„Volkswagen“ vadovas pasirengęs lenktynėms su „Tesla“ – „mes esame nusiteikę gana optimistiškai, kad vis dar galime su Tesla žengti koja kojon ir tam tikru metu juos aplenkti“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zeuline 2020-01-30 14:15
Taip kalba dar neturedami pardave nei vieno elektromobilio. Gal po baliaus vyrukas
bahuriux 2020-01-30 16:51
Turi jie ten brangiu golfelektrokibirų ir gal net yra kelis pardavę Šiaip jo wv optimistai, bet ištikro tai yra daroma, tam kad įlysti į ES tą vietą kur nesueina. Tam kad bendras parduodamų taršių auto kiekis nusividurkintu, nu tipo id3 0 CO2 emisiujų, o koks ten didelis parketnikas 200g/km CO2, tai vidurkis bus 100g/km CO2 ir net nesvarbu, kad id3 bus parduoti 3 vienetai per metus, o taršių 3000.000 vienetų per metus. Tokia vat idiotiška ES politika. Va čia tapati istorija kai suzuki nepasipaišė "ant popieriaus" elektrokibiro ir buvo išspirti iš es http://www.technologijos.lt/n/technolog ... ti?l=2&p=1
Talkatif 2020-01-30 20:42
Užtat jie turi pardavimų tinklą ir gamybos pajėgumus.
immortallt 2020-01-30 23:00
Jei dabar nesumaišiau, tai šitas veikia tik Amerikoje, ne Europoje.
AAA000 2020-01-30 23:02
man tai keistoka strategija prisigamint "i sandeli" ir tik tada prekiaut... nesuprantu kam to isvis reikia... juk praranda pozicijas. ir sandeliavimas kainuoja. panasiau kad kazka slepia - gal kokie akumai smarkiai veluoja...
Ar_as? 2020-01-31 10:52
Nėra viskas juoda/balta. Priklauso ir nuo marketingo, plėtros strategijų. Statistiškai vakarietis susirūpina naujo automobilio paieška likus apie 6 savaitėms (vadinasi, realiai dažnai dar vėliau) iki turimo lizingo pabaigos. T.y. jei per tą laiką negali jam pristatyti auto, tu jam neįdomus. Vadinasi, jei turi ilgus pristatymo terminus, t.y. neturi pagaminęs "į sandėlį": 1) apriboji save a) instituciniais pirkėjais, kurie planuoja "toliau"; b) manijakais entuziastais (obuolio fanais palapinėje prie parduotuvės), kurių kažin ar vw turi (o tesla tikrai turi, tad vw net nebando važiuoti ne savo rogėse, jų auditorija ne ta). 2) reikia ilgo ir brangaus marketingo, nes nepaleidus į rinką masės iškart, nesuveikia "prekė reklamuoja prekę", ko pasekoje po stiprios pirminės reklamos kompanijos vėliau galima atsikvėpti, nes vien to, kad kasantras auto mieste yra "kaškajus" jau pakanka geriems tolimesniems pardavimams.
devyniaragis 2020-01-31 20:38
JAV, bent jau neseniai, dalyje valstijų buvo kvotos, kiek kuris gamintojas privalėjo parduoti "Zero Emission Vehicles" (ZEV) pagal bendrą parduodamą auto skaičių ir ZEV kreditais, gautais už ZEV pardavimus, auto gamintojai galėjo prekiauti tarpusavyje ir dar lyg kažkoks visuotinis reguliavimas buvo, kurio nebepamenu. ES skaičiuojamas parduoto fleet'o taršumo vidurkis ir jei jis viršija normas, gresia didžiulės baudos. Tačiau auto gamintojai konkrečiais metais gali sujungti savo fleet'us ir bus skaičiuojamas bendras vidurkis, dėl to Fiat sutarė Teslai sumokės neatskleidžiamą pinigų sumą (spekuliuojama, kad apie porą mlrd, šiemet turėtų pradėt aiškėt) - taktiškai ekologijos nedaug, bet gaunasi labai ženkli parama ekologiškus auto sėkmingai parduodančioms kompanijoms ir bauda to nesugebančioms daryti. *buvau nusirašęs dėl JAV
AAA000 2020-02-01 23:03
matai, elektromobilis biski kitoks nei vdv auto. licio akumas sensta ir nuo sandeliavimo. tu pvz pirktum menesio senumo batona? ir pirkejai ta zino. cia didina vw susimovimo rizika. plius elektromobilizmo segmentas siaip irgi naujas. cia reikia kovot kas greiciau uzpildys nisa. o vw delsia ir jei islis koks stambesnis gedimas - irgi susimovimo rizika neproporcingai isaugs - nes reikes atsaukinet. bus kaip su tuo GM elektromobiliu kur ant svino akumu buvo. EV-1. susimove konkreciai - nes net fanus nuvyle. dabar gaunasi, kad gamina vos ne del pavydo va leafai tai pagal mane platinami logiskai. kiek gali - tiek ir prikisa. reikes gi visus komponentus perdaryt ant aukstovoltazo. naujus gamybinius standartus sukurt. pvz standartizuot ten kokius nors ekranusm valdymo principus ir pan. gali gautis, kad kazkas pasens vien nuo stovejimo metu begyje Tesla tuo net piktnaudziauja savo individualius standartus ivedineja ir monopolizuoja rinka - net kur turi but gamintoju bendras susitarimas. cia gi aiskiai vw praranda pozicijas - su delsimu sandeliuojant. as manau tai nepateisinama net tavo 2) variantu. o 1) priezastis tiesiog kvaila. kuo daugiau skirtingu grupiu pritrauksi - tuo geriau. dirbtinai mazint galimu pirkeju grupes ir kazkurias ignoruot - vardant tipo "didziausios" grupes - kurios dar net nera - kas cia per nesamone?
immortallt 2020-02-02 18:00
Gamybos pajėgumų jie visai neturi. Elektromobilio gamyboje pagrindinis ribojantis faktorius ne kėbulas ir pan., o būtent pats akumuliatorius. Visa kita - prieinama ir galima greitai pradėti gaminti.