Kaip iš tikro remontuojami keleiviniai lėktuvai ir kas vyksta kas 12 metų (Video)  (4)

Jei nuvežus automobilį į autoservisą meistrai jį išrinktų iki smulkiausių detalių, gerokai nustebtume. Orlaivių pasaulyje – tai įprasta tvarka. Kas 12 metų visi lėktuvai yra išardomi ir atidžiai patikrinami.

Skrydžių metu lėktuvai patiria dideles apkrovas, todėl detalėse atsiranda mažyčių įtrūkimų, metalo lūžių. Konstrukcijos praranda atsparumą. Reguliarių patikrinimų metu, pasitelkdami precizišką įrangą, specialistai atlieka matavimus ir ieško plika akimi nematomų pažeidimų.

„Didžiosios lėktuvų gamybos kompanijos yra atlikusios daug tyrimų ir žino, kuriose vietose įtrūkimai atsiranda dažniau. Būna, kad mes atliekame patikrinimą per keletą sekundžių, surandame įtrūkimą, ir tada lėktuvas remonto dirbtuvėse stovi papildomus du mėnesius“, – sako įmonės „FL Technics“ inžinierius Aleksandras Radiušas.

Aut. teisės: Mokslo sriuba
Mokslo sriuba

(8)
(1)
(7)

Komentarai (4)

Visi šio ciklo įrašai