Atsisveikiname su tradicinėmis uždegimo žvakėmis? Jas pakeitus plazmos impulsais pavyktų sutaupyti degalų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2019-06-28 22:42
Būtu puiku bet pavėlavo kokiu 50 metų. -20% čia nebent jei paimti 40-50 metų senumo technologijos vdv su žemu suspaudimo laipsniu pvz 8:1 ir įsukus tas stebuklingas žvakes, padidinus suspaudimo laipsnį iki 11:1, dar paliesinus kurą gal ir galima kažką panašaus gauti. Bet net nesvajokit pvz iš 30 metų senumo GM, 2l, c20xe ("red top"), suspaudimo laipsnis 10,5:1 kurio max efektyvumas ir taip 37%, dar kažkokios ekonomijos gauti, jis ir taip beveik tobulas variklis buvo, gaila nepelnytai numarintas. Va jūsų ta stebuklinga žvakė visų pamiršta technologija. https://www.youtube.com/watch?v=abwXApkLhbc
mobilunkas 2019-06-28 22:59
kiek as isivaizduoju tai kuo didesne kompresija tuo daugiau NOx turetu gamintis, o kad ju butu maziau tam dedami katalizatoriai. o siaip kai elektra jonizuoja ora plazma susidaro praktiskai visada, tad ir paprastos zvakes turetu kurt plazma
Tomasziukas 2019-06-29 20:36
manau paliesinus misini ir padidinus suspaudimo laipsni NOx turetu dar labiau isaugti. Idomu ar cia realiu testu isvados, ar tik teoriniai paskaiciavimai del tokios dideles ekonomijos vien tik del zvakiu
bahuriux 2019-06-30 12:26
Ta -20% ekonomija reali, jei lyginti su tokiais vdv kokie buvo prieš 40-50 metų, bet jei lyginti su šiuolaikiniais aukšto suspaudimo laipsnio ir tiesioginio įpurškimo benzininiais vdv, kurie ir taip dirba ant lieso mišinio panašiai, kaip dyzeliniai vdv, tai tos ekonomijos gal tik 2-3% bus. Ir žinoma kelis kartus daugiau NOx, kelis kartus mažiau CH (nesudegęs kuras), kelis kartus mažiau CO ir CO2 mažiau tiek procentų, kiek ir kuro ekonomijos pavyks išgauti iš konkretaus variklio. Girdėjau gandų, kad praktiškai su šitomis žvakėmis vdv gali dirbti iki 1:40 liesumo mišiniu, kai normaliai skaitosi 1:14-16, bet realiau 1:25, nes galia vis tiek prarandama jei nepilsi kuro pakankamai.