„Tesla“ kompanija aplenkė „Ford“ ir taip pagerino JAV visų laikų rekordą – turime naują vertingiausią automobilių kompaniją, bet su šaukštu deguto

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vanduo4 2020-01-12 21:33
Intriguojanti situacija - kompanijos kapitalas auga, bet pati kompanija kovoja su bankrotu. Panašiai kaip garsusis virtuvės šefas Jammes Oliver, pašokes ant televizijos populiarumo bangos, pradejo plesti restaranu tinkla negaudamas jokio pelno - tiesiog iš paskolu ir investiciju (panašiai kaip Tesla dabar). Galiausiai bankrutavo, nes atejo laikas moketi kreditus.
Berserkas 2020-01-12 21:55
Na, matai. Teslai nereikia mokėti jokių kreditų. Nes viskas yra iš investuotojų. Jie pasitiki, dėl to ir auga. Ir dabar tikrai nepaims ir nepradings pasitikėjimas iš niekur. Rekordiniai skaičiai ir pnš. Ir net gi tą pasitikėjimą padidina, nes visgi Elonas Muskas yra viso to centras. O jis ir taip žymus. Ne kaip daininkas ar šiaip verslininkas, bet kaip rimtų projektų veidas. Ir išskirtinių projektų. Ne šiaip kažkokių parduotuvių savininkas. Pas jį reklamos nestandartinės. Ne šiaip per teliką kur rodo. Iš tiesų, jis jau kaip koks dievaitis paliko. Nemeluosiu. Po kokių 5 metų, Muską garbins kaip Apple. Tik skirtingai nei nuo Apple, čia bent nepyksiu ant žmonių. Vis gi yra dėl ko mėgti jį.
AAA000 2020-01-13 00:19
yra skirtumas. Apple islipo i pliusa ir generuoja pajamas Tesla dabartinej stadijoj kolkas vienkartine ufonautu investicija i prabangius zaisliukus su ispusta viltim kolkas ji kaip pinigu balionas-burbulas. ir jei sugebes isleist per kontroliuojama ventili slegi - tai viskas puiku. bet gali ir sprogt nukentes tiesiog investuotojai su paciu Musku ir tiek. Muska aplamai gali isspirt is tos Teslos. dabar jis tiesiog dali savo akciju parduoda, kol jos pervertintos kelis kartus ir sukisa i gamybos ir prekybos vystyma. kai jau visiskai uzspaudzia. bet jau lygtai prarado kontrolini paketa. ir yra gal vienintelis pliusinis dalykas Teslos veikloje, kad investuotojai kisa savo kapitala - nes kitaip ismetinetu gal i kokias jachtas, paveikslus ar isvis beprasmes nesamones. investuotuojai KOLKAS padengia nuostolius savo finansinemis maldomis , nes tikisi ilguoju laikotarpiu apknist pilkaja visuomenes dauguma. bet tai gali labai greit baigtis. pvz pasibaigs Musko akcijos, ir nebebus kam ten padenginet veiklos skyles... arba isleis kiti gamintojai normalesniu elektromobiliu. rinka elektromobiliams nera begaline. o ir elektro sunkvezimiu dar negauna verslas. su tom cerpinem stogo sangom irgi ten kazkas neina manau, kaip ir su akumu kaupyklom garazuose. o manau kai baigsis pirmu elektromobiliu vienas ciklas ir pasipils pakampiu uztersimas nudevetais akumais - gali isvis persimainyt net valdzios teigiamas poziuris... cia dar visko gali but kuo ilgiau tesis viskas - tuo geriau. kazkas vistiek keiciasi. net Dakare jau persyke organizatoriai - nes reikes kabelius vedziot elektromobiliams pakraut i bivuakus matyt preliminarias kainas isstate vietiniai monopoliniai tinklai... kitais metais zada but elektromobiliu iskaitos klase. nors pradzioje lygtai bus leidziama pilnai keist akumus. oi ten manau pabyres jie nuo vaziavimo ... laiuukiu nesulauukiu.
Giedriax 2020-01-13 00:59
Elonas susikūrė labai teigiamą įspūdį. Kai kas nors pamini elektromobilį, kosmines raketas, marsą, autopilotus, gigafabrikus ar kosminį internetą - prieš akis "iškyla" Elono paveikslas. Jis daugybę darbo ir pastangų įdėjo, kad būtų siejamas su šiais dalykais. Na karts nuo karto Elonas papokštauja, pvz parūko žolytės, sukuria kampuotą automobilį, šoka prieš minią, pagamina liepsnosvaidžio formos žiebtuvėlį ar išskraidina savo automobilį kosmosan. Tada visa žiniasklaida vieną po kito kepa straipsnius apie jį - Elonui tai gaunasi nemokama reklama Mes to nematome, bet už Elono stovi daugybė įvaizdžio kūrėjų, PR'ščikų, finansininkų, teisininkų ir kitų savo srities ekspertų. Jie ir toliau trauks investicijas į Elono kompanijas, palaikys jo kaip "pasaulio gelbėtojo" įvaizdį ir stengsis kad jo kompanijos taip lengvai nebankrutuotų. Žodžiu Elonas atėjo, ir atėjo jis ilgam.
iPienius 2020-01-13 10:21
eilini karta parodei, kad esi idiotas. akciju nereikia tureti 51%, kad galetum vienas priimti sprendimus, nes ne visos akcijos suteikia teisi balsuoti akcininku susinkimuose, priimti sprendimus. cia priklauso nuo akciju tipo. niekas jo neisspirs. tesla gamina ne tik automobilius, bet pleciasi i energetikos sektoriu ir manoma, kad energetika sudarys daugiau pardavimu nei atomobiliai laikui begant.
qrad 2020-01-13 22:06
Amazon irgi ėjo į žiaurų minusą pirmais metais ir visi juokėsi iš Bezoso. Bet tie juokai pasibaigė, kai Amazon tapo viena iš vertingiausių kompanijų, o Bezosas turtingiausiu žmogum. Natūralus dalykas, kad kompanija eina į minusą, kai vykdo agresyvia plėtra tam, kad padidinti gamybinius pajėgumus ir užsiimti rinka.
Creatium 2020-01-14 12:19
Amazon arti minuso sėdėjo gal 13 metų ar pan. Taip jau yra, kai darai tai, ko niekas nėra daręs ir, kaip tu rašai, tą darai agresyviai.
Lukasfragas 2020-01-14 15:57
Deguto šaukštas? LOL Jei tesla su deguto šaukštu, kaip tada pavadinsite sekančius skaičius: Kompanijos by debt: Ford - $ 154B (M.cap 36.76B) BM - $ 94B Ta prasme, Ford debt 5x didesnis nei jos vertė. Ten medaus su mikroskopu tik rastum. Vien degutas.
empti 2020-01-17 10:11
"recency bias" tai labai žmogiška savybė manyti, kad ateitis atrodys labai panašiai, kaip nesena praeitis. T.y. rinkose esant pigių pinigų politikai ir visiems patikėjus fantastiška Teslos atitimi - Tesla akcijos tapo nepaprastai brangios. Taip, Tesla kuria ateities produktus, tačiau ar jie yra verti to, kaip juos vertina akcijų rinkos? Abejoju. Boom-Bust ciklai ekonomikoje kartojasi nuolat (Dot-com burbulas 1999-tieji; NT burbulas 2007-tieji ir tt). Tad kiek iš tikro yra verta Tesla paaiškės...po kito krizinio ciklo, kai akcijų kaina grįš į realią, bet ne spekuliacinė vertę