„Mes visada būsime kietesni [už Tesla]“: „Porsche“ vadovo mintys apie „Tesla“, padėka Elonui ir kodėl nesulauksime elektrinio „911“, bet hibrido – galbūt (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

daynewss 2019-10-11 13:34
Volkswagen padalinio, atsiprašau, Porsche vadovas turbūt selo draugas
Lukasfragas 2019-10-11 13:41
Porche vadovas tesugeba matyti 5 metus į ateitį, nes jei matytų bent 30, tai aišku, kad benzininės mašinos išnyks kaip arkliai.
Pompa 2019-10-11 15:15
jei manai, kad isnyks vdv po 30 metu, tai tu kosmonautas.
laurius 2019-10-12 02:47
Jei manai kad bus kitaip, tai tu irgi kosmonautas. Benzininiai gal ir neišnyks visiškai, bet jais važinės mažuma. Per paskutinius 10 metų baterijų kaina nukrito 7 kartus, talpa padvigubėjo. Tarkim daugiau tokio greito progreso neturėsim ir vienu iš blogesnių scenarijų, per artimiausius 30 metų baterijų kaina nukris 3 kartus, talpa padidės 50%. To pilnai pakanka, kad elektra finansiškai labiau apsimokėtų už vdv. Kas dar norės važinėti su vdv, kai elektromobiliai bus pigesni, galingesni, tylesni, reikalaus mažiau aptarnavimo ir neterš oro?
immortallt 2019-10-12 11:48
Nereikia, kad talpa dvigubėtų ar nukristų kaina 3 kartus. Užtenka, kad pasiūla pasivytų paklausą, tada kaina nukristų dar bent 30% ir jau elektromobilį pirktum pigiau nei VDV. Elektromobilių kaina dabar aukštesnė gerokai, nei galėtų būti būtent vien dėl konkurencijos trūkumo. Visi elektromobiliai išgraibstyti. Ir taip, pritariu, po 30 metų benzinas gatvėse bus panašiai retas vaizdas kaip karieta ar vežimas traukiamas arklio.
QuantoLT 2019-10-12 14:20
O jus tikite, kad lietuviai per 30 metu kraus elektromobilius is daugiabucio 9 auksto, kai automobiliai kieme net netelpa? Tikite, kad taip drastiskai pasikeis infrastruktura, pritaikyta elektromobiliams? Aisku tiketi galima, kad akumai taip stipriai progresuos, kad uzteks maziau nei 10 min pilnai pakraut. Galima tiket, kad daugiabuciai tures bendro naudojimo ikrovimo stoteles, bet as tuo netikiu, tikrai ne per 30 metu.
AAA000 2019-10-12 14:48
vel buhalteriniai pezalai tu net lygint nemoki. jei benzinas yra arklys su karieta ar vezimu, tai elektromobilis siuo momentu tera tik kazkoks lakstantis zuikis. nu keli parametrai geresni. bet zuikis nepatems nei vezimo nei karietos. benzinas kai isstuminejo arkilius - tempe ne blogiau - o dar geriau. elektromobilizmas kolkas nepatempia...
immortallt 2019-10-12 21:05
Iš daugiabučio 9 aukšto - o ko 9-to? Gal 99-to? Nu kad kiečiau skambėtų. Akivaizdu, kad nė žalio supratimo neturi link ko eina transportas. Gyvendamas daugiabutyje 99%, kad mašinos neturėsi, nes absoliuti dauguma naudosis savavaldžių automobilių paslauga, kurią iškviesi apps'u kada reikia tau. Ir net jei turėsi, krovimo stotelės bus įrengtos kiemuose. Tuo tarpu prie parduotuvių beveik kiekviena vieta bus su vidutinio krovimo greičio stotele. Prie magistralinių kelių degalinės bus konvertuotos į elektromobilių krovimo stotelių tinklus su 150+kW galios stotelėmis. Taip kad čia tik tavo riboto mąstymo ir žinių pasekmė, kad tau atrodo, jog tai problema. Yra toks vienas entuziastas Lietuvoje, jis du mėnesius važinėjosi kraudamasis tik viešose vietose. Pravažiavo 5k, nė karto nesikrovė namie, problemų nepatyrė. Čia jau prieš metus. Šįmet dar 100 krovimo stotelių atidaro.
AAA000 2019-10-12 21:30
appsinis buhalteris vel kliedi as vakar krautuveje sutikau tokiu apps'iniu bobeliu. nuo pat ryto lindo i krautuve ir prasinejo su asarom nuo korteles pinigu isgrynint kasininke. o kaip tycia pirkeju mazai buvo ir kasa pustuste. nes kazkokie ten bankomatai uzstrigo ar nepapilde babkem. kazkur ten kazko nepriime korteliu. kaip supratau tik toje krautuveje apps'sine sistema dar veike. nu vietinis lokalinis apss'u sutrikimas. ir iskart jau badas beldziasi, reikia nusizeminus prasinet kazkokios kasininkes ir dar trukdyt eile normaliems pilieciams is gailescio jau norejau po bulkute nupirkt - kad nenumirtu belakstydamos i apps'u veikimo-neveikimo vietas matos riboto mastymo zmones... apgauti visokiu buhalteriu-pasakoriu...
