Sustabdytas kvietimas paspirtukų ir dviračių kompensacijoms gauti, tačiau žada ir gerą žinią nespėjusiems

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Atk 2020-09-19 19:21
padarytu nemokama viess transporta ir nereiktu terliotis su sita biurokratija...
sub 2020-09-21 08:49
Ką tu rašai, ar bent skaitei įstatymą dėl kompensacijų. Įstatyme rašoma, kad pardavus seną taršų automobilį, ir pateikus reikaimus dokumentus, buvo galima gauti kompensaciją iki 1000 €, kad abūtų galima įsigyti viešojo transporto nuolatinisu bilietus keliems mėnesiams (o gal ir metams), dviračius, el. transporto priemones (kaip paspirtukai, dviračiai, mopedai ir pan.). Ar tu turi omeny kad visiems viešas transportas būtų nemokamas, tada visi atsisakytų savo taršaus transporto?
kukulis4 2020-09-21 09:35
Kas sumokes uz nemokama viesaji tp?
AAA000 2020-09-21 10:48
kaip dviraciu megejui - juokinga net skaityt tokius straipsnius ir komentarus... --------- siaip reikalas tas - kad Lietuvoje aplamai nera tikru elektriniu dviraciu remiami ne pilnai elektriniai, o tik DALINAI elektrifikuoti dviraciai. PILNAI elektrinis dviratis siektiek kitokios konstrukcijos. ten minamas generatorius. ir jis ikraudineja akumuliatoriu. arba suka elektros varikli. per kontroleri (greicio valdymas elektra - atitiktu mechanine zvaigzduciu perjunginejimo sistema). arba tiesiogiai (atitiktu tiesiog nereguliuojama pavara su 2 zvaigzdutem). ir taip elektrinis dviratis vaziuoja. jokiu mechaniniu pavaru PILNAI elektriniam dviratyje isvis nebuna - nes jos neefektyvios (ypac kai sudyla). taip kad remt reiketu tik PILNAI elektrinius dviracius. o visokius neisdirbtus - tik su islygom ir ribotai. kol sito nepatikslins - sita parama beprasme. jei ji traktuojama kaip kazkokia ekologine ir pan... dabar tera tik dviraciai su akumuliatorine varymo sistema. o akumuliatoriu tegalima ikraudinet tik is tinklo. tiesiogiai - ne. kai bet kurio TIKRO dviracio esme yra autonominis vaziavimas ji minant o sistemos kuri ikraudinetu akumuliatoriu minant, ar varytu dvirati minant tiesiogiai - nera. kur dabar masiskai kisami kaip "elektriniai". taip kad pirma gal bent isigykit PILNAI elektrini dvirati. TIKRA ELEKTRINI dvirati. ir tada jau kliedekit apie elektrinius dviracius ir ju remimus. nes neturit supracio net apie ka komentuojat pas mus net remt nemoka - o atseit elektrine svaria ateiti kuria. kaip tas imanoma - jei neideta net pagrindine elektrinio dviracio dalis - elektra koju pagalba gaminantis mazgas... buhalteriniai istatymai bezdzionems... ------- jei nesupratot kas yra TIKRAI elektrinis dviratis - tai toks dviratis kuris neturi grandines, ir ismetus akumuliatoriu - vistiek vaziuotu ji minant. elektra i rata sukanti varikli nukeliautu tiesiog laidu - su nedidesniais nei 1% nuostoliais (nuostoliai sildytu elektros laida). kai pvz grandinines pavaros nuostoliai prasideda nuo mazdaug 8-9%, ir gali siekt net ir 90%+ tokiu dviraciu vienetai net pasaulyje - TIKRAI ELEKTRINIU DVIRACIU tuos kur gamina dabar - ir vadina "elektriniais" dviraciais - iprasti mechaniniai dviraciai su akumuliatorine pavaros sistema... arba kazkokie elektriniai mopedai... visai kita transporto mechanizmu klase... cia sodint reiketu tuos valdininkelius. uz lesu svaistyma stambiu mastu. jei pagal "elektriniu dviraciu" parama jum isdave pinigu uz dalinai elektrini dvirati korupcija ir nekompetenciaja... su kazkokia ateitim ar gerove net nera rysio tokie istatymai... visas sektorius net neisvystytas... o kaip matom nukeliavo licio akumuliatorines inovacijos i elementarius elektrifikuotus vezimelius - labiau paspirtuko isvaizdos, o ne funkcijos... ypac kai vos ne fotelio dydzio su reguliavimais sedyne uzsideda ant "paspirtuko" karikatura visiska...
