Automobilių mokestis artėja: kaip jį skaičiuos, jeigu duomenų apie CO2 nebus ir formulės netiks

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2020-06-25 13:05
nu ir ka pasieks realybeje? galvojat tarsa sumazes? ji padides. ypac miestuose. kad laisvai atsikratyt lauzo ir nusipirkt geresni (maziau tersianti) lauza - tau uzdeda keitimo mokesti. kurio nebus tik auto - kurie skirti ufonautams va ufonautai jo nemokes. nu kur elektromobili koki perka ir nevazineja. o visi kiti mokes sita debilini mokesti ir dros vdv lauzus dar intensyviau. nes geresni nusipirkt apribojo galimybes. situ mokesciu. dabar tiesiog ipirksi sudinesni lauza per kokius 100-200€. kuriuos nusavina valstybe kazkokiems nepaaiskinamiems logika svaistymams... ------ koks cia ekologinis mokestis, kurio efektas - nauju automobiliu dirbtinio dempingavimo poveikis? cia gi akivaizdziai nauju auto lobizmo mokestis. tik pavadinima kazkoki debilini sugalvojo. prilipde "eko". jei rupintusi nors biski ekologija - ribotu visus vdv automobiliu ivaziavimus i sutankintas gyvenamasias ir pramones zonas. vdv eisma iskeldinetu. rupintusi kokiais nors nemokamais metro, trulikais ir pan. ir statytu nemokamas vdv parkavimo aiksteles salia tokio transporto stoteliu. kad skatintu persedima ir nevazinejima su vdv mieste. ka nors tokio vykdo? as tai nepastebejau...
House_of_gold 2020-06-25 15:35
Įveda mokestį, nes reikia pinigų ir dar EK bumba dėl taršos. Na, surinkus mokestį, aišku, jis niekur į jokias ekologiškas priemones nenukeliaus, svarbu pliusiukas iš EK. --- Miesto žmogui, skirtumas nedidelis, tačiau, kas kaime gyvena tai tiems tikrai pasijaus, nes daugelis jau ne tik mieste priklausomi nuo automobilių, bet ir kaime, nes dažniausiai kaimuose pusės paslaugų nerasi ir turi važiuoti į miestą.