Elonas Muskas atskleidė - „Tesla“ gamins tikrą „Volkswagen ID 3“ konkurentą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2020-08-25 20:37
idomu butu apie ta kebula is 2 detaliu pasiskaityt placiau. negalvojau kad automobiliuose is skardos pritaikoma tokiu lygiu. cia faktiskai tosteriu korpusu technologija
Benediktas 2020-08-25 23:30
Yra video Youtube, kur ne 2 is 70, bet daug daliu i 1. Butent Model 3. Ten ne kaip skarda, o kaip liejinys atrodo.
Paramotoras 2020-08-26 00:49
Tai kad 3 modeli jau viska ismete ka galejo. Idomu ka dar ismes kad tik pigiau butu ir pristatys kaip revoliucija.
AAA000 2020-08-26 07:51
kad cia ne tai manau. kaip aprasei - cia tipinis dabartinis automobiliu surinkimas. kai surenkama is esmes stampuotu skardos lakstu kruvele ir visokie tvirtinimo-centravimo smaigaliai. ikniedijami-ivirinami ar prilankstomi-istampuojami-iklijuojami. tosteriu principas kitoks. dar greitesnis ir paprastesnis. ten yra tik dvi korpusines detales is esmes. viena korpusine detale - montavimo pagrindas mazgams. o kita - isorines isvaizdos-dizaino korpusas. jei lieja korpusa - isvis buna kad tik viena korpusine detale - kuri tiesiog po mazgu idejimo susilenkia. ir surinkimas baigtas...
Pumper 2020-08-26 08:17
Musko kultistai pasakytų, kad Tesla neturi konkurentų, todėl keista, kad pats Muskas bijo ID3 ir tam specialiai kurs naują modelį.
Galonas 2020-08-26 13:57
Kad dabar padarė tik labai nedidelės mašinos dalies štampavimo mechanizmą ir beje jis sumažina tos dalies svorį 30%: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... Q&usqp=CAU Ir Tesla hečbeko skečas jau buvo pristatytas gal metai atgal, kai Kinijoj gamyklą statė ir numatytas buvo kol kas tik Kinijos rinkai, o kai pradėjo statyt Vokietijoje gamyklą paskelbė, kad ir čia naująjį hečbeką gamins, jei tai ir susiję su ID.3 tai tik labai minimaliai. Nereikia būt ekstrasensu, kad suprast, kad EU jokių cybertruckų nereikia, visai kas kita su hečbekais ir miesto visureigiais.
immortallt 2020-08-26 14:25
Na pagal tai, kad kiekvienas konkurentas lygiuojasi su Tesla rodo taip, kad Tesla akivaizdžiai yra lyderiai. Jei esi lyderis, su kitais nesilygini Kaune komunikacijų ekspertas kažkuris tą pačią klaidą kartoja.
Paramotoras 2020-08-26 16:11
Siuo atveju tesla jau matuonasi pimpala su kitais
kukulis4 2020-08-26 22:09
As, kaip teslos fanbojus, paminesiu, kad: model 3 vistiek yra truputi didesnis, truputi greitesnis, turi truputi daugiau vietos bagaznyke ir overall geresni softa, greitesni krovima, platesni chargeriu tinkla Europoje (USA id3 kolkas not available). Tai yra svarbu. Model 3 yra geriau paruostas self driving'ui. Teisingiau butu sakyti, kad id3 yra tiesiog visiskai neparuostas self driving'ui. Model 3, panasu, kad tures geresni rating'a NCAP'e. Visgi, id3 tikrai tures geresne surinkimo kokybe, bus pigesnis ir tures geresni overall range. Ir garantuotai geresni servisa. Stipru. Ir panasu, kad bus pirmas rimtas konkurentas teslai, kuris sunkiai, bet bandys isipaisyt i ekonomines klases segmenta. Kalbant apie teslos galimybes pristatyti kazka pigesnio nei id3, yet atitinkancio teslos ideja, kad elektromobilis turi vaziuot 400km ir 0-100 rinkt per <5s, galima ismest visa autonomus driving iranga. As tik nezinau, ar tesla to noretu. Nes ta iranga duomenis bet kokiu atveju renka. Duomenys brangus.
