Štai kaip KIA įsivaizduoja ateities elektromobilį: parodė įspūdingą „Futuron“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SILORAKAS 2020-01-23 12:04
"kuriuos suka keturi ratuose sumontuoti elektros varikliai". Idomu kaip sprendžiamas neamortizuojamo svorio klausimas. Ypač lengvi varikliai (galbūt mažesės galios)? pakaba iš lengvų metalų lydinių? Ratlankiai iš kompozitinių medžiagų? Visa tai kainuoja, o elektromobiliai ir taip nepigūs dėl baterijos.
AAA000 2020-01-24 01:02
taigi pakaba gali but ypac supaprastinta, kai nereikia visokiu pusasiu su lanksciais mazgais privedinet. vairavimo principas isvis gali but kitoks - galima sukiot visus keturis ratus. tas svorio klausimas yra pervertintas - labai uzsiciklinai su juo - nes matyt visiskai nerauki mechanikoj. svarbu nebutu daug svorio toli nuo rato centro - kad iscentrines jegos neplesytu pakabos atraminiu tasku. centre gali but daug. sugeba vos ne 100 tonu tankus 100km/h greiciu paleist - o cia juokingas svoris amortizacijai... kai nera pusasio - amortizacija isvis galima lygiagretint. gali eilem montuot amortikus ir spyruokles ir isgaut koki tik nori kietuma. taip pat visiskai nepriklausoma pakaba - laisvai programuojama. galima net momentaliai nesulauzoma pakaba padaryt - kuri byres programuotu rezimu. ar kruvi perims perderindami kietumo rezimus nesugede elementai. be atskiro variklio rate tas sunkiai imanoma, nes reikia tobulint monovarijantine komponuote del vieno variklio... aplamai masinu isvaizda gali radikaliai pakist - galima daryt masinas su pvz kokiu 50 ratu po dugnu. ir tokiai masinai bus pofig jei net kokiu 10 ratu nusprogines... saugumo visai kita lygi galima isgaut... galima net padaryt masina su pakaba kuri prognozuojamos avarijos atveju sakykim persoksta prispriesine kliuti. nu bet ne - amortizuojama mase svarbiau - ane? vdv variklis deja turi labai daug apribojimu automobiliu konstrukcijos sprendimams faktiskai tobulinama kokie 1-2% is visu galimu ir pasirinkimas tik siaureja...