Buvęs trijų didžiausių Amerikos automobilių kompanijų vadovas rėžė atvirai: „Tesla yra pasmerkta“ ir štai kodėl (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2020-05-11 18:59
Jei atitinka sąlygos be problėmų gali naudotis elektromobiliu, bet automobilio su vidaus degimo varikliu panaudojimo sąlygos yra paprastesnės, o jei važynėji daug ir esi paprastas Lietuvos mirtingesnis tai iš vis reikėtu pirkti iš Vokietijos pavažynėtą dyzelį su mechaninę pavarų dėže.
Arunas1948 2020-05-11 20:04
Kur dabar tie kur gule kryzium uz Muska, baigesi durneliai kurie pirko bilietus i Marsa, baigesi Muskui pinigai.
Nerkus 2020-05-11 20:13
Vien tik pavadinimą pamatęs pagalvojau, kad čia tu rašei straipsnį
vanduo4 2020-05-11 20:44
1. (daug akcijų šuolių), bet kalbant apie stabilumą, t.y. ilgalaikes investicijas - tai tik EU. Sėkmės visiems.
Evil Goku 2020-05-11 20:45
Dauguma teiginių kvailoki. Nebent tas apie gamybos automatizavimą yra vertas dėmesio, su sąlyga kad jis teisingas (kad kiti gamintojai labiau automatizuoti). Tesla turi daug fanų ir tapo elektromobilio etalonu. Todėl kol kas gali taupyti lėšas nesirūpindami marketingu (reklamos, pardavimų salonai ir pan.). Jau netolimoje ateityje pamatysim kas yra kas, stambieji gamintojai jau pradeda siūlyti elektromobilius, kurie charakteristikomis gali būti lyginami su teslomis. Be to, Tesla turi autopilotą, bet čia jau visiškai kita tema.
kukulis4 2020-05-11 21:04
Man butu idomu isgirsti racionalias to priezastis. Nes pats nesugalvoju. Kaip investuotojui, tau turetu rupet tik tiek, kad tai, ka nuperki siandien, rytoj parduosi brangiau.
kukulis4 2020-05-11 21:07
Keista, kai apie vistides perspektyvas rinkai pateikti daugiau ir didesniu kiausiniu pasisako analitike kiaune. Cia daugmaz tas pats, kas teirautis Rodmano apie Lebron vs. Jordan, Putino klaust apie ES bei Nato perspektyvas, ar imt interviu is Grazulio apie seksualines mazumas. Saliska, subjektyvu, nerimta.
vanduo4 2020-05-11 21:15
Tu nesupranti skirtumo tarp investavimo ir traidinimo. Investavimas išskirtinai yra ilgalaikis; Traidinimas - trumpalaikis įsigijimas ir pardavimas, vėl pirkimas pardavimas. Investuoti į Testlą dabar didžiulė rizika, nes akcijos brangios, o ilgainiui netgi va ekspertas numato bankrotą. Bet traidinimui - Tesla akcijos puikus objektas.
kukulis4 2020-05-11 21:33
As tai net labai suprantu. Tai sakai, kad trumpuoju periodu i tesla investuoti yra okey? Jeigu taip, tai ar nemanai, tuomet, kad tokiai kompanijai kaip tesla, dalyviai linke i trumpalaiki investavima yra palankesni? Jei ne, tai kodel?
AAA000 2020-05-11 21:34
Teslos baterijos siektiek skiriasi nuo kitu gamintoju - jos sudinesnes jom ausinimas butinas, nes nuploninti sluoksniai zemiau kritines ribos. per daug organiniu komponentu. kiti gamino siektiek atsargiau - tokias kur be ausinimo dar nedegraduoja savaime. dar gali ir pasandeliuot , kaip pvz vw marinuoja tuos savo el. golfus siaip as pilnai surantu Tesla - kam gamint geresnes, jei nespeja dar patenkint paklausos bet sitas etapas kazkada gi baigsis. ----------- tas ciuvakas straipsnyje manau biski atsilikes jau nuo realybes. Tesla turi autopilotus - cia tikrai manau ju unikali technologija. jau net antros kartos jie ten eina. net jei zlugs kaip auto gamintojas - sitas padalinys tikrai bus nupirktas. kitaicai pvz gali laisvai nupirkt - geriau nei ten tos USA obligacijos, kur neturi jau kur kist
immortallt 2020-05-11 22:20
Pakomentavo atstovas kompanijos kuri bailinta jau du ar tris kartus?
vanduo4 2020-05-11 22:31
- Na jeigu tu supranti, tai vadinasi nemoki išreikšti savo minčių apie tai ko nesupranti. - Aš niekur nekalbėjau kokie investuotojai rūpi Teslai. Manau, jiems apskritai nerūpi iš kur pinigai ateina. Kuo ilgesnės investicijos tuo jiems mažiau spaudimo gražinti skolas. Deja patiems investuotojams tai labai rizikingas variantas. Apie ką mes kalbam?
