„Taycan“ yra toks unikalus elektromobilis, kad „Porsche“ turėjo sukurti savo įkrovimo stoteles

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

donatasv 2019-10-30 11:38
Visi kas netingi kuria savo įkrovimo stoteles, tai kaip išties yra, prie tokios stotelės atsivarius teslą ar priusą galėsiu kraut? Ar tą patį priusą prie teslos/porshe stotelės? Turim kažkokį įtampų standartą, kaip pavyzdžiui 5V DC telefonuose, plančiatėse ir daugelyje kitų įrenginių? Telefonui ar kitiems įrenginiams padavus vietoje 5V 12V iš įrenginio liks tik prašmatnus niekam nereikalingas gumulas...
Pompa 2019-10-30 11:52
telefonui nieko neataitiks. yra over voltage apsauga.
donatasv 2019-10-30 11:55
Garantuotas už visus gamintojus? Galų gale dzin apsauga bet keitiklio iš 12/24/36 ir t.t. į 5 integruoto tai neturi... Čia jau kalbama apie gan didelį skirtuma 400V vs 800V + AC vs DC. Prieš perkant elektromobilį reik galvot kurioje stotelėje galiu kraut, o kurioje ne?
Pompa 2019-10-30 12:02
apie kiniska suda, kuri cia portale reklamuoja, nesneku.
Shinigami 2019-10-30 13:13
Jei stotelių srovės nesuderinamos, tai tada ir kištukai bus nesuderinami. Vadinasi atvažiavęs prie kito gamintojo stotelės, paprasčiausiai nepajunksi savo mašinos. Kaip ir telefonuose buvo, kai kištukai buvo skirtingi.
AAA000 2019-10-30 19:32
cia jau ne standarte problema, o kabeliu pralaidume. jei norima ikrovimo greicio tipo "per 5 minutes" ir tu nori kraut su kokiu nors "230V standartu" - ta galima padaryt. bet bus kita problema - kabelio storis bus kazkur rankos storumo. tu jo nelabai pakelsi nes metras tokio kabelio svers apie 50kg bus tavo norimas "standartas" - bet su kranu kilosi . kad tokiu nesamoniu nebutu - pakele voltaza dvigubai ir tipo "naujas" standartas atsirado. bet cia neteisingasi suvoki - cia kokybes lygi pakele. va pas tesla yra butent standarto problema - nes ju voltazas realiai liko zemas ir toks pat - bet jie padare kazkoia gaidiska "tesline" rozete. ir dabar tam paciam voltazui egzistuoja dvi rozetes. va cia yra nesamone. sistemos dubliavimas bereikalinga rozete. o porshe kita sistema sukure - greitesnio ikrovimo. nes su tipiniu standartiniu voltazu tiesiog tas buvo neracionalu daryt. cia skirtingos rozetes pateisinamos. as tik sakyciau galejo geriau parinkt, o ne bukai dvigubint. pvz eektrofuroms bus per mazas vistiek. reikes dar vieno "standarto" dar pralaidesnio. va galejo porshe orientuotis butent i ateiti, o ne i kazkoki tarpini varianta. kad visai infrastrukturai tiktu. dabar bus kokie nors rozeciu karai - niekam nereikalingi. galetu isikist europos reguliavimo komisija kokia ir sutvarkyt sitas nesamones. nes "pirmesnis" - nereiskia "geriausias" ar "tinkamiausias" automobilizmo ateiciai.
HDi 2019-10-31 11:34
Ne vokiečių video, kur ten tas 2x pigumas (96k karalienės pinigų prieš 140k karalienės pinigų)? Ir geriausia dalis ant galo galiojanti visiems EV, 130km su pilna batarke, važiuojant maksimaliu greičiu su tesla. (porsche dar mažiau, bet važiuoja greičiau), liūdnokas faktas lyginant su VDV: https://www.youtube.com/watch?v=F28i1D1OJ5o
Marius.brn 2019-10-31 19:10
Aišku čia tokie grubūs palyginimai, bet prie 250km/h ir daugiau, man atrodo kuro sąnaudos pasidaro ekstremalios su bet kokio tipo "kuru", tik ant EV dar labiau jaučiasi.