Europoje prasideda absurdas su automobilių draudimais: kodėl mažylis visureigis „Suzuki Jimny“ bus priverstas palikti Europą, o kur kas taršesnis „Mercedes-Benz G-Klass“ galės važinėti?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2020-01-29 15:39
Na taip ir skinasi elektromobiliai kelią į rinką.
HardAxe 2020-01-29 17:03
jimny tikria ne tas automobilis, kuris turetu tenkintis per mazu uzbombintu varikliu
Zdarovas 2020-01-29 17:32
kitaip sakant, kaip nuplest daugiau pinigu is zmoniu apsurdo politika visam pasauly...
SaMaras 2020-01-29 20:32
Na paprašai, kad indai pagamintų kokį plastmasinį kibiramobilį golfui žaisti su nuvažiuojamu atstumu iki 10 km greitis 35-40km/h, kaina ~5k€ ir prie kiekvieno padoresnio taršesnio modelio (tipo amerikansko muscle caro) pridedi dovanų, tegul užregistruoja ir deda kur nori.. šachas ir matas europos reguliavimams..
technologas 2020-01-29 21:04
O tas "ekonomiškas" 1,0l variklis neužlinks po 150k kilometrų?
Xdmin 2020-01-29 21:20
Mano galva, sita taisykle viena is geresniu ir reikalingu, atnesanti galutiniam vartotojui daugiau naudos nei zalos. Pvz, paimkim prabangius gamintojus, Range Rover, BMW, Audi. Elektromobiliu praktiskai nera, hibridu irgi nelabai. Automobiliai galingi, tarsos gerokai virsija normas. Jiems gresia baudos, ir nemazos, o uzdirbti juk vistiek reikia, todel parduodami automobiliai brangiau. Viskas tuo ir baigtusi, jei nebutu kitu gamintoju. Pvz Toyota. Jie pardavinedami tiek hibridinius Priusus, Aurius ir Corollas, tiek miesto spuogus Yaris, IQ ir Aygo CO2 vidurki stipriai sumazina, ir gali pardavineti Land Cruiserius, Avalonus ir Siennas be baudos. Gamintojai ignorave tarsa, privalo suktis is padeties ir pradeda gaminti elektromobilius, bet ju parduoda mazai, nes jie per brangus. Tada dalis gamintoju juos pradeda pardavineti i . Va cia ir islosia zmones - arba pigiau nusiperki elektromobili, arba yra didesnis pasirinkimas maziau tarsiu automobiliu, arba prabangus zaislai yra dar prabangesni.
AAA000 2020-01-29 21:50
pilnai sutinku. cia net labai gera draudimu politika. labiausiai ir reikia, kad REALIAI tobulintu elektromobilius ir hybridus. o ne pelnu vaikytusi. dabar tiesiog negali nusipirkt to ko nori. uz normalia kaina. vdv visa infrastruktura is esmes monopoline ir tustina kisenes per pasleptus mokescius. elektromobiliai yra aukstesnes technologines pakopos automobiliai. energija jiems gali gamintis pats - sulauzai kuro monopolija. plius jie uzdaro, o ne atviro tipo technologija. vaziuoja ir kosmose, ir tuneliuose, ir po vandeniu. vdv tam reikia papildomos sudetingos irangos. ir sita problema isisenejusi... Europos mokestine politika kerta butent i reikiama vieta. o musu vietiniai Lietuvos babajai valdzioje savo nesamoningas vietines rinikliavas automoibiliams isgalvoja - isvis ne i tema. vartotojus tiesiog bauduoja ir tiek. bezdzioniska politika Lietuvoje vyrauja... automobilizme mazdaug apmokestinkim bananu geltonuma... ir dejau as ant to kibirinio suzuki jimmi.
GNU 2020-01-30 01:04
Nesąmonė yra nebent tai, kad šiais laikais toks kibirėlis viršija 200g co2. Ir niekas jo nedraudžia pardavinėti, tiesiog pačiam Suzukiui neapsimoka. O ir apskritai visa šita elektrizacija be gamtosaugos labai naudinga ES ekonomikai. Nors elektromobiliai brangesni, bet aprūpinami ES išgauta energija, žymiai daugiau pinigų lieka viduje, daugiau darbo vietų, savos inovacijos, mažesnė priklausomybė nuo rusų ir arabų ir t.t..
