„Tesla Model Y“ turi problemų - kai kurie pirkėjai jau grąžina automobilius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

iPienius 2020-06-17 13:06
tas pats buvo su kitais modeliais. po metu kitu susitvarkys
HDi 2020-06-17 17:35
Jooo, mokant 40-50 gabalų už mašiną ir dar imant įsipareigojimus iš banko tikrai nori gauti belenkaip nudažytą ir surinktą automobilį Keistas Telso požiūris, dar suprasčiau jei pirmas automobilis jų būtų...
vytautas50 2020-06-17 19:03
Evil Goku 2020-06-17 19:20
Tokių specifikacijų "normalus" elektromobilis kainuotų gerokai virš 50k. Tiesiog Tesla taupo visur kur gali, kad galėtu elektromobilius pasiūlyti padoria kaina.
lizunas 2020-06-17 22:19
Tesla neplanavo, kad vairuos tokie nutrauktgalviai, jie manė jog vairuos tik žalieji, kurie stabdo ne stabdžiais, o elektros varikliu
AAA000 2020-06-17 23:11
cia ne taupyme esme. per didelis surinkimo robotizacijos laipsnis. viena automata gali suderint tobulai - bet visa robotizuota linija - faktiskai misija neimanoma. teko dirbt panasu darba. net mazos smulkmenos procesa ismusa is normu. na su laiku manau pageres surinkimo kokybe. nes cia per diena nepadaroma. blogiausia kad viska derint imanoma ir reikia tik procese. ir pradzioje buna daug broko. seni gamintojai tiesiog tame turi daugiau patyrimo ir issiugde specifiniu specialistu. robotui nepasakysi, kad jei jis darys broka - ismesi is darbo
Marius.brn 2020-06-18 00:29
Ką sveiko proto žmonės įprastai ir daro. Bet fanboy's gonna fanboy.
HDi 2020-06-18 09:06
Taupo? Kažkaip kokiai Dacia tokių problemų nekyla, nuo 8k eur jau gali naują pasiimti, nors pilna net "normalių" kibirų už brangiau ir daug brangiau. Tai čia pirma. O antra, vistiek yra quality check kažkpkia linija, ir vistiek kažkas tuos automobilius tikrina prieš atiduodant klientui bet tipo ai px, gal kai kam tiks ir negrąžins, o jei grąžins tai tada ir tvarkysim? Puiki logika.
immortallt 2020-06-18 09:41
Tikrai lygini kibiriukus dacia? Tikiuosi jie 100 km/h irgi pasiekia per kokias 3-4 sekundes. Kaip saugumas tokiuose automobiliuose? 5 žvaigždės? Ne? Lygink tada su dviračiu iš maximos. Tikrai tokios kokybės problemos nėra gerai ir turi tvarkytis, ir panašu, kad būtent quality control'as praleidžiamas ir permetamas vartotojui, nes skaičiuoja, kad taip pigiau, o dar žiūrėk vieną kitą ir priims.
kestutisz 2020-06-18 10:59
Iš esmės visa tai eisme neduoda didelio skirtumo - 3 ar 10s iki 100, nebent tiem kur va stabdžius sudegina - bet jiem irgi netinka :) Dėl saugumo - reikalavimus atitinka, eisme dalyvauti leidžiama tai ir viskas ok. O, kad taip sutaupo - gal klientas nepastebės, gal pagalvos jog nieko tokio ar čia jau pats kur atsirėmiau tai faktas.
HDi 2020-06-18 11:51
Tiesiog jei būtum paskaitęs į ką komentuoju, tai kažkas paminėjo, kad "normalus", suprask gerai surinktas elektromobilis su panašiom specifikacijom kaip tesla kainuotų daug daugiau (tik kažkaip panašių specifikacijų elektromobilis dažnai būna stipriai luxury ir net nebando būti pigus), tai kaip pavyzdį paėmiau Dacia (kurie visai kaip tesla bando būt pigiausiais VDV) kurie tikrai galėtų leisti sau nelygius tarpus ar dažymo brokus, bet tokių problemų kažkaip neturi. Garažo sąlygomis mūsų vietiniai meistriukai kartais geriau nudažo, ir tarpus suveda nei Tesla, kuri kaip koks piktas jorkšyras, jaučiasi gražus ir bando įkasti visiems grandams bet kenčia nuo visokių mažiems šunims būdingų kvailų ligų.
immortallt 2020-06-18 12:01
Na tenka tokiu atveju sutikti. Tesla bando iš dviejų blogybių pasirinkti abiejų per pusę. Didelė dalis problemos kyla iš to, kad visą gamybą bando paleisti per labai trumpą laiką, ir iš karto didelius kiekius. Vartotojai leidžia Tesla'i taip klysti, tai Tesla ir naudojasi savo situacija. Verslo prasme geras sprendimas. Vartotojams reikia žiūrėti kas jiems svarbu. Bet kokiu atveju, Tesla vis tiek norėčiau
HDi 2020-06-18 14:45
Neatsisakyčiau ir aš.