Elektromobilių technologijos artėja prie svarbaus taško - jau aišku, kada jie bus pigesni už benzininius automobilius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Webbus 2020-12-21 13:25
Nebūtinai. Pirmiausia, ir ten pragyvenimo lygis kyla, todėl vis daugiau įstengs įpirkti automobilį. Antra, kai atsiris elektromobilių revoliucija pilnai, tai VDV, kad ir naujesnio, kaina bus žema antrinėj-tretinėj rinkoj. Nes ir apribojimai, ir mokesčiai VDV bus, todėl tokios EU piliečiai norės greičiau atsikratyti savo senais VDV. VDV kaina kris, jie taps dar įperkamesni trečiosioms šalims Dar reik atsimint, kad kritus VDV kiekiui pvz EU, kris naftos suvartojimas, kartu ir jos kaina, todėl ir kuras logiškai turėtų pigti ir trečiosiose šalyse. Vėlgi, jiems pigiau važinėti nei kad dabar. Tad efektas toks: natūraliai kyla jų pragyvenimo lygis + pinga seni VDV iš EU/JAV + ilgainiui šiek tiek pinga kuras. Mano vertinimu, tikrai smarkiai augs automobilių kiekis tose šalyse
Benediktas 2020-12-21 13:45
Na nebent jie patys prades gamintis VDV atomobilius,nes didieji gamintojai nebegamins. Su tuo pačiu automobiliu, tai kiek metų gali pravažinėti.
Xdmin 2020-12-21 14:02
Priklauso nuo salies istatymu del tarsos ir TA priekabumo. Yra ir dabar automobiliu skelbimuose 25-30 metu senumo kurie TA praeitu jei ne is pirmo tai is antro karto su lengvu remontu, o ir kainos ju mazos. Tiesiog mazai kas nori pas mus juos eksplotuoti, nes vien tik kuriasi ir vaziuoja jau nebeuztenka.
Benediktas 2020-12-21 14:11
Nu ok, pavažinės 40 metų automobiliu, kas man labai neįtikėtina. Nu ir viskas, tada jau tikrai į laužą, naujų nebeatsiras.
immortallt 2020-12-21 14:21
Pirminis efektas taip, kai kuriose trečiosiose šalyse išaugs automobilių kiekis bendrai, bet jei kalba eina apie Kiniją ar Indiją, tai ten ribojimai automobilių jau senai yra, ir net ne dėl taršos (dabar jau ir dėl to riboja), o dėl to, kad net ant 10 juostų kelių į vieną pusę netelpa visi turintys automobilį. Taip, kuras gali pradžioje atpigti, nes naftos paklausa kris ir kuro perdirbimo gamyklos užsidarys, bet daliai ekonomikų nulipus nuo pramonės paremtos nafta, užsidarys dalis šių pajėgumų, ir maržos gali atsigauti. Kitas dalykas, susilyginus automobilių kainai, net jei kuras atpinga, netaikomi taršos mokesčiai, akcizai, elektrinį pigiau eksploatuoti, o eksploatacijos terminas ilgesnis. Taip kad sakyčiau VDV paaugimas bus, bet laikinas dalykas. Šiaip įdomiau būtų pilna automatizacija, nes tada ne tik kad bendras automobilių skaičius mažėtų pasaulyje, bet nuosavo automobilio poreikis labai stipriai sumažėtų. Ir tas galiotų net ir Azijoje, svarbu kad +- asfaltuoti keliai būtų. Toje pačioje Kinijoje, kai kuriuose regionuose susidaro kuro trūkumas, nes produktotiekių pajėgumai pasiekti maksimalūs. Jiem pigiau elektros liniją atitiesti, ar daugiau vėjo/saulės pastatyti, nei dar vieną benzino/dyzelino vamzdį atitiesti.
kukulis4 2020-12-21 14:42
Dauguma tokiu automobiliu ju savininkai laiko kaip "klasikinius" ir tiki, kad ju verte, kaip klasikiniu automobiliu, yra gerokai didesne, nei kad srotas yra pasiryzes uz juos sumoketi, kaip uz metalo lauza. As ir pats laikau viena toki uz sava senesni 'rariteta', kuri kazkada pirkau, vazinejau, o veliau pastaciau ramiai garaze, tikedamas, kad jis tures tikrai nemaza istorine verte. Pasirodo, kad nelabai ta verte akumuliuoja, ir jeigu seimoje prisireiks antro vaziuojancio automobilio, tai sitas tures keliaut i srota.