Paramotoras 2020-08-26 23:30
Nu kas del krovimo europoje nezinau bet norvegijoje universalus krovimo tinklai isvystyti puikiai. Tesla 3 tai tokis minimalizmas kad liudna o ir savo trigrasi softas kisa kur nereikia (ala kaip des per stabdzius vos pamacius zenka). Teloj 3 viska ismete kad net nenuleidus akiu nuo kelio neisijungsi radijos, nekalbant apie sudetingesni veikmas kaip sedynes sildymas. kas liecia servisa tai visom kitom markem iskyrus tesla servisa atlieka bet kas o teslai tik tesla. jei kas sugedo remontuoja bet kas o tesla tik tesla. Po sios vasaros kelionu su mazyte ioniko batarke supratau kad 200km labai malonus range. pora valandu uz vairo ir 30 minuciu krovimui kas leidzia kiek atsipusti. o kokios teslo batarke kol uzpumpuoja tai jau reikia ilgai nuobodziauti kad ir reciau (sikna atbunka jau po 2 val kelio tai kam save kankinti 4)
AAA000 2020-08-27 01:32
lenkai irgi gamins konkurenta https://www.autodevot.com/2020/08/elect ... hatchback/
Pumper 2020-08-27 08:17
Nebūtina būti lyderiu, kad su tavim lygintų, užtenka būti pirmu tokį produktą pagaminusiu.
kukulis4 2020-08-27 09:44
As sutinku, kad model3 su tuo minimalizmu kiek perspausta. Nesu model3 vairaves, tai sunku pasakyt, kaip greitai (ir ar isvis) imanoma priprasti prie visako valdymo per touch'a. Del serviso. Vat as matau, kad Lietuvoj vazineja tikrai jau nemazai teslu, ir man didelis klausimas - kur jie jas remontuoja. As suprantu, kad kazkoki mechnaini gedima daznas servisiukas greiciausiai sutvarkys, kaip ir kazkoki nesudetinga elektronini gedima, bet ka daryt, jeigu reikia kokio daviklio, ar kokios sudetingesnes detales? Principe - ieskot per visokius ebay ir shippintis, tiketis kad nupirksi veikiancia... Zodziu greito remonto nebus. Vat del to, nors as ir manau, kad teslos yra labai geri automobiliai, as tokio nepirksiu, kol nebus serviso vietoj, bet jau garantiniu laikotarpiu. Del nuvaziuojamo atstumo - cia jau kaip kam, tau 200km gal ir nieko, o as megstu atsisest ir vaziuot tiek kiek galiu. Arba tarkim koks vokietis ileks i autobana, vaziuodamas 150-160 jis ir tu 200km nenuvaziuos. Galimybe pasikraut greiciau - visada gerai, o sustot siknos pravedint galima ir seip sau
FtBall 2020-08-27 10:43
Dėl touch, tai bent jau man - visiškai dzin. Radija įjungta, klimato kontrolė nustatyta. Gal tik sėdynių ar lango šildymą kartais įjungt reiktų pačiam. Visada kita - nusistatai vienąkart ir pamiršti. Dėl servizo tai man irgi šiuo metu viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl dar neperku EV. Panašaus performance sedano su bent jau V6 VDV net nenusipirksi už 50k€. Atsižvelgus dar į tai, kad per 5 metus ~20k€ vien ant benzo išeina, tai už 30k€ nelabai kas gero ir išeina. Antra priežastis - nėra įperkamo EV kabrioleto. Man rodos išvis tik Tesla gamina įperkamas EV mašinas (sedanus), o ne kibirus. Būtent dėl antro punkto manau dar ilgai teks su VDV važinėt.
Arunas1948 2020-08-27 10:52
Dar neuzmirskit kad avarijos atveju Teslos sudega taip greitai kad reikia buti sportininku norint pabegti is automobilio.
FtBall 2020-08-27 10:58
Šaltinis?
Arunas1948 2020-08-27 11:07
Per televizija rode avarija su Teslos automobiliu ir komentavo kad keleivis su vairuotoju vos spejo issokti is automobilio uzsidege kaip fakelas.
shift 2020-08-28 23:30
vazzy 2020-08-28 23:48
absoliučiai nesuprantu kurioje vietoje matai Fail ? girdžiu argumentus tik, kad very serious delays. Really? jau nuo 2018 ar kada skelbta, kad ID3 bus 2020 vasarą, kas realiai yra tik iki 3 mėns vėlavimas maksimum, jeigu skaitysim, kad tikėtasi buvo birželio 1, tačiau galėjo būti ir rugpjūčio 25 ar w/e data. Keturios sedynės? as visiškai už, nematau čia jokios problemos, vistiek niekam nepatinka važiuot penkiese mašinoje, o padaryti keturias tikrai patogias kėdes vietoj 5 vidutiniškai patogių nematau čia jokių problemų. buvau Wolfsburge prieš kelias savaites ir visai neseniai Dresdene VW gamykloje tai man labai patiko ID3 ir ID4, Vizzion ir kitų mašinų salonai, pagaliau kažkas naujo ir inovatyvaus. man asmeniškai labai patiko gyvai matant.