Baterija - dar ne viskas: 500 km lenktynės ir labai įdomūs rezultatai tarp „Tesla Model 3“, „Porsche Taycan“ ir „Kia e-Niro“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vytautas.giedraitis 2020-07-09 12:16
Turiu pritarti straipsnio autoriui. Kia kainos ir nuvaziuojamu kilometru kiekiu yra optimaliausias variantas. Buru idomu realiai palyginti su Kona esant tom paciom salygom, vasara su kondyske ir 4 asmenimis... Pats vairuoju Kia E-Niro, auto veikia puikiai, tik ziema km stipriai sumazeja.
AAA000 2020-07-10 21:15
tai kad elektros tinkluose nera 800V standarto. jis lempinis ir nesuderintas. yra AC400V, ir paskui iskart AC10000V kai kuria ka nors, kas jungsis i elektros tinkla - gal pirma tegu elektros tinklu valdytoju ir vystytoju atsiklausia apie suderinamuma nors gal ir televizorius tegu pradeda gamint su 800V kistuku? greiciau isijungia tokie keliomis milisekundemis o visus 230V uzdraust, ar eko mokescius uzdet...
vazzy 2020-07-10 21:35
nežinai tai nesijuok, Lietuvos tinkluose nėra 10000, o yra 10500, beto yra dar 6000.
SaMaras 2020-07-10 21:48
Na nesmarkiai prašovė.. būtų 600V tai lietuviai tuoj šleikas pritaisytų ir lakstytų troleibusų linijomis
robertasdd 2020-07-10 23:20
sorry, bet straipsnis apie nieka. Nei nuvaziuotas atstumas nepateikas, nei kas nei kur nei kiek vaziavo. Tik p. Jako komentaras (greičiau nuomonė) išsamus.
Paramotoras 2020-07-11 01:17
Apskritai elektromobiliai kraunasi dc rezimu taip kad step down nera neiveikiama uzduotis.
AAA000 2020-07-12 01:16
letasis rezimas AC. o silpnuose elektromobiliuose aplamai tik vienos fazes. lygintuvas aisku yra, bet ne keitiklis.