kukulis4 2020-05-11 22:54
As uzdaviau konkrecius klausimus, ir tikejausi tavo nuomones, tik tiek. Bet dabar jau matau, kad tamsta pats braidot - apie kokiu skolu grazinima tu kalbi? Kompanija pardavusi akcija nera ipareigota ja nupirkti atgal. Akcijos kainos kilimas yra ta nauda kuria gauna investuotojas isigijes akcija, akcijos kainos kritimas - ta rizika, kuria prisiima investuotojas. Taip, pasitaiko atveju, kai kompanijos ispirkineja akcijas, taciau kaip pats minejai - tesla visiskai neturi sukaupusi kapitalo, ir yra nerealu tiketis, kad tesla, kadanors greitu metu galetu ar bent jau noretu ispirkti savo akcijas. Nope. Ir apie dividendus is teslos kalbeti irgi negalima. Pakolkas tikrai ne.
vanduo4 2020-05-11 23:27
Va būtent, tesla negali sumokėti net dividentų apie kokį išpirkimą kalbi? Gal tu geriau nustok klausinėti ir pateik savo požiūrio tašką, nes diskusija matauapie nieką. Aš apie apsimokėjimą traidinti, o tu apie investuotojų naudą. Nemaišyk sąvokų "investavimas" bedrąja prasme (yra žmonių, kurie nusipirkę brangias kojnes džiaugiasi gerai inverstvę) ir "investavimas" finansine prasme. Nueik į "investavimo" kursus ir ten tavęs paklaus - "ko tu nori išmokti: investavimo ar traidinimo? Tai skirtingos sąvokos. Ar dabar supratai kur tavo mąstymo klaida?
vytautas.sutkus 2020-05-12 00:17
Senukas kalba, kad tik pakalbėti. Jo 2 punktas kad auto nuostolingos? Tai iškur pelnas kai model 3 pardavimai padidėjo? Turėjo ir nuostoliai padidėti pagal šį ekspertą. Deja įmonės ataskaitos šio ir praeito ketvirčio sako ką kitą
Tešlius 2020-05-12 00:43
Manau senis nusipeza. Pačio general motors jau bankrutavus buvo. Investuotojai kaip ir prekeiviai žiūri kaip uždirbti, tik pirmi ilguoju laikotarpiu o antri greituoju. Pagal mane tesla auganti kompanija ir jos akcijos kaina gali kilti. Jau dabar kapitalizacija pagal rinkos kainą kiek žinau teslos yra viena didžiausių iš visų kompanijų, kas rodo kad tiek investuotojai tiek prekeiviai spekuliantai jos ateitimi tiki. Palaukit baterijų dienos kai šį mėnesį tesla naujienas pristatys - tikiu gali dar akcijų kaina pakilti
kukulis4 2020-05-12 07:11
As uzdaviau labai konkretu klausima - kodel tu teigi, kad i imone, kuri nenesa pelno, tamsta neinvestuotu? Sitoj vietoj tu leptelejai nesamone, ir reikejo tik pasakyt, kad sorry cia parasiau nesamone, nera jokios logiskos priezasties to nedaryt. Apie short term/long term as taves neklausiau. Taipogi as tau nesiuliau ir nesiulau eit kanors pasiskaityt ar pasimokyt - kai as jauciau kad man truko ziniu apie investavima, tai nuejau ir tas zinias igijau, tikiuosi tu pasielgsi lygiai taip pat. Jeigu nesugebi pripazint savo klaidos, tai gali i mane nukreiptu komentaru toliau neberasyt, nes man tu nebusi idomus pasnekovas.
iPienius 2020-05-12 09:33
jei sita seni tesla priimtu dirbti, tai tikrai labai greitai tesla bankrutuotu kaip GM
sub 2020-05-12 11:12
Senis biški prisišnekėjo, ko reikia ko nereikia, kai kas visiškai ne į temą. Nu paimtas psecialistas kuris visą gyvenimą dirbo su VDV ir dabar jam reikia komentuot apie Teslą. Vanduo4 jeigu mažiau rašytum ir mokytum kitus ko pats nesupranti, o geriau paaiškintum ką veikiai 2019 vasarą ir š.m Kovo mėn, kai tikrai buvo verta ne tik investuoti bet ir treidinti. Jaučiu pilstei iš tuščio į kiaurą, kaip ir dabar. https://www.macrotrends.net/stocks/char ... /net-worth - vertė https://markets.businessinsider.com/stocks/tsla-stock - akcijų kaina
iPienius 2020-05-12 12:28
yra dar viena priezastis, kodel teslos nemegsta didieji gamintojai. tesla savo automobilius parduoda tiesiogiai internetu, o ne per gamintojo atstovus. gamintoju atstovai papildomai ispucia automobilio kaina, uzisdedami prie gamintojo parduoto automiblio kainos, prisidedami savo dali. plius dar uzdirba is techninio aptarnavimo. net jei tesla gamintu vdv automobilius, tai konkurentai realiai kalbetu ta pati, kaip dabar