sigun 2020-09-21 11:27
Gal perskaityk kas pagal KET yra mopedas, elektrinis dviratis ir t.t. Ir jei tau atrodo, kad visas pasaulis vien kvailiai, tai ko gero ne, problema tavyje.
AAA000 2020-09-22 09:24
matai - cia ne tikejimo pacia problema klausimas. cia probemos menkumo klausimas. labai daznai buna ir atvirkscias variantas. nes kai dauguma kvailiai, tai jie nesugeba izvelgt tiesos nes tiesiog kvailiai. arba jiems sita problema nerupi - nes jie tuo dviraciu net nevazineja. tada jie - pasyvioji dauguma. kur tiesiog taupo mastymo resursa - nes nedaug jo turi kas liecia KET, nuo kada taisykles skirtos eismo saugumui didint pradejo nustatinet mechanizmu specifikacijas ir tapo standartu nustatinejat ju rusis ir porusius. jie tik subendrina pagal pora parametru aktualiu saugumui, pagrinde dydi, svori ir greiti. paskui ismoko dar ratus suskaiciuot - bet ir tai sunkiai - jei priemone vienarate ar trirate - KET aiskiai pasimeta... o paskutiniu metu dar net ir variklio galia bando kazkaip ipaisyt. jei tau KET yra dviracio apibrezimo etalonas - nu tai tu butent GARANTUOTAI is tu pasauliniu kvailiu tarpo, kuriuos paminejai. o net ne is pasyviosios daugumos ta prasme man net ne "atrodo". tai FAKTAS, kuri pats patvirtinai tavo ziniai - judejimo priemoniu klasifikacijos atsirado daug anksciau uz KET - kai tik atsirado ar buvo sukurti skirtingi mechanizmai. ir jos nekinta. tuo tarpu tavo tas KET perrasineja vartotojams faktiskai kas met. o pakeitimus daro net dazniau... mano ankstesniam komentare faktiskai buvo tik iskeltas pasiulymas padaryt zenkliais paramos korekcijas, kurios galbut liestu net ir KET nes dabar svaisto mokescius. jei as sakykim nusipirksiu kartonini elektrinio dviracio maketa, visiskai pardirbama ir netarsu. ir su tuo pirkimo cekiu galbut gausiu ta parama, tau cia kaip to kvailiu sluoksnio atstovui, irgi viskas bus visiskai normalu ir tinkama? jei normalu - tada sita tema ne tau ---------- P.S. su NK skaiciavimais - visiskas briedas... 96-98% NK jam matai visa pavara siekia tavo ziniai 1 rutulinis guolis pavaros konstrukcijoje jau atima 1% NK. ir tik jei tas guolis visiskai naujas, suteptas reikiamu tepalu ir atitinka bent jau zemiausia tikslumo klase (pramonei skirtas minimalus guolis). dviratiniai guoliai is turgaus tuo nepasizymi... ten net srateliai daznai buna ovaliniai vietoj sferiniu. ar nesimetriskai deformuoti. ar isvis istrupeje. ar sudeti skirtingo kalibro. ar ju truksta-per daug, nes kreivarankis rinko. ar dar kas...
immortallt 2020-09-22 23:24
Ką ten ginčijiesi su juo. Ir šiaip ne sustabdė, baigėsi pinigai. Pinigų dar skirs, nespėjo prasisukti ratas. Dėl nemokamo viešojo transporto, kiek žmonių nevažiuoja viešuoju transportu, nes asmeninis automobilis pigesnė transporto priemonė. Pakelkite prašau rankas. Turbūt rankų miškas. Šiaip salėse su 100+ žmonių nepakelia nė vienas. Net į klausimą, kas nesinaudoja, nes per brangus, niekas nekelia rankos. Viešuoju transportu naudosis daugiau, jei dažniau važiuos, maršrutų įvairovė daugės, kad daugiau kas galėtų be persėdimų važiuoti, kai iš autobusų buomžai ir pan. bus išvaryti, kai autobuse, kad ir piko metu nereikės grųstis kaip silkei statinėje.