GNU 2020-01-30 01:04
Nesąmonė yra nebent tai, kad šiais laikais toks kibirėlis viršija 200g co2. Ir niekas jo nedraudžia pardavinėti, tiesiog pačiam Suzukiui neapsimoka. O ir apskritai visa šita elektrizacija be gamtosaugos labai naudinga ES ekonomikai. Nors elektromobiliai brangesni, bet aprūpinami ES išgauta energija, žymiai daugiau pinigų lieka viduje, daugiau darbo vietų, savos inovacijos, mažesnė priklausomybė nuo rusų ir arabų ir t.t..
sigun 2020-01-30 11:05
Visiškai nesutinku su straipsnio autoriaus nuomone. Šiais laikais gaminti automobilį, kuris su 1,5 l varikliu išmeta 205 CO2 g/km? Pats autorius atranda, kad porshe 911 panašiai tiek teršia, kurio taršos parametrai tikrai ne pirmoje vietoje. Mano 96m kupe su 2l varikliu, su kuriuo vasarą geru oru išvažiuoju pasivažinėti, naudoja mažiau degalų ir teršia. Tai tik į gerą, jei tokių suzukiškų nesąmonių bus mažiau. O ir pats principas tinkamas ir veikia - dauguma gamintojų galų gale pradėjo projektuoti ir gaminti elektromobilius iš tikrųjų, o ne tik per šou rodyti kokį konceptą, kurio niekad nebus.
kiesza 2020-01-30 15:07
Ekologinis absurdas, ne tik auto rinkoje. Lietuva taippat masiškai pereina ant biokuro, kuris pagal formulę ekologiškesnis nei dujos. Tačiau į formulę neįeina sudegęs benzinas , reikalingas medį nupjauti, nugenėti. Dyzelinas kuriuo rąstai ir šakos traukiami į pamiškę, dyzelis kuriuo susmulkinama mediena, nuvežimas į katilinę, bei skiedrų pakrovimas į katilą.. nebekalbant apie biokuro deginimą kambaryje ir dujų deginimą kambary. Faktais galima manipuliuoti 180° tereikia $$
FtBall 2020-01-30 15:50
205g co2 = 8.8l/100km. Vienintelis dalykas, kas blogai su šituo Suzuki - panašu į sąžiningai tikrintas kuro sąnaudas. Gamintojai randa būdų kaip pagražint skaičius. Pavyzdžiui, pagal NEDC, MB S400e - 2.2l/100km. Čia yra absurdas - sekmės sutelpant bent jau į 8 litrus. Aišku, dabar yra WLTP, bet ir jis ne visada atspindi realią situaciją. Kita absurdo dalis - testai vienodi, o paskirtis - skirtinga. Viena iš mano turimų mašinų - Subaru Legacy 2000m 2.5 benzas. Gamintojo deklaruoja ~11 litrų, o aš pradžiai vidutiniškai sudegindavau ~9 litrus. Aišku, dabar vidurkis ~17l/100km, bet čia jau po miškus važinėjant. Galiausiai - 8.8l/100km - yra normalios kuro sąnaudos ne hibridui. Benzininiai tik miesto kašikai mažiau ima.
AAA000 2020-01-30 22:32
o kas tau negerai su malku deginimu kambary? kaimuose dar ir dabar valgyt ruosia ant malkiniu peciuku. naudojami malkiniai zidiniai ir "burzuikos" su virdulio vieta. staciamalkiai zidiniai. visokie dekoratyvinia zidiniai. net daugiaauksciuose buna isirengia - nors man juokinga kai i 5 auksta malkas tysia pavojinga tik smilkimo rezimas - nes gali smalkiu privaryt. malkos nesprogsta kaip dujos ir namo nesugriauna. blogiausiu atveju kamina isvercia. tai kas tau ten negerai su biokuru? kad teigi jog cia kazkokia manipuliacija. cia abu kuro tipai is esmes nulines emisijos. tik dujos is ilgesnio ciklo nulines emisijos. biokuras is trumpesnio. biokuro poveiki lengviau atstatyt.