet publika turi būti subrendusi ir naktį, lyjant, sningant ir t.t. važiuoti saugiu greičiu mažesniu nei leistinas. Ar ten 50km ruože yra 5 posūkiai prieš kuriuos sveikas protas lieptų sulėtinti -20kmh. Dabar gi Lietuvoj vienetai drįsta važiuoti lėčiau nei galima, o visi likę baisiai jais piktinasi. Ar saugu autostradoj būtų važiuoti 160? Kai turėsim intelektualius ženklus gal ir bus toks limitas šviesiu paros metu geru oru, bet dabar ribojimai turi tikti visiem gyvenimo atvejam. -- Aš asmeniškai už kontrolę, ir labai griežtą. Dėl manęs via-baltica reikėtų sudėt vidutinio greičio kameras visoj atkarpoj, o kokioj ilgesnėj vietoj dar ir mokamo kelio vartus - susimokėt baudas vietoj. Atsipirktu sveikatos/laidojimo/gelbėjimo kaštai. Tuo pačiu labai palaikyčiau adaptyvinius ženklus, kurie gerose atkarpose geru oru leistų važiuoti kažkiek greičiau.