Brangiai kainavusi istorija: kaip per 20 sekundžių „nužudyti“ sportinio BMW M2 variklį (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mindaugas.vaitiekūnas 2020-02-21 10:42
O tai galioja tik tuo atveju, jeigu tai* yra numatyta vartotojo instrukcijoje. * teoriškai turėtų būti apibrėžtos ribos prie kokio greičio kokią pavarą leidžiama įjungti. Kas nors yra matę ką nors panašaus vartotojo instrukcijoje? Man kažkaip neužkliuvo.
Pumper 2020-02-21 11:35
Kas tau teoriškai ir kokios dar vartotojo instrukcijos? Yra apsukų red line riba tam skirta, jei ją viršiji ir užmuši variklį - pats kaltas. Jei nemoka bėgiu tinkamai junginėti ir meti antrą vietoj ketvirto, tai geriau automatą pirk ir nebus problemų.
lizunas 2020-02-21 16:28
HONDA instrukcijoje yra aiškiai parašyta rekomendacija dėl taupaus važiavimo ir maksimali riba, kurią galima pasiekti negadinant mazgų.
Vytax 2020-02-22 10:20
Jei būtų normaliai pagaminta greičių dėžė, tai žemesnės pavaros nebūtų įmanoma įjungti iki kol variklio apsukos nenukris iki tam tikros ribos. Jei būtų normaliai pagamintas variklis, tai varikliui pasiekus „redline“ būtų iškart atjungiamas kuro tiekimas ir išjungiamas VVT. Dėl ko variklis pradėtų stabdyti. Bet turime eilinį BMW automobilį, autoservisų ir „garažiukų“ džiaugsmą. Be šių automobilių šie gyventų kur kas skurdžiau.
Evil Goku 2020-02-22 13:13
Biški (švelniai tariant) nusišneki. Mechaninė dėžė ir yra mechaninė, nes gali pats pasirinkti kada ir kokią pavarą įjungti. O tavo nusipezėjimą apie variklį net komentuoti sunku.
Xdmin 2020-02-22 21:53
Is Mitsubishi manualo: kol saltas variklis, vairuoti ramiau, apsuku nekelti virs 4000. 4k rpm saltam varikliui, net ir benzininiui, atrodo daug, bent man