Rotorinio variklio sugrįžimas su trenksmu - naujas JAV kariuomenės generatorius bus penkiskart mažesnis (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2020-12-17 15:15
Rotoriniai varikliai labai gerai tinka aviacijai ir pilno dydžio GA lėktuvams taip pat. Netgi vankelio rotorinis variklis su reduktoriu labai tinkamas, nes vankelio variklis niekada "neužkala" jei tepimo sistema dirba gerai, tiesiog palaipsniui labai iš lėto dėl sandariklių sudilimo prarandama galia toli iki to kol variklis netektu 30-40% galios. Todėl skaitoma, kad jie saugūs aviacijoje, nes pilotas pradeda pastebėti, kad variklis "pavarges" ir laikas ji perrinkti ir įdėti naują sandariklių komplektą. O šitas tai dar tobulesnis. Atkinsono ciklu dirbantis variklis nelabai turi daug galios, bet užtai ekonomiškas, kad panaikinti pikinį trumpalaikį galios trūkumą jie įtaisė ir el variklį/generatorių ir pavertė į hibridą. Tas yra pakankamai tobula automobiliams ir lėktuvams. Gaila kad tas variklis yra pavėlaves atsirasti kokia gerus 50 metų. Ištobulėjus baterijoms VDV nebebus reikalingi.
mobilunkas 2020-12-17 16:54
tai negi kai visi teslas susipirksim, po ju sekantys automobiliai bus su rotoriniu varikliu?
SaMaras 2020-12-17 16:58
Jei jis jau toks stebuklingai geras kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio tikrai atsiras ir jo panaudojimas.. daug sričių kur masė yra svarbu, ir kol nėra superkondensatorių ar kitokių superlengvų akumuliatorių tol tikrai jam galimybės didžiulės.. jei jau dėl taršos ir kitų eko reikalų tai galima ir spiritu ar pan šerti..
Evil Goku 2020-12-17 17:48
Man tai šitas rotorinis atrodo daug sudėtingesnis (už "tradicinį" rotorinį) dėl išmetimo ir įsiurbimo portų, kurie yra besisukančiame rotoriuje. O mazdos "venkeliai" "valgo tepalus: nes specialus purkštukai purškia variklio alyvą į degimo kamerą. Be to yra jau "venkelio" rotorių, kurie nelabai nusileidžia šitam varikliui masės/galios santykiu https://www.aieuk.com/brouchures-files/ ... ct-40S.pdf
bahuriux 2020-12-17 19:19
. Antras privalumas galimybe dirbti simuliuojamo Atkinsono/Milerio ciklo rėžimu, man atrodo, kad ir Vankelio versijoj tas būtu galima, kaip ir įprastų variklių atvejais.
AAA000 2020-12-17 20:04
ner cia jokios problemos. visiskai.
Evil Goku 2020-12-17 23:12
Aišku ne viskas taip paprasta.
Webbus 2020-12-18 02:02
Pataisykit jei klystu, bet man regis šiti rotoriniai varikliai alyvą valgo labiausiai tada, kai yra keičiamos apsukos/galia. O jei variklis dirba maždaug ta pačia galia visą laiką, tai jis kaip tik pakankamai efektyvus. Jis gal netinka automobiliams (nes daug įsibėgėjimų ir sustojimų), bet kaip nuolatos vienodu tempu dirbantis generatorius - geras variantas. Tai toks "emergency" generatorius elekromobiliuose gal ir neblogai būtų.
ihouser 2020-12-18 04:14
Kariškiams tai puikus variantas. Lengvas generatorius su talpiom baterijom pats tas hibridams. Vien vidaus degimo varikliai kariškių nebetenkina, vien elektriniai netinka iš principo (priešas nelauks kol pasikrausi).
SaMaras 2020-12-18 14:05
na bet šitas kaip suprantu iš esmės irgi turės valgyti tepalą?
robertasdd 2020-12-18 17:24
Šiek tūek matematika nesueina. 3ag sveria 2kg, o 5kw - 45kg. Kur čia mažas ir galingas?
Evil Goku 2020-12-18 17:32
"Plikas" 3ag variklis sveria 2kg. O generatorių sudarys ne tik vdv variklis, bet ir pats elektors generatorius su valdymu, bei (turbūt) kuras.