Berserkas 2019-10-13 00:27
Gal tu nenaudok kompiuterio, ans irgi buhalterių sukurtas Tiksliau interneto, nes aną kūrė kitiems dalykams, bet čia po kurio laiko pritaikė paprastiems žmonėms, bet kaip matai, nuo jo pūdo žmonėms smegenis.
laurius 2019-10-13 01:59
prie kiekvienos parkavimo vietos jums atrodo drastiški infrastruktūros pakeitimai? Masiškai gaminant pats stulpelis su rozete, kortelių skaitytuvu ir keliom rielėm, dabartinėm kainom kainuotų iki 100 eur. Pastatymas, statant įrenginėjant aikštęlę ir ne kaži ką daugiau. 99% atvejų elektromobilį užtenka krauti lėtuoju būdu per naktį. Man per metus laiko tik vieną kartą buvo poreikis greito krovimo stotelei esant toli nuo namų. Ar labai dažnai per dieną nuvažiuojate virš 300 km? Kaip smagu, kad nereikia gaišti laiko pilantis kurą ir laukti eilėje, kol kažkas išsirinks dešrainį. Jau užmiršau ką reiškia važiuoti į degalinę. Ko manau dabar pas mus labai trūksta, tai intereso iš elektros tinklų operatorių gerinti infrastruktūrą. Parašiau prašymą namie padidinti galią iki 30kW (max leidžiama namų ūkiui be papildomų reikalavimų), atsakymas buvo, kad mano pastotė per silpna, jau dabar jie turi problemų su esamais galingumais. Gyvenu visai šalia pastotės. Max ką jie man padarė (tik dėl to kad labai mandagiai ir žmoniškai kalbėjau), tai 25 kW. Jei yra problemų ir pastotė nepatenkina poreikio, kodėl neatnaujinti pastotės, kad žmonės daugiau vartotų? Aišku neturint greitojo krovimo stotelės, su vienu elektromobiliu man ir tų 25kW pilnai pakanka, bet jei atsiras antras elektromobilis, gali būti nepatogumų.
Robkinas 2019-10-13 11:38
Benzina galima pilti ir vakare, nebutinai stot i degaline piko metu, kai visiems labai aktualu desrainius issirinkti kasoje.
vytautas50 2019-10-13 12:42
Tame ir problema kad elektros tiekėjams neapsimoka statyti papildomo galingumo elektros pastočių nes transformatoriai tuščia eiga generuoja jaučiamus nuostolius. Ir kuo galingumas didesnis tuo tie nuostoliai didesni. Prie manęs rekonstravo aukštos įtampos pastotę ir akivaizdžiai sumontavo mažesnio galingumo transformatorius nes sumažėjęs elektros naudojimas. Norint pakeist naftos produktus elektra reikia didžiulių elektros energijos kiekių iš kažkur ir skirstomų tinklų rekonstrukcijos iš esmės. Kitas momentas reikia nepamiršti saulės elektromagnetinių audrų kas nutiko 1859. Nutiko kartą nutiks ir sekantį kartą. Kuo labiau būsi priklausomas nuo elektros tuo bus blogiau. Senas primityvus dyzelis tokiu atveju veiks o visa kitą neveiks. Aišku iš kolonėlės dyzeliną reiks pasisemti kibirais kol jo ten bus. Bet visumoje 1859 metų nutikimas praktiškai sunaikintų dabartinę civilizaciją. Chaosas būtų nesuvokiamas. O scenarijus primityvus ir realus bei kartą buvęs.
Berserkas 2019-10-13 13:17
Na, kuomet kalbi apie primityvų dyzelį tai kažin kiek daug Lietuvoje dar važinėja su 40-ies metų senumo dyzeliais, neskaitant jog ateityje dar senesnį jie bus. Taip, kad didžioji dalis gatvėje esančių benzininių/dyzelinių auto a taip a taip nevažiuotų.
