„Tesla“ paaiškino, kodėl Kinijoje atšaukė daugiau nei 48 tūkstančius automobilių - tai tik Kinijos institucijų išsigalvojimai!

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2020-10-27 20:59
Na padarė broką, būtu šaunuolis E. Musk'as jei tai pripažintu ir ištaisytu klaidą, o ne rizikuotu žmonių sveikata ir gyvybe. Tas važiuoklės svirtis šiais laikais gali netiesiogine prasme sulaužyti netgi programinė įranga, pvz sport rėžimas prastais keliais ir dideliu greičiu ant posūkių. Man kieti amortizatoiai ir kieti skersiniai stabilizatoriai išplėšė iš kėbulo (nuo kontaktinių suvirinimo vietų) vieną priekinį "stakaną", nei vienai to modelio nemodifikuotai mašinai to nėra buve.
AAA000 2020-10-27 23:42
sitas buna visoms masinoms - isluzta stakanai. ar bent jau apipuna ratu aplink kebule. pagreitintai. nes pavargsta metalas, nuo vibraciju. tu tiesiog matyt paspartinai procesa, nes kebulas buvo greiciausia pagyvenes cia tikrai daznas variantas. ypac Lietuvoje - nes cia megsta lavonus reanimuot. jei masina susedus ar isvirte ratai - tai cia jau butent sita beda suvedimais galima kazkiek atstatyt - bet tik trumpam... Europoje turtingesni - arba ten auto pakeitimo programos labai geros - tiek ilgai tiesiog neeksplotuoja. sito nebudavo kai eidavo remines konstrukcijos. o dabar remas isformuojamas is skardos plokstainio. ir cia yra tik laiko klausimas - kada jis issikes net nuo stovejimo issikecia. laikytu tik vieninteliu atveju - jei rema daryt ir nerudijancios skardos. aliuminis irgi puna. tik siektiek kitaip.