„Volkswagen“ elektromobilius įkraunantis robotas tampa realybe (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mobilunkas 2020-12-31 17:43
ir koks to naudingumo koeficientas? elektrine padaro elektra NK koks 50 proc, pakrauni mobilu akumuliatoriu na koks 90proc, is mobilaus akumo perkrauni elektra i masina ( NK iskrovimo ir NK ikrovimo) