„Audi“ gudriai uždarė aliuminio tiekimo grandinę į kilpą - kaip tai padės sutaupyti ir saugoti gamtą?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2020-10-05 21:29
tikrai ne 95%. cia butu nebent jei is aliuminio isstampuoja tik apie 2-3% naudingu detaliu. o visa kita jau lauzas vezimui atgal. tai dar lieka pripliusuot pristatymo sanaudas. lakstiniam stampavime-ispjaustyme naudingumas siekia daugiau nei 2-3%. maziausia kokiu 25-40% eiles. tai sutaupys ne daugiau 50%. pliena grynint paprasciau. jis niekur nedings. pasaulis pastatytas butent ant plieno gaminiu. plieno eroje gyvenam. aliuminis kad ir labiau paplites metalas - bet manau bus nisinis vistiek. nors kad pleciamas aliuminio naudojimas -dziugina. tvaresne pasauline ekonomika. taupyt butent energetines elektros pavidalo sanaudas irgi nera labai dideles prasmes. nes pleciasi atsinaujinanti energetika. ir globaliai pinga elektra. taip kad cia labiau audi ivaizdzio pezalai nieko labai nedarant nerimta
SILORAKAS 2020-10-06 12:15
Tiek prirašei, o patingėjai patikrint faktus. Google greit suranda šaltinį https://www.volkswagenag.com/en/news/20 ... _loop.html O jame parašyta : "The production of this secondary aluminum enables net energy savings of up to 95 percent compared with the production of primary aluminum." Taigi 95 % energijos sutaupymas lyginant nuopjovų perlydymą su gamybą iš aliuminio rūdos. Keista tik viena - atrodo toks savaime suprantamas žaliavų ir energijos panaudojimo optimizavimas padarytas tik 2020.
NekenciuReklamos 2020-10-06 19:12
man irgi keistai pasirode sita vieta. Kaip supratau is straipsnio aliuminy perlydys kita ymone? Jeigu sitaip, tai iskyla logistikos ir kiekiu klausimai, pvz, nuo kokio kiekio gamyklai apsimoka lydyti VIEN tik Audi aliuminio lauza, kokiu daznumu tai reiktu daryt (jeigu proceso stabdyti negalima del techniniu apribojimu) galu gale, man keista, kad Audi ir koks Mercedes negali bendradarbiauti ir tarkim perlydyt savo atliekas kartu, nemanau kad lydyniu savybes ten pas juos skiriasi. Kaip bebutu, gerai kad juda y prieky, nei "mina" vietoje
Evil Goku 2020-10-06 19:45
Nieko čia keisto. Tiesiog gražiai sužaidė su marketingu. Ankščiau aliuminio atliekas parduodavo jų supirkėjams - tarpininkams, kurie jas per-parduodavo aliuminio gamintojams. Dabar pardavinės tiesiai gamintojams. O pačio aliuminio audi aliuminis, ne audi aliuminis, niekas neatskirtinės, turbūt ta audi gamykla Vengrijoje pradėjo gaminti tiek aliuminio dalių, kad aliuminio atliekų kiekis padidėjo tiek, kad tapo "didmeninis".
HardAxe 2020-10-07 09:55
Ta sena sistema skamba kaip rusišks biznis... "Pavogti degtinę. Parduoti juodoj rinkoj. Pinigus pragerti."
AAA000 2020-10-07 10:48
pastebejai - bet kreivai... cia ne rusiskas biznis, o rusiska ivaizdzio sistema. tipo "as kietas" - iperku degtine su "atnesimo-patarnavimo" paslauga... kokie skiedalu-odekolonu gerejai yra zemesnis alkoholiku lygis, zemesne degradacijos kasta. kai populiacijoje daug alkoholiku - tai tampa svarbu. issiskirt kazkuo tarp kitu alkoholiku. nes tu iperki siektiek gerimo prabangos. va ta turi omeny rusai. o ne ekonomini aspekta. ir kai tu jiems aiskini - kokie jie durni - jie is taves tiesiog juokiasi nes tu ju nesupranti. audi lygis atitinkamas, tik ne alkoholizme, o ekologiniam debilizme... manau toks audi marketingas isvertus i zmoniu kalba skamba mazdaug taip: "mes jus visus laikome debilais - ir debilai geriausi musu klientai, todel stengiames isiteikt"