AndriusW 2019-10-13 14:50
Dauguma pamiršta, jog dabar valstybės susiekimo infrastruktūrą iš esmės finansuojame kuro akcizu. Todėl esant kritiniam kiekiui virš ~5 proc. pilnai elektrinių auto realiai keliuose, labai greit bus uždėta mokesčiai elektromobiliams, infrastruktūros galingumui didesniam, įvadams, elektros pasaugojimui ir pan, t.y. graičiausiai iki buitinio kilovatų skaičiaus vartotojui mokesčių nebus, o už galingesnius įvadus, stovėjimo aikšteles mokėsim ir mokėsim daug. Nes kelius vistik prižiūrėt už kažką reiks, mažėjant VDV melžiamų karvučių. Arba bus minusuojamas akcizas naftai ir vedamas kelių mokestis viesiems. Taip kad nebus po 30 m. VDV išnykęs, tik pats autoparkas labiau diferencijuotas, elektra, vandenilis, dyzelis, benzinas, metanas, dronai ne ant kelio o virš kelio ir t.t. 30 m. infrastruktūrai keisti yra mažai. Pavyzdys JAV geležinkelių, aerouostų sistema. Kada ji keista? Nors ten net ne vartotojai apmoka, o didesne dalimi pramonė. O čia irgi pabandykit uždėt papr. liaudžiai el. krovimo infrastruktūros mokesčius, lygiagrečiai neišvengiamai apmokestindamas el. tr. priemones. Nes niekas nemokamai daryt nenorės jum įvadų. Taip kad tas skaičiavimas ct už km elektros ir benzino yra obuolių su apelsinu lyginimas. Šita rinka tai ne mobilus telefonas ir jo pakeitimas iš stacionaraus.
daynewss 2019-10-13 18:49
Man įdomu, kodėl šitą debilą įtraukus į "priešų sąrašą" web aplinkoj jo komentarų man nerodo, o mobile aplinkoje aš matau jo vemalus? Technologijos.lt - kur bug'ą registruoti?
immortallt 2019-10-13 19:25
Pastotės didesnės ir nenori, nes tai didelės investicijos, kurios neitin atsiperka. Toliau, jei visi visi pereis prie elektromobilių nuo VDV, elektros poreikis išaugs apie 30%. Čia labai daug? Didžioji dalis elektros paklausos padidėjimo iš elektromobilių bus naktį, kai tinklai nėra apkrauti, o gamyba neišnaudojama pilnai. Augant vėjo jėgainių skaičiui - pats tas. Augant greitųjų krovimo stotelių skaičiui, pastarosios bus komplektuojamos su akumuliatoriais iš nusidėvėjusių elektromobilių akumuliatorių, kad efektyviau išnaudoti tinklą. Negana to, tokios krovimo stotelės bus sujungtos į tinklą ir atsiradus sisteminių paslaugų tinklui (prireiks dar iki 10 metų), krovimo stotelės siūlys pirminio ir antrinio rezervo paslaugas. Taip pat išnaudos kainų svyravimus taip mažindami kainų pikus ir neigiamų kainų dugnus. Toliau, keliai, didžioji dalis kelių šiaip finansuojama iš ES ir savivaldybių biudžeto. Tada iš kelių mokesčių surinktų ir tada iš akcizo tik dalį skiria, ko neturėtų daryti. Taip kad tavo argumentas iš piršto laužtas. Automobilio mokesčio visiems - jau labai senai reikia. Vandeniliu varomų automobilių - nebus. Na geriausiu atveju egzotika bus. Išvada, chui ką nors supranti apie elektros tinklus ar elektromobilius, bet kažką bandai aiškinti.
laurius 2019-10-13 20:43
Jei viskas bus gerai su saulės elektrinėmis, nemaža dalis žmonių gali išvis atsisakyti elektros iš tinklo. Įpatingai tie, kurie gyvena kaime, turi prastą infrastruktūrą ir daug neišnaudoto ploto. Jau dabar galima pasistatyti namie tesla power wall ir saulės elementus. Dieną akumuliatorius kraunasi, naktį sukaupta energija perpumpuojama į automobilį. Aišku tai yra papildomos išlaidos šiai dienai neatsiperkančios. Kas bus ateityje pamatysim. Kas dėl infrastruktūros, tai pačios pastotės galėtų būti modernizuotos taip, kad vietoje vieno galingo trafo stovėtų trys silpnesni ir pagal apkrovą būtų prijungiama arba atjungiama po vieną trafą. Dar viena idėja iš fantastikos skyrelio. Paprasta įgyvendinti, kad krovikliai bendrautų su pastote ir rezervuotūsi iš pastotės galingumą tam tikram laikui. Tarkim paprašo kroviklis iš pastotės 50kwh iki 7:30 ir pastotė krovikliui atsiunčia krovimo grafiką. Protingi skaitikliai prižiūrėtų, kad niekas nepiknaudžiauja. Taip visi krovikliai pasiskirstytų krovimo laiką, kad apkrova būtų tolygi ir optimali.
immortallt 2019-10-13 22:09
Elektros iš tinklo atsisakyti mūsų geografinėje platumoje negali. Atsisakyti būti tinklo dalimi nėra ekonomiškai naudinga ir nebus dar turbūt 10 metelių kaip minimum, jei iš vis kada nors bus. Dėl trafų, ne viskas taip paprasta. Dėl galios rezervavimo krovikliams - nelabai čia fantastikos, realiai net dabar tas būna daroma, tik itin retai naudojama ir didesnėms galioms. Iš esmės nesudėtingai būtų galima įgyvendinti, bet dažniausiai bėda yra ne pačioje pastotėje, o itin silpnuose laiduose tokiam scenarijui *Ypatingai
AndriusW 2019-10-13 23:09
Man nėra apie ką aiškinti tau, išsiprausk burną.