Lūžis komercinių transporto priemonių sektoriuje: „Ford“ pristato elektrinį „Transit“ - kuo šis furgonas patiks verslui?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Smile 2020-11-14 15:49
Nėra kol kas jokio lūžio ir o tikriausiai nebus, kol bus naudojamos dabartinės ličio-jonų baterijos, tas įkrovimo minučių-kilometrų skaičiavimas yra graudus, nes vairuotojas visada važiuos lyg su paskutiniu kuro lašu bake, neturėdamas garantijos, kad užbaigs dienos kelionę numatytu maršrutu sėkmingai.
kukulis4 2020-11-16 07:08
Luzio taskas bus tada, kai verslas sutiks su pardavejais, kad kaina patraukli, ir prades mojuot savo piniginem. Ar sitas etransit bus tas luzio taskas? Galbut - kaina, kaip komercinio TP, atrodo patraukli. Palyginimui, kai tik Vilniuj atsirado uberis, labai uzreikejo pabandyt taksisto darba, tai ir pabandziau, 5 dienas, nuo 7 ryto iki 8 vakaro. Rezultate - vidutiniskai 90km per diena. As visada maniau, ir dabar manau, kad asmeniniam elektromobiliui 200km rida yra mazai, nebent namu ukis gali sau leisti atskira elektromobili grynai kelionems mieste ar netoli uz jo, o tolimesnems kelionems turi kita tp. Bet verslui, yra use case'u, kur tas verslo automobilis is miesto neisvaziuos niekada, ir cia tie 200km tampa pakankami, o gal net ir 'su atsarga'. Palyginimui galvoju apie kokius nors siuntu isveziojimo furgonus - nu jie turi isvaziuoti pilnai pakrauti tiek prekemis tiek elektra. Vaziuoja, greiciausiai, 8-9 darbo valandas. Lyginant su uberiu, ju marsrutas sudeliotas daug optimaliau, tai tusciai sukamu kilometru turetu buti mazai, o ivertinus tai, kad vairuotojo pietu pertraukos metu galima iterpti pusvalandzio stabtelejima 'dasikrauti', gaunasi kad turi arti 300km range su 1.6t krova uz 40k eur. Man atrodo, kad neblogai.
HardAxe 2020-11-16 10:13
Nebent tai bus antras šeimos automobilis. Bet tavo use-case daug geriau apima pakraunamas hibridas. Kylant ekonomikai taip daryti vis labiau neapsimokės, auga draudimo, išlaikymo kaina. Dar koks metinis auto mokestis atsiras...
immortallt 2020-11-16 10:46
Na pirmiausia reikėtų pradėti, kad didžioji dalis, per metus turi vos daugiau nei vieną kelionę, kuri yra toliau nei 200 km (Lietuvoje). Verslo atveju, tai yra daug įvairaus transporto, kuris iš miesto niekada neišvažiuoja. Kurjeriai, taksi, maisto pristatymas į namus, vadybininkai apvažinėjantys savo miesto parduotuves. Jiems 200 km atstumas yra per akis. Tiek jie neišvažinėja per dieną. O dar kaip ir kukulis rašė, padaryti 30 min. pertrauką pasikraunant atsargų, turėsi 300km. Ir kas gerai su elektromobiliu, jam gi dzin kiek tu jį kartų "užvedinėsi". Kuro sąnaudos nuo to ir neauga, niekas labiau nesidėvi. O šiaip pvz. barbora transportas, atvažiavęs į savo skyrių, iškart prijungiamas prie elektros tinklo bet kokiu atveju. Tas pats būtų ir su elektriniu transportu. Aišku, daugumai gyventojų 200km atstumo neužtektų kaip pirmam automobiliui, bet 350 km jei įveikiamas važiuojant 110km/h greičiu - Lietuvoje užtektų 90% populiacijos. Daug kartų jau kalbėjome. Kaip antras automobilis - 200 km atstumas yra per akis. Į savaitę kartą gali tada krauti dauguma. Ir iš viso, Lietuvoje vidutinis automobilio nuvažiuojamas atstumas yra kokie 30-35km. Realiai spėčiau net mažiau.