„Mes galėtume užtvindyti Europą elektromobiliais, bet jiems nėra paklausos“ – „BMW“ toliau stebina savo pareiškimais ir teigia, kad pirkėjai patys nenori elektromobilių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2019-07-03 14:05
Europiečiam tikrai pilnai užtektų ir amerikietiškų tri-penkialitrių atmosferikų. Kas labai norėtų pataupyt - užsidujintų. Bėda kad turim visokių grarsiai rėkiančių "žaliųjų" isterikų, norinčių nu(si)bausti kai likusiam pasauliui iš esmės dzin. "o tie patys norvegai, kaip pašėlę perka „Tesla“ elektromobilius dar nieko nereiškia" - reiškia tik tiek, kad tie patys isterikai užkėlė mokesčius tradicinėm auto. Tik tiek.
California 2019-07-03 14:56
Iš esmės antraštėje yra dalis tiesos. Europoje vis dar labai populiarūs dyzeliniai automobiliai. Toje pačioje Norvegijoje vis dar yra labai daug žmonių kurie važinėja dyzeliu ir tas pats su Vokietija, Olandija ir t.t. Ir Lietuva čia tikrai ne išimtis.
Lukasfragas 2019-07-03 15:40
Wow wow, pristabdykit arklius. Pirmiausia pradėkim nuo to, kad jie neturi nei vieno elektromobilio - FAKTAS. Jų i8 kainuoja nežmoniškus pinigus ir tegali nuvažiuoti 37 km, kitaip tariant, tai ne elektromobilis o kažkoks lame bandymas tokį pagaminti. O dabar realybė: USA statistiką pažėkit, tesla šluoja nuo lentųnų kaip patrakę, BMW automobilių paklausa krenta greitėjančiai, spėkit kodėl? Ogi todėl, kad žmonės turėdami galimybę, renkasi elektromobili. bet jei BMW neturi ką pasiūlyt, tai jiems ir belieka tokius neadekvačius komentarus teigti, nes be to, jie daugiau nieko nesugeba, tik gaminti kažkokius nokia 3310, kai konkurentai jau štampuoja Iphonus - faktas.
HardAxe 2019-07-03 16:16
Aš manau jie teisūs. Kodėl visi nori elektromobilių? Ar tik ne dėl aukšto benzino akcizo ir visokių nuolaidų elektromobiliam? Jei benzinas kainuotų 50ct/l kiek žiūrinčių į teslas pasisuktų į bmw530?
HDi 2019-07-03 16:39
AAA000 2019-07-03 19:17
na, nemanau kad yra visiskai teisus. nors suformuluota mintis kaip ir panasi. bent jau as noreciau turet elektromobili, turinti standartini benzo generatoriu, kuri galima butu nesunkiai isimt - jei nera poreikio. ir nesunkiai isidet atgal - jei vaziuoji kazkur toliau i "rimta" kelione. va tokio elektromobilio noreciau siam momentui. hybridui nematau prasmes... tada geriau jau tik vdv. elektromobiliai be vdv genero man nepatinka per mazu patikimumu. neturi laisves rinktis kaip isikraut ta suknista akuma - tik butinai rozete... o generui isidet paciam - nenumatyta pakankamai vietos - kazkokie kibirai... tektu ispjaustyt puse kibiro... vnz negamina ko reikia is tikro... gamina kazkokius lievus variantus... suintegruotus... pvz jei gamintu vdv auto su privirintais ratlankiais. ir aiskintu - kad padangos juk nusiima - ko dar norit tipo? va tokius hybridus ir elektromobilius dabar gamina - del to ir neperka masiskai prideta per daug suintegruotu nesamoniu, o esminiai privalumai nerealizuoti... raso kad vadzia ir organizacijos reikalauja eektromobiliu, o is tikro ir pacius gamintojus i ta pacia puse reikia statyt - ziuri tik savo interesu... pvz visokius katalizatorius ir "valymo" sistemas tai uoliai gamina nes vistiek priverstas vartotojas apmoket, nes rinktis negali... dviveidiskumas uzknisa, kai aiskina, kad uz vartotojus cia stengiasi