AAA000 2020-09-22 23:55
vel ufonautiski ciulbesiai... viesas transportas patogu tik jei miestas gerai isplanuotas. bet viesas transportas ir kibiriniai standartai kuria kitas problemas. pvz covid-19 problema ir sukure tokie kaip tu , su debiliskais sutankinimo standartais. kibiriniai automobiliai ir kibirines parkavimosi vietos elementariai nebeislaiko saugumo ir komforto atstumu. net viruso plitimo stabdymui jau nekalbant apie draudimines paslaugos ikainiu kilima. o list i viesa transporta per virusines kilmes epidemija isvis yra principe savizudybe. dar papezek, kad truksta vietos tam . Lietuvoje cia ne vietos trukumo klausimas. cia tokiu durniu per daug. kur tavo "geros kokybes gyvenimo" idejomis vadovaujasi... masinis mankurtizmas... ranku matai nekiloja kazkokie glusai... tu geriau klausk, kiek ju savanoriskai atejo i konferencijas glusams jei nei vienas nepakels rankos - visus isvaryt is sales reikia. beprasmiska destyt konferencijos medziaga o jei i vieso trasporto problemu nagrinejimo konferencija susirinko 100+ zmoniu ir nei vienas nepakele rankos - kad juo naudojasi - tai toje konferencijoje zmones atejo visai kitu tikslu. paziuret i kazkoki glusa, kuris ten tik vienas lektorius
immortallt 2020-09-23 12:03
Administratoriai, čia bent vieną argumėntą įžvelgiat? Aš matau tik įžeidinėjimus. Nebent jį motina meiliai glušiumi vadindavo, o tėvas norėdamas išreikšti savo meilę per galvą daužydavo. Toliau, virusinė infekcija, kiek žmonių užsikrėtė naudojantis viešuoju transportu? Nenustatyta Lietuvoje nė vieno. Toliau, darykime prielaidą, kad iš atvejų, kai nenustatė kilmės, net 10% bus iš viešojo transporto (ne esmė, kad turbūt tik 5% popiliacijos naudojasi viešuoju), tai kiek gausis? Išvada bus pirmiausia uždaryti darbo vietas, mokyklas, ligonines. Einame toliau, jei sudalyvautum bent vienoje iš tų konferencijų, gal žinotum, kas jose dalyvauja. Priklausomai nuo konferencijos tipo, yra ir Lietuvoje gyvenantys vakarų šalių imigrantai, ir viceministrai, ir verslininkai, kurie uždirba per valandą daugiau nei pats per metus (iš to kaip bendrauji, ir kokius grybus rašai, tai per dešimtmetį turbūt tiek neuždirbi), ir paprasti piliečiai, kuriems rūpi miesto gyvenimas. Viešajam transportui prastas (lemiamas istorijos) išplanavimas daugiau neigiamos įtakos daro asmeniniam transportui, nei viešajam. Neribotas parkingas... Na teoriškai taip, gali padaryti požemines 10 aukštų aikšteles. Už parkingą mokėsi po 6€/valandą? Galima ir kelius aukštais daryti, parkus, pėsčiųjų takus naikinti, net pastatų dalį nugriauti, ko nepadarysi, kad tik daugiau automobilių būtų galima sugrūsti į miesto centrą. Ir ant galo, taip, Lietuvoje visą laiką dabar bus COVID-19 pandemija, todėl ilgalaikes strategijas ir investicijas reikia daryti remiantis šia prielaida.