2020 metų pokyčiai, kurie palies visus vairuotojus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2020-01-02 12:33
"Šį rudenį atlikome naujausią vairuotojų apklausą – beveik 70 proc. respondentų pritaria, jog mokamas stovėjimas įveda daugiau tvarkos, o tai yra didelis pačių vairuotojų suvokimo ir vertinimo pokytis" Nagi nagi, ar kas nors buvo apklaustas? Primena sovietinius laikus - "gyventojų prašymu"...
AAA000 2020-01-02 18:56
kuro apmokestinimas jau 60% virsija. kazkur netoli 65% nuo kiekvieno legaliai parduoto litro valdziai grizta. cia jau ir taip automobiliu rinkos iskraipymas. bet vistiek dar mazai parazitams - suknista registracijos mokesti ikiso. cia manau jau keliavimo priespauda vyksta. ------ kas liecia Vilniu - tai ten debilizmas auksciausio laipsnio. prisistate milijoniniu viaduku - kad suintensyvint eisma - o parkuotis nera kur. ir atseit apmokestinus labiau parkavima - atsiras nauju vietu savaime - ar kas? nauju parkavimo vietu statymas tiek nekainuoja, kiek viadukai. pirma reikia jas irengt. kai kruvis nusiima is gatviu - tada jau galima intensyvint eisma viadukais ar ten ziuret kur stringa. dabar ratais vazines dar labiau visi, dar labiau kisis eismas, ir dar labiau smirdes. bet aiksteles per pigu daryt - per mazai nusiplauna matyt i sona pinigu
kestutisz 2020-01-03 10:24
Aikšteles judinti gali būti sudėtinga - paveldas, kaulai kokie etc tai jei judina tai kardinaliai - naikinant (kaulų atveju kaip prie "sporto rūmų" užsėjant žolyte didžiulę aikštelę kuri tikrai puikiai nuimdavo srautą nuo senamiesčio) ar kitur tiesiog užstatant ("atstatant" - nes na jau Vln tikrai kur kastuvą besi ten rasi kokius akmenis kurių pagrindu gali ką nors "atstatyti", o statybos visada geras verslas). O ten kur taip neišeina tai tenka pajamas darytis per aplinkui - iš parkomatų (na kas gi žino iš ko ir už kiek perkama, aptarnaujama, kiek tai gali realiai kainuoti ir t.t.). Žodžiu neįtikina nei "balsas iš liaudies" nei skaidrumas to kas dėl to "balso" daroma.
conjurer 2020-01-03 18:03
Labiau vidaus degimo variklių netolerancija. Pirksim elektrines mašinas dėl pigumo, po to išmesim senas panaudotas baterijas į griovį, ir lauksim kol aplinkosaugininkai susipras, kad ir tos medžiagos teršia gamtą. Tuo tarpu gausime elektros energiją degindami gamtines dujas, anglis ir naftą. Gyvenant Vilniuje, ir dirbant centre net neapsimoka mašina važinėt. Parkavimo mokestis didesnis nei kelionės benzino kaina. Be to dar vietą reikia rasti, kartais dar pusę kilo reik eit. Dėl kamščių dviratis gaunasi greičiau (jei palaikai 20+km/h).