323 kilometrai - „Porsche Taycan“ ekonomijos bandyme pasirodė tiesiog juokingai blogai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2019-12-13 09:37
sakyčiau pasisekė, kad 201mylia, ne 199 Kodėl taip nutiko? VAG`as dar neišmoko sukčiauti elektromobilių testavimuose.
SaMaras 2019-12-13 16:26
Na aš sakyčiau gaila.. kažkaip norėtųsi rimtesnio konkurento teslai.. gal dar suras kame ten nešaknys.. nes uo stipresnė konkurencija tuo didensis motyvas sukurti kažką inovatyvaus, nes dabar tai kai visi vejasi vieną, tai tas vienas bėga tik tokiu greičiu, kad nepavytų kiti..
AAA000 2019-12-13 22:10
sitam punkte Teslu nenugales. teslu akumai lengvesni - ilgaamziskumo saskaita. bet geresnis Wh/kg parametras. visi kiti auto gamintojai kita licio akumu tipa renkasi - ilgaamziskesnius. ir tiesiog manau visi isskyrus Tesla stato ant proverzio akumuose. ir dar senieji gamintojai stato ant automobiliu mazesnio problematiskumo ilgesniam laikotarpyje (cia manau is ilgametes auto gaminimo patirties). siaip licio akumai dabar stadijoje kai jau technologiskai beveik galutinai sudirbo NI-Mh ir Ni-Cd. dabartiniam momente jau litis ir lengviau ir pigiau ir kokybiskiau. dar gal likutiniam ilgaamziskume atsilieka - bet ir cia jau baigia sudirbt.
laimius 2019-12-15 10:13
Tai kad Tesla akumai labai gerai laiko palyginus su konkurentais. Krauna 20/80% taip nelesdami drožti - palaiko optimalią akumuliatoriaus temperatūra ir pan. Kiek mačiau palyginimų tai visa galva aukščiau kitų. Per 0.5 milijono gal 15-20 talpos praranda ir net mažiau. 300myliu radau kad 13proc. Tad tikrai geri duomenys. Ką tada konkurentai turėtu parodyti - 1mil 10proc? O porshe nuvylė. Čia jau premium segmentas. Vos aplenkė model s pagal sparta, kainuos daug daugiau, atstumas mažesnis, o nuo roadster tikrai gaus. Dėl konkurencijos nebuvimo nesutikčiau. Tik didelės kompanijos ne tokios lanksčios, ir žaidžia atsarguai