„Apkabinanti sėdynė“: dėka „Boeing“ išradimo - ilgos kelionės lėktuvu gali tapti kur kas malonesnės  ()

Ilgi skrydžiai ekonomine klase yra nemalonūs jau vien dėl mažų, nepatogių sėdynių, kurios atsilošia labai mažai arba turi fiksuotus atlošus. Išsimiegoti 10-12 valandų skrydžio metu yra beveik neįmanoma, o juk nenorite atvykti į kelionės tikslą pervargę ir mieguisti? Ilgame „Boeing“ išradimų sąraše yra daiktas, kuris gali padėti.

Kai kurie žmonės net nežino, kad tokia problema apskritai egzistuoja. Jis aktualesnė tiems, kurie skraido ilgesniais atstumais. Sunkiausiai lėktuvuose miega aukštesni ir stambesni žmonės. Miegas sėdint tiesiog nėra labai patogus - tai nėra natūrali žmogaus miegojimo padėtis. O miegoti kartais reikia. Ir norisi, nes užiantys lėktuvo varikliai kuria migdantį baltąjį triukšmą.

„Boeing“ dar 2015 metais užpatentavo išradimą, kuris turėtų padėti žmonėms miegoti patogiau. Tai - viršutinės kūno dalies atrama. Skrydžio metu ji gulėtų po sėdyne. Norėdamas pamiegoti keleivis išsitrauktų šią atramą, prisegtų ją prie sėdynės ir atlenktų veido atramą. Tuomet pasvirtų į priekį ir bent dalį kūno svorio perkeltų nuo stuburo ant tų saugos diržų.

 

Neatrodo labai patogu? Tokia miegojimo padėtis tikrai yra patogesnė nei miegas sėdint jau vien dėl to, kad alkūnės nespaudžia kojų ir stuburas išlieka palyginti tiesus. Tai kodėl šis patentas netapo realiu produktu?

Na, yra kelios priežastys. Visų pirma, ar keleiviai jų tikrai norėtų? Panašią funkciją atliekančios atramos jau yra pardavinėjamos, bet tai - retas ir negausiai perkamas produktas. Be to, ta erdvė po sėdyne yra labai vertinga - čia dedamas bagažas, čia dažnai guli ir gelbėjimosi liemenė.

Galiausiai, tai būtų dar vienas daiktas, kurį oro linijos turėtų prižiūrėti. Tokios atramos greitai susidėvėtų. Be to, jas reikėtų valyti. Tai ypač svarbu dabar, kai visi žmonės prisiminė paprasčiausias higienos normas.

Bet kas žino - galbūt ateityje šis išradimas sudomins kokią kompaniją, kuri ryšis tokio daikto gamybai.

Aut. teisės: Technologijos.lt

(1)
(3)
(-2)

Komentarai ()

Susijusios žymos: