„Audi“ pristato elektrinį ateities visureigį - įspūdingasis „Audi AI:TRAIL quattro“ (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Lukasfragas 2019-09-12 10:32
stajakas.
Xdmin 2019-09-12 19:56
O kiek svertu jei butu pagamintas tiesiog is gelezies? Is pazangiu medziagu pagamintas toks aparatas neturetu sverti daugiau 1.2 tonos. Palyginimui, benzinine Mazda 6 be jokiu mandru medziagu sveria ~1350, o quatro 2.2 dyzelis ~1500. Ar cia tos modernios medziagos ne svorio metimui skirtos?
SaMaras 2019-09-12 20:02
Akumai didžiausias svoris troleibusuose be šleikų..
Xdmin 2019-09-13 18:16
Pagal nuvaziuojama atstuma tai bus ~60-70kwh baterija, kurios svoris turetu buti ~400kg. Paimam dar karta benzinine Mazda, idedam i ja baterija, paliekam VDV varikli, pavaru deze, sankaba ir visus kitus mazgus, nenaudojam jokio anglies pluosto ir turim didesni, bet tiek pat sverianti automobili.
Kyborg 2019-09-13 19:56
O gal vis dėl to reikėtų lygint vienodo dydžio ir vienodos paskirties automobilius? Šis Audi didesnis už tavo minimus automobilius, be to skirtas bekelei, atitinkamai jo ir mazgai, kėbulas turi būt tvirtesnis. Dabar tavo palyginimas panašus į dviračio suaugusiam ir vaikui lyginimą ir stebėjimąsi kaip čia dviratis suaugusiam nėra lengvesnis už vaikišką dviratuką.
Xdmin 2019-09-14 10:21
Sitos Audi kebulas yra VW Golf dydzio. Uzdeti auksti ratai ir isaukstinta vaziuokle. Nissan taip pat giriasi, kad naujajame GTR naudoja anglies pluosta. Jie plastmasinius buferius pakeite anglies pluosto, o duris paliko metalines. Svorio daug aisku nenumete, kaina pakilo nevaikiskai ir siaip niekas nesuprato tokio sprendimo.