immortallt 2019-07-03 19:47
Elektromobilių gamyba kasmet dvigubėja, o užsakymų eilė vis tiek auga. Ir taip, BMW galėtų užtvindyti rinką elektromobiliais, kurių kainos prasidėtų nuo 100k eurų. Geriausiu atveju. Pigiau pagaminti jie normalų atstumą nuvažiuojantį nesugebės. Bet tai čia tas pats, kas sakyti, galėčiau užtvindyti kėdžių rinką, bet nėra paklausos, nes gaminsi kėdes po tą patį 1k Eurų, kai tokias pat konkurentai stumdys po 100 Eurų. Taip, VDV pigiau nei elektromobilis, jei visiškai nekreipi dėmesio į išorinius kaštus. Dar va dyzelį sieringą tegul leidžia naudoti, velniop saugumo standartai, tai iš vis bus pigu. Aišku, mieste žmonės gyvens 10-20 metų trumpiau, bet gi mašina važinėti bus pigu. Kai smegenys apsisuka tik apie mintį 15min į priekį, tai šūde ir gyvenam.
Tomasziukas 2019-07-03 19:50
Lukasfragas, pasitikslink ar bmw negamina elektromobiliu! Joks ne pavyzdys tie Norvegai, tiesiog lengvatos yra elektromobiliams todel ir perka. Klausimas butu ar zmogus rinksis kokia tesla uz 60k eur ar bmw uz 60k perkant taupu variklo kaina nuvaziuojamo kilometro beveik nesiskiria kraunant is namu tinklo.
laimius 2019-07-03 22:22
BMW tai stumdo už kokias sumas. Jei padarytu kaip Tesla treciuka už koki 30k Eur. Tai pirktu kaip karštas bandeles. Bet kai kainos po 100k tai kam reikia. Ta pati tesla ir kitos ateis, kaina numuš. Dėl atmosferinių - tai amerikietiški gan švarūs, tik kad dideli auto. Aš šiaip už švarius auto, tik reiktu paspausti ir kitas šalis - norit importuoti prekes - priimat įstatymus. Manau paskata būtu, eu rinka nemaža. Su generatorium gera idėja. Gi motociklų varikliai gan kompaktiški. Toki generatorių kur vietoj atsarginio su gera izoliacija ikišus galima palaikyti greiti.
immortallt 2019-07-03 22:32
Ne, beveik nesiskiria nuvažiuojamo kilometro kaina 15kWh elektros - 1,5€/100 km ir 6l benzas, kokie 7,2€/100 km, o kur dar eksploatacinės kitos sąnaudos - nesiskiria. O jei klausi, ką rinktųsi už 60k, jei viskas tas pats, tik vienas elektrinis, kitas VDV, tai nesi važiavęs su normaliu elektromobiliu, būtum važiavęs, net klausimo nekeltum.
Vytax 2019-07-03 23:12
Šiaip tai realybė tokia, kad amerikiečiai turėdami galimybę išvis neperka lengvųjų automobilių. Jie perka pikapus, arba labai didelius pikapus. Trys populiariausi parduodami modeliai: Ford F-Series, Dodge RAM, Chevrolet Silverado. BMW pardavimai JAV vis dar gerokai didesni už Teslos. Bet kaip ten bebūtų, tiek BMW, tiek ir Tesla nėra masėms tinkami ir įperkami automobiliai. Tai tiesiog turtingų žmonių žaisliukai.
HDi 2019-07-04 08:04
Gal elektrinių BMW tech lead'as būsi ar vyr vadIbininkas? Čia tas pats, kas sakyt, kad apple telefonų nesugebėtų pagamint po 500EUR, ar macbook pro po 1000EUR, ar ekrano stovo nemokamai duot Sugeba jie, tik to greičiausiai dar kurį laiką nedarys dėl tam tikrų priežasčių, kurias gal sunku pripažinti kai kam. BMW visų pirma nėra masto ekonomijos žaidėjas, kaip tesla, o luxury brandas, net ir iš Mini išaugino luxury brandą, tai jiems nėra tikslo prigaminti "visiems įperkamą elektormobilį po 35k" kai jų VDV eina už tokias sumas ir tokiais kiekiais, kuriuos Musk'as šlapiuose sapnuose sapnuoja. Jei Hyundai savo KONA sugeba pagamint ir stumdyt nuo 39k eur lietuvoj su 65kWh baterija, kas turbūt pagal kainą net teslai yra konkurencinga, tai sakai BMW nesugebėtų? Elektromobilio kaina baterijų celėse, o baterijų celių ir taip dar daug gamintojų patys negamina, tai jei teslai panasonic'as vis dar gamina, tai kai tesla atkabins panasonic'ą tai galės BMW'ui už tą pačią kainą gamint. Man kaip tik atrodo teisinga žaist dabar visiems su hibridais, nes galima nebrangiai išsibandyt baterijų technologijas, susirast tiekėjus, ir kartus gaminti produktą kurį vis dar gerai perka, o reikalui esant nesunku bus nuo plug in hibrido keliaut prie elektromobilio. Nes dabar tas ir vyksta, buvo paprasti hibridai, paskui plug in su 20km, dabar jau atsiranda su 50 ar net 80, ilgainiui VDV pataps tik pagalbiniu. Didieji žaidėjai dar vieną didelį pliusą prieš tesla turi, kad gali sau leist elektromobilį gamint į minusą.
sub 2019-07-04 09:28
Didieji žaidėjai galėtų pagamint elektromobilį su 400 km. į minusą. Bet to nedaro. Reiškias nesugeba arba nenori to, arba jiems to daryt neapsimoka. Rašai apie BMW, koks jis luxury brandas, pamiršdamas kad ta pati Tesla yra luxury brandas ir kainos vos ne 1:1, jeigi lygini tos pačios klasės automobilį. Kodėl gamintojai elektromobilį turi pasiūlyti pigiau nei vdv, jeigu jį pagaminti kainuoja tiek pat, kiek vdv automobilį. Šitą info radau internete, žmogus palygino kiek kainuoja važinėt su vdv vs. elektra. Išvadas pasidarykite patys skeptikai. Jei per mėnesį nuvažiuojate kažkas 10k km., tai sutaupyti galite daugiau nei minimalią algą (655 eur) per mėnesį vietoj vdv naudojant elektromobilį. Mėnuo Automobilis Nuvažiuota, km Kelionių kaina, € Sutaupyta, € 2016-07 Nissan Leaf 2478.2 23.36 162.51 2016-07 BMW 530d 2478.2 185.87
Xdmin 2019-07-04 09:46
Kai turi nuosava nama/rozete lauke tai tokia kaina, o kai vaziuosi i degaline pasikrauti taip pigu jau nebus Elektromobilis pigus tik dabar, kadangi jis neturi praktiskai jokiu akcizu, ilgai taip nebus. Cia kaip pilti sildymui skirta dyzelina i masina, visai kitokia km kaina pasidaro Mano nuomone, grynas elektromobilis isvis yra nesamone, nes turi nusipirkti belekiek bateriju kurias panaudosi kelis kartus ilgesneje kelioneje, o po to tampaisi visa si svori su savimi vazinedamas 5km iki darbo ir atgal. Toyota tai supranta, ir todel turi tik 1 elektromobili, nesenai isleista Kinijos rinkai, toliau vien tik hybridai. Ir jie dabar konstruoja hybrida su Mazdos rotoriniu varikliu (del mazo svorio ir vibraciju), turetu gautis kazkas panasaus i tai apie ka cia kai kurie svajojat
sub 2019-07-04 09:58
Tu nesi teisus Xdmin, ne tik degalinėse gali pasikraut elektromobilį. Kaune, gali nemokamai daug kur pasikrauti, o ten kur mokama, kainos apie 0,2 €/kWh.
JacksonPollock 2019-07-04 10:15
Sakykim, kad BMW yra teisūs, jie galėtų užtvindyti Europą elektromobiliais (i3 probably ? ), tačiau kodėl europiečiai jų neperka ? O gi todėl, kad Europoje, kaip ir visame pasaulyje trūksta elektromobilių infrastruktūros, nes žymiai patogiau yra važiuoti į degalinę, nei blaškytis po miestą ieškant įkrovimo stoties. Pagrindinė problema, kad jie nenori bendradarbiauti, pvz Tesla turi gan jau didelį tinklą įk. stotelių — kodėl nesusivienijus ir padarius gerą tinklą kartu, su vienodais įkrovos lizdais, nes dabar kiekvienas skirtingas gamintojas daro savo įkr. stoteles, kas atrodo absurdiškai. O manau, kad miestai nesugebės tiek įkrovimo stotelių pastatyti, kad patenkintų vartotojų poreikius. Reikia 1 tipo stotelės. Čia mano manymu yra didžiausia bėda, vienintelė Tesla dar so so, bet irgi tik kokioje Olandijoje ar Vokietijoje, Lietuvoje man rods nėra nei vienos stotelės greitai pasikrauti, o apie BMW išvis nekalbu.
Xdmin 2019-07-04 10:45
Kai elektromobiliu bus daugiau, dings nemokamas ikrovimas arba eile bus tokia, kad nenoresi ten laukti. 0,2 €/kWh - 100km kaina jau nebe 1.5€, o 3€. Dujinis Prius irgi veza uz 3€/100km.
Nerkus 2019-07-04 12:45
Nesuprantu kodėl visi galvoja, kad i3 yra elektromobilis ... tai gi jame yra 0.6l variklis kuris suka generatorių.
unytas 2019-07-04 13:22
as nesuprantu is kur tokiu zaluju armija atsirado ar cia senamadis. senau visi noredavo bmw 3.0d ir neidomu ta gamta budavo. JAV dodge po v8 motora visi lakste ir pofik. dabar visokie draudimai dyzelui ivazuoti. ir kame prikolas elektromobili ligina su vdv. zmones perka elektromobili ne tam kad saugo gamta ar dar kaska. nes kas buvo po pasauli biski palakstes o ne tik i anglija chiken fabrika supras kad miesto centrus galima ivazuoti tik su elektromobilu. kai buvau danijoi tai teslu kruva buvo nes dyzelui i centra ivazuoti draudziama ir t.t brangus draudimas nu cia vietine valzida taip padare. o kai vaikstinejau pakrascuose ko tik ne maciau. mersedes AMG, bmw m3, bmw e30 cabri,audi RS ir t.t. nukeleves i islandija visur rand rover volvo xc60 ir horizontai land cruizeriai. jei panaikintu europoi brangus draudimus vdv ir leistu visur vazxineti su jeis be apribojimu niekas tu elektrmobilu nepirktu. nebent moteris kur nesuprnata apie vdv kad reike tepalus keisti,dirzus tai joms kaip tik butu. norint taupiti gamta tai reike pradeti elektrinus laivus gaminti ir lektuvus. cia tipo brandas kaskoks as saugau gamta. kai atsiras ju pilna tai ir jiems uzkels mokescius ir visur kainuos isikrauti elektros. kiek sutersa gamta ta baterija pagaminti paskaicuokit.
vytautas50 2019-07-04 13:46
Dabar išleidžiamiems jau nededa. Nėra tokio pasirinkimo. Šiaip tas 0.6 100km naudojo 9 litrus benzino. Jis dirbo tik kaip generatorius, o ne kaip nors tiesiogiai. Kažkaip iš esmės nepasiteisino. Normalus analogiškas automobilis su vdv be problemų į 5 litrus tilptų, o dyzelis ir i 4. Šioje vietoje BMW susimovė. JAV visiškai neperkamas automobilis nors ir BMW.