Benediktas 2020-12-21 14:44
Mažeikių nafta/Orlean turbūt irgi daugiau kaip 10 metų netrauks, dėl sumažėjusio kuro poreikio. O čia, kaip bandys pratęsti paskutinių VDV gyvavimą paskutinės stotelės šalyse, technologijos atidirbtos:
immortallt 2020-12-21 15:24
Taip, Mažeikių nafta bus viena iš pirmų keturių naftos perdirbimo gamyklų, kurias uždarys Europoje. Gerai bent tai, kad ten darbuotojų skaičius jau nedidelis palyginus belikęs, mažas poveikis vietinei ekonomikai, bet per BVP kirs normaliai.
Evil Goku 2020-12-21 16:41
Trečio pasaulio šalyse importuojamo automobilio didziaja dali kanos sudaro mokesčiai + pats gabenimas. Tai net pardavinėjant mašinas "metalo" kaina, milžiniškos įtakos kainai jų šalyje neturės, nes ir taip perka pigius kledarus. Pragyvenimo lygis ten kils nesvarbu ar su VDV ar su elektromobiliais važinės vakarų Europoje. Kritus naftos kainoms, kris ir jos gamyba, nes kai kurių telkinių neapsimokės eksploatuoti ar įrenginėti naujų. O ir padidėjus paklausai trečiosiose šalyse kaina truputi pakils. Dar klausimas ar labiau neapsimokės Afrikoje ir panašaus klimato šalyse pirkti kinietiška elektrinę transporto priemonę, nes ten elektrą gali pigiai pasigaminti iš saulės + turėtum energijos kaupiklį, o ir energetikos infrastruktūra ten labai prasta.
Dziao 2021-01-20 01:40
Ftball jeigu lygini vdv ir el isibegejima iki 100 ir atiduodi laurus el, tai tu neteisus. Yra labai daug pigesniu vdv kurie apvaziuos greiciau Niurgburgringa. Turbut visi vdv nuvaziuos greiciau tarkim 1500km distancija ir t.t.
immortallt 2021-01-20 09:51
Labai dažnai važiuoji ant laiko Niurgburgringe? Pajudėti nuo šviesaforo, ar spustelti kažką, kad tiesiojoje apsilenkti - viskas ko reikia. Posūkiuose nelaksto, bent jau neturėtų lakstyti. Kodėl žmonės automobilius važinėtis lygina juos trąsose? Čia kažkokias nuoskaudas ar psichologines problemas glaistoma?
kestutisz 2021-01-20 12:17
Kodėl gamintojai kiša pinigus ir dalyvauja visokiuose WRC, Dakaro, Le Man, F1 ir t.t. ir pan.? Vistiek tai yra tam tikras lygis, šimtmečio įdirbis, rodantis kad gamintojas gali kažką daugiau nei štampuoti (jau net nebe cinkuotus) kibirus :) Net pas mus kai norėjo parodyti pirmus elektromobilius, kad jie nu tikrai panašūs į automoblius - organizavo (uoja dar?) pasivažinėjimą iki jūros, kažką panašaus į dar Ilfo ir Petrovo lenktynes "Aukso veršyje", automobilizmo aušroje :)
immortallt 2021-01-20 12:24
Taip pat išbandyti technologijas, motyvuoti savo inžinierius/darbuotojus, palyginus nebdrangi reklama ir t.t. Bet automobilį, kurį tau parduoda, nėra skirtas WRC, Dakarui, Le Man, F1 ir t.t.. Ten net detalių tokių pačių turbūt nė vienos nerasi. Iš dalies ten naudojamos technologijos gali būti panaudojamos keliuose esantiems automobiliams, bet tiek. Taip kad automobilius asmeniniam vairavimui žiūrėti kiek greitai apvažiuoja trasą, man iš vis atrodo juokinga. Pvz. mūsų šeimos dabartinis automobilis kol apvažiuotų trasą, lyderiai turbūt antrą kartą aplenktų. Auotmobiliu daugmaž patenkinti. Trūksta komforto įrangos, labiausiai greičio palaikymo ir geresnės garso izoliacijos. Sekantis automobilis beveik tikras, kad bus nedaug greitesnis. Ir ne, kelyje nesu tas, kuris velkasi. Lenkti sugebu mieste net su dviračiu, nes žiūriu kur važiuoju, ir moku planuoti į priekį daugiau nei 10 metrų ar 2 sekundes.