Mechaninės transmisijos greitai išnyks? 3 ženklai, rodantys, kad tai neįvyks

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2019-08-21 20:40
Tai kažką reiškia, ar ne dar yra tikrų vairuotojų suprantančių, kas yra vairavimo malonumas,reiškia ne vien tik user'iai likę.
vytautas50 2019-08-21 21:22
Na bet kažkaip po automatinės visiškai nesinori naudotis mechanine. Čia kol nepabandai. Nebent kokios problemos su gedimais gali įkyrėti. Ko per visą gyvenimą ir visus auto su mechanine dėže niekada nebuvo. Kas nori tik ne greičio dėžė.
Siguas 2019-08-21 23:08
Kad nebegamina tu automatu kaip kai kurie zmones isivaizduoja. Dabar automatai tai visokie xtronic. Automatas, eko, sportinis vaziavimas + rankinis! Dėja, dar nesutikau ne vieno kas pasinaudojes siuolaikinio automato galimybem vaziuotu perjunginedamas begius rankiniu budu.
ISG 2019-08-22 00:04
Na tai aisku, kad mieste joks bent kazkiek proto turintis zmogus automato nekeis i mechana. O kurie sneka kitaip, tai arba nera bande, arba yra bande kazkokius senus automatus kurie lagino belenkaip. Nu tiesiog nera ko lyginti... begius saudyti smagu nebent lenktyniu trasoj, bet bunam atviri, kiek is musu savaitgalius leidzia lenktyniaudami su savo daily driveriais? As turiu Mustanga naujausia, bet ieskojau TIK automato, nes tai mano daily driveris, o vienintelis dalykas kas svarbu sportiniam daily driveriui yra isibegejimas. O automatas isibegeja greiciau. Be to, visada begius galima perjungimeti lopetom...
AAA000 2019-08-22 01:03
idomu kaip veda save automatine deze - kai variklis pusiau dustantis dyzelis? sakykim net 2 begiu buna uzgesta. arba treciu i didesni kalniuka uzdusta. gal galit pakomentuot? as mazai vazinejes su automatais, nepatinka man jie. nors yra seimoje benzininis automatas - bet jo nevairuoju isvis. ir cia komentuojat idealias masinas. su mechanine deze pvz gali vistiek daugmaz normaliai vaziuot net jei vienas begis isvis suluzes ar sunkiai isijungia. buvo pora ir tokiu mano praktikoje genda ir mechanines dezes
mch0lic 2019-08-22 08:20
Automobiliai su mechaninem dėžėm labai greit neišnyks vien dėl mažesnės kainos, bet iš kitos pusės, ateities jie irgi nelabai turi jei visgi einam prie elektros.
mch0lic 2019-08-22 08:23
Kuro ir oro filtrus pasikeisk, jei nepadeda siurblys arba oro sensoriai.
Ar_as? 2019-08-22 09:47
Tai labiau reiškia ne vairavimo malonumų ieškotojus, o taupumą. Ypatingai tas malonumas jaučiasi miesto kamščiuose. Aš ir pats būčiau toliau minkęs mechaninę, vien dėl elementaraus kainų skirtumo (pasirinkimas buvo ar automatas, ar premium garso įranga automobilyje - kaina ta pati), bet žmonai būtinai automato reikėjo, nes rimtesniam kamšty pasėdėjus jau ir koją skauda nuo sankabos maigymo.
bahuriux 2019-08-22 10:29
Vairavau sedanų mersų, audi, bmw su atomatais su mechaninėm ir autobusiukų ir kablukų ir passatų ir tt su mechaninėm, bet jie visi kartu paėmus man suteikia lygiai lygiai 0 emocijų, panašiai kaip važiuoti dviračiu, gal net mažiau. Net variklio galia kad ir kokia ji bebųtu man suteikia labai nedaug emocijų, jei mašinos valdomumas prastas, arba jei vairuotuojas perdaug "atskirtas" nuo kelio per visokias komforto sistemas, kaip automatas, elektrinis vairo stiprintuvas ir tt. ir jei perdidelė auto masė. Tai spėju, kad bent dalis user'ių jei tik pabandytu pavairuoti kelias dienas sportinį/sportišką bent jau karštą chečbeką nuomuonę apie automobilius greit pakeistu. Tas žinoma negalioja user'iams.
