Kodėl ilgai treniruoti, profesionalūs naikintuvų pilotai patiria dezorientaciją? Įdomus fenomenas ir netikėtas spėjimas, kodėl taip nutinka

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2020-09-15 19:26
Nemanau, kad elektromagnetinės bangos čia kaltos. Žmogus nesukurtas iš prigimties nardyti 3D erdvėj dideliu greičiu ir besikeičiančiomis sąlygomis. Dezorientacija dėl žmogaus fiziologijos ir psichologijos turbūt patiria visi pilotai, bent jau kelioms sekundėms, prie to dar papildomai gali prisidėti perkrovos ir deguonies trūkumas/perteklius kraujyje dėl aukščio ir reto oro + deguonies kaukės. Net ant žemės stovint ir valdant RC modelį kartais buna porai sekundžių pameti lėktuvo modelio orientaciją nors atrodo visą laiką akių nenuleidai ir sekei, nebesupranti kaip jis skrenda kuria puse atsisukes, nesunku patikrinti kaip reaguoja į vairus ir suprates kaip jis stovi susitvarkai orientaciją galvoj, modelio padėtį, greitį ir po poros sekundžių tesi skrydį. Bet tam riekia aukščio atsargos, patirties ir greitos reakcijos. Ką jau kalbėti kai naikintuve gauni dar daugiau streso ir perkrovų ir nestabilų kiekį deguonies.
Ernestass 2020-09-16 09:23
Kas čia per perliukas? Straipsnis kuris atrodo tuoj 5G pradės kaltinti dėl visko. Dezorientacija bei laikinas sąmonės netekimas yra reiškinys pasireiškiantis Amerikietiškuose lėktuvuose. Tas atsiranda dėl defektuoto oro padavimo sistemos kuri tam tikromis ekstremaliomis sąlygomis nebepaduoda dėguonies pilotui. Dar yra slėgio šiuoliai dėl prastai įrengtos kabinos. Bendrai, šiuolaikiniai naikintuvai dar nėra pilnai išdirbti ir tokios nišinės bėdos pasireiškia dauguma 4-5 kartos naikintuvuose. https://www.defensenews.com/air/2019/06 ... ting-pain/