Tikras nokautas „Boeing“: milijardiniai nuostoliai, sustabdyti skrydžiai ir niūrios prognozės dar bent dešimtmečiui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2019-07-27 21:54
taigi ivaizdi nesunku pakeist. reikia reklamuot kaip ypac prabangius skraidancius karstus ir pardavinet laidojimo agenturoms. sitos visada uzsakymu turi vidutinius kiekius labiau automatizuotos versijos manau stabiliai imtu ir akbar'o gerbejai kurie giliai padeje ant kazkokios FAA sprendimu
Siguas 2019-07-28 19:27
Tik 2 lektuvai nukrito 3 pasaulyje kur skraide keli lektuvai. Kodel 1 pasaulyje nenukrito ne vienas kur skraide tukstanciai? Gal kad polotai ne bezdziones? Buvo problemu su tuo automatiniu lektuvo nosies pakelimu, nuleidimu, bet visi puikiai susitvarkydavo.O afrikoje kaip visada. Dabar tokia firma aviacijoje Nr. 1 tures bankrutuoti del to?
Evil Goku 2019-07-28 20:25
Jeigu Boeing būtu tik komercinių lėktuvų gamintoja, tai už tai ką pridarė su 737 MAX tikrai nusipelno bankroto. Net sunku suvokti, kaip tokia kompaniją galėjo pridaryti tokių nesąmonių.
vanduo4 2019-07-29 16:55
- Gera mintis, kodėl avarijos įvyko trečiojo pasaulio šalyse? Tikriausiai ten mažiau intensyvi sistemų kontrolė, bei kitoks klimatas, kurio sąlygomis labiau pasireiškia minėtos problemos; - Bet tai nepateisina problemų ir jas reikia spręsti. Panašiai kaip automobilių oro taršos rodiklių klastojimas - to neturėtų būti.
aro 2019-07-29 17:28
Cia bent kas nors domejosi, sio lektuvo problemom? Tos imones vadovai, bei inzinieriai uz grotu turetu sedet. Tik va, kad keli simtai nuzudytu, tik statistika, o ir pinigu perdaug ten sukasi. Ir ne programinei irangoi, davikliuose ar prieziuroi cia problema, net jei ir suveike netinkamai. Tas daiktas turi visas but perdarytas, pritaikant ji didesniem varikliam. Dabar cia tas pats kas turet automobili kuri pastoviai I viena puse traukia. Toks automobilis tiesiog negaletu but eksplotuojamas, net jei ir turetu automatine vairo pasukimo sistema. Tie lektuvai kazkaip dar gavo leidimus eksplotacijai. Ne viena kalejimo kamera turetu but skirta sitiem zmogzudziam
Evil Goku 2019-07-29 17:56
O man kaip tik atrodo, kad didžiausia problema ne lėktuvo pakeitimo konstrukcijoje. Daugelio lėktuvų konstrukciniai trūkumai taisomi programiškai. Tik šita programa buvo tiesiog debiliška atsižvelgiant į aviacijos saugumo standartus. Jei programa būtu buvusi normali, tai apie šį konstrukcinį lėktuvo trūkumą niekas nebūtu net puse žodžio užsiminę. Dar viena nesuvokiama klaida, kad boeing teigė, kad "737 MAX" yra valdomas lygiai taip pat kaip senesni "737", todėl pilotams nereikia perlaikyti savo licenzijų. Ir pakankamai neinformavo (jau nekalbant apie apmokymus) pilotų apie iš esmės pasikeitusius lėktuvo valdymo aspektus.
aro 2019-07-29 19:12
Jei ne senas lektuvo dizainas, kuris per zemas tokiem varikliam, tai nieko taisyt nei programiskai, nei kitaip, nereiketu. Kaip suprantu, nieko neperdarius, tiesiog dingo balansas, kuris aviacioi turetu buti svarbus. Apmokymus kiek zinau dave, bet tik ant ipad, vos keliu valandu trukmes. Man kaip nlb ka ismanaciam aviacioi atrodo, kad konstrukcija, turetu buti visko pamatas. O pamatas, apskritai neturetu buti taisomas. Jei ne konstrukcija, kuri netinkama tokiem varikliam, tai nieko nebutu buve, nepriklausomai, nuo programines irangos, ar davikliu gedimu
Evil Goku 2019-07-29 20:42
jį perskaityti: https://spectrum.ieee.org/aerospace/avi ... -developer
HDi 2019-07-29 22:05
Reiktų paminėt dar ir tą faktą, kad vienu metu buvo svarstomas ir visiškai naujas lėktuvas, vietoj 737, bet kadangi Airbus'as porą metų aplenkė Boeingą su savo 320 Neo versija, kuri ir jau buvo efektyvesnė ir turėjo tuos naujus didesnius variklius, tai 737 max'o išleidimas buvo pakankamai skubotas, ir tuo net galima bandyt grįsti nenorą naujai apmokyt pilotų, neišdirbtos MCAS sistemos atsiradimą ir t.t., kad tik kuo greičiau paleisti į rinką. 320 Neo pirmas skrydis 2014 Rugsėjo 25, pasiekė rinką: 2016 sausio 25 737 Max pirmas skrydis 2016 Sausio 29, pasiekė rinką: 2017 geužės 22
Evil Goku 2019-07-29 23:06
, kad MCAS taip agresyviai veikė ne todėl, kad paslėptų konstrukcinius trūkumus, bet kad padarytu 737MAX valdymą panašesnį įprasto 737. Duodi gazo, o MCAS pakoreguoja atakos kampus taip, kad atrodytu kad 737 MAX į gazo davimą reaguoja taip pat kaip įprastas 737. Vis dėlto Boeingas turėtu išlipti gan sausas, kadangi: * Tai strateginė JAV korporacija * Ji turi daug pinigų ir įtakos (ypač aviacijos srityje) * Ji yra kaip JAV simbolis * Katastrofos įvyko vakarų valstybėse
HDi 2019-07-30 08:02
Na taip, aš visiškai pilnai suprantu MCAS paskirtį ir norą 737 MAX'ą padaryt "tokiu pačiu" kaip ir įprastas 737. Bet tiesiog neatmesčiau ir Airbuso faktoriaus su 320 Neo lėktuvais, ir kai daug faktų sudedi į krūvą, atrodo pakankamai aišku, kodėl sufailino.
namaste 2019-07-30 09:23
Cia pakankamai trumpai ir aiskiai viskas isdestyta. https://youtu.be/H2tuKiiznsY
Evil Goku 2019-07-30 17:31
Boeing tęsia 737 MAX gamyba ir tai rodo, kad jie pilnai pasitiki savo dizainu. Visa esmė debiliškoje MCAS sistemoje. Ne kad pati sistema yra bloga, bet jos išpildymas buvo absoliučiai siaubingas. + Dar neinformuoti pilotų kad tokia sistema iš vis yra (facepalm)