FtBall 2019-08-22 11:03
Esi važiavęs su naujais TURBO automatais? Gal ir pats automatas ir nelagina, bet turbo - belenkaip. Imant CityBee ką turi - Golf'as, Focus'as, netgi Stelvio ar X1 - spaudi gazą dugną, apsukos 5k+, o mašina nevažiuoja. Kažkada seniai turėjom Mazda 626, berods 1988 metų - ir ta į pedalą rezultate greičiau sureaguodavo. Čia aišku, jau ne tiek apie automatus, bet kiek labiau turbininių variklių problema.
ISG 2019-08-22 16:23
Vairavau as viska, ir turbo ir ne turbo. Nzn kaip tu vairuoji, kad tau 5k apsuku, o masina nevaziuoja, gal del to, kad visi citi bee varikliai yra atitinkamu modeliu silpniausios versijos? Bet prie to pacio galiu pasakyti, kad automatas turi dar viena privaluma - ty variklio ir pacios dezes tausojimas, nes nelabai mokantys naudotis mechaninem dezem, paprasciausiai drozia variklius. Pvz trasoj lenkia 5 begiu, arba per ilgai laiko zema begi. Nauji automatai tikrai geriau apskaiciuoja kuris butent begis turi buti ijungtas, kad variklis galia i ratus perduotu optimaliai, tiek isibegejimui, tiek tausojimui. Taip pat nedroziama sankaba ir pati deze. Anksciau galvojau atvirksciai - kad automatai nepatikimi, daug genda, ir tt, bet dabar jau gal 5 metus vairuoju vien automatus, tai nuomone apsiverte 180 laipsniu. Esi uztikrintas, kad variklis buvo droziamas gamintoju nustatytose ribose, o ne iki redline, ir panasiai. O turbinines masinos kaip tik dabar maziau lagina nei senais laikais. Teko tureti tiek sena turbo masina pries daugeli metu (Probe 2.2t) , tiek nauja Bmw 328, tai dabar isvis nelabai pasakysi, kad yra turbina, ant kiek tolygiai paskirsto galia visam diapazone, nes dabar visur deda twin scrol turbas. P.S. As irgi turejau 89 Mazda 626, 91 Mazda 626
ISG 2019-08-22 16:41
As su tavim nesutinku, ir as esu TUREJES nemazai greitu mechaniniu hedzbeku, bet dabar turiu greita automata, ir jis man suteikia zymiai daugiau malonumo. Esu car guy, krapstausi prie savo masinos, ir megstu lakstyti kartingais (kurie irgi yra automatai), nelabai man asocijuojasi mechanines dezes ir ziaurus malonumas. Cia manau is senu laiku atejes, aka nostalgija. Isvis po to kai pabandziau vaziuoti kartingu, tai man tie visi karsti hedzbekai pasidare juokingi. Kad ir kiek jis bus karstas, vistiek jis nesivaldys kaip sportinis bolidas. Tai kam kratytis miesto gatvese su tais kibireliais, tai gali po darbu nuvaziuoti i kartingu trasa ir palenktyniauti is tikro, patirti tikra lenktyniavima, o ne su kazkokiu seimyniniu hedzbeku su kietesnem spyruoklem Aisku yra visokiu nuomoniu, ir tas yra gerai Man asmeniskai nera geresnio jausmo kai dual clutch automatas per sekundes dali perjungia begi
House_of_gold 2019-08-22 17:41
Žadu pirkt automatą, gal turit kas kokių rekomendacijų ? Daug pinigų šiuo metu automobiliui negaliu išleist (max 2000 eur) dar studenčiokas. Svarbiausia nusigaut nuo taško A iki B, dažnai tarp miestų. Mechankė buvo Honda Civic 1995m. Gerai ėjo, kol nesubyrėjo stabdžiai ir kuro vamzdeliai
1hitkillhack 2019-08-23 06:51
Nekalbėkit nesąmonių, kad mechanų vairuotojai kažką daro dėl įsitikinimų, ar čia sovietinis palikimas, ar dar kas. Yra paprastas dalykas, kaip vairavimo malonumas, o ne nusigavimas iš taško a į b. Man asmeniškai patinka junginėti pavaras tiksliai kada to noriu. Sakot, nesu vairavęs tikrai gero automato? Esu, 2018 bwm. Kadangi šis automatas man ir buvo duotas trumpam pasivažinėti, kad suprasčiau tikrajį automato malonumą, aš tą ir bandžiau. Rezultatas nuvylė. Važiavimo rėžimas gazas dugnas 100 metrų ir paskui ramus važiavimas 100 metrų, iš kart po to trumpi gazai dugno ir bandymas važiuoti gražiai, galų gale gavosi tokia pornografija, kad automobilis neklausė nieko, norint gražiai važiuoti keldavosi apsukos iki begalybės, o kartais numynus dugną isimesdavo pavara kai to nereikia. Aišku galit kalbėti apie tai, kad nebuvo adaptacijos prie mano važiavimo stiliaus, kad pavaras galima jungti ant vairo... Bet nemanau, kad tai išspręstų problemas. Kaip ir kažkas sakė, nors variklis ir galingas, su automatu neina išgauti atitinkamo efekto, kad tas pasijaustu. Kaip pvz. BMW šis 335 nors ir senokas, bet neblogas variantas smagiai pasivažinėti. 1. Auto dėžė šiame variante yra lėtesne už mechaninę. 2. Auto dėžė sunaudoja daugiau kuro. (man nelabai svarbu, tiesiog mitas subliūkšta, kad auto dėžė taupo kurą) https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... e-Aut.html https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... Drive.html Nenoriu pradėti ios vs android karo, bet priskirti grupę žmonių kurie vairuoja mechanus prie "tikinčiųjų" yra nesąmonė.
ISG 2019-08-23 08:35
Ka tu cia meluoji, keldavosi jam pavaros iki begalybes... Tiesiog taip ir sakyk, kad nevairavai. "Gazas dugnas" - ka tu cia kliedi, kas taip vazineja isviso? Matosi, kad rasai tiesiog BENTKA. Tipo visas pasaulis yra debilai, ir kas turi pinigu renkasi automata nes nieko nesupranta. O tu esi didysis gatviu lenktynininkas. Kas pasijaustu? Siuolaikiniai automatai pavaras meto GREICIAU nei bent koks lenktynininkas, tiek isibegejime, tiek ratu iveikimo laikuose automatai yra tiesiog greitesni, del to visi supercarai dabar yra TIK automatai, net nera galimybes nusipirkti mechanine. Dabar yra automatu kur tu net nepajausi kada jis perjunge begi, jeigu nebutu apsuku indikatoriaus, tu net nezinotum kad kazkas kazka perjunge (jei vaziuoji ramiai). Ai, nera cia ka diskutuot su tokiais
IceBullet 2019-08-23 16:12
Visi auto (4 bmw treciukai) iki siol buvo su mechanine greiciu deze. Kamsciuose tikrai uzknisa. Greiciu deziu gedimu nepasitaike, taciau pakeiciau 2 sankabu komplektus. E90 6 begiai, tai visai smagu tureti galimybe paspausti 3-4 iki redline, po to iskart i sesta. Planuose 5,7 challenger su 8 begiu automatu. Jeigu noresis to isitraukimo yra flaps'ai prie vairo, o ir sankabu nebereikes keisti.
Wolfy 2019-08-23 18:43
Maluosi po Kauną, tai kol ne kamščių metu, o tokių dabar nelabai būna , tai mechanas jėga, net įdomu su ta 6 bėgių dėže maltis. Bet kai kamščių metu pasivažinėju, tai iškart ilgiuosi seno gero, net ir to paties mb w202 automato. Jeigu dabar galėčiau sau leisti naują ar apyniaują auto, tai imčiau tik automatą.
apvalus 2019-08-25 16:25
Automatu fanai pamirsta pora svarbiu dalyku. Pirmas faktas, jog ekonomines klases automobiliai, net ir dabar, neturi padoriu automatiniu deziu. Vienas dalykas eksploatuoti nauja/apynauji (iki 5m) BMW su AT, kitas Fiat 500 su AT. Antras faktas, jog ne visi automobiliai yra galingi. Vienoks vaziavimas yra su 300 ag ir 500 nm + AT, kitas su panasia mase, bet 115 ag ir 250 nm. Kuomet automobilis yra silpnas, mechanine deze padaro vairavima malonesniu, nes pajudant is vietos variklis ir ratai sukimba tuomet, kai pats atleidi sankaba, o pries lenkiant uzmiestyje gali is anksto susizeminti pavara.
Kibirelis 2019-08-26 22:56
Automatų fanai vis rėkia kaip greitai mėto šaibas.. Tai jūs smagų vairavimą įsivaizduojate tik drag stiliaus? Kaip kažkas minėjo, tai taip pat ir man, buvau už mechanines, nes pavaras gali jungti tada kada noriu. Tai yra užkėlęs apsukas prieš posūkį juk nejungsi aukštesnės pavaros (kasdien taip nevažinėju, bet kartais ir kai kur...) Tačiau paprieštarausiu ir mechanikams.. jūs tikrai nevažiavę su šiuolaikiu automatu. Viskas smarkiai pasikeitę. Gali mėtyti šaibas tiek su lopetom tiek su pavarų svirtimi. Ir mane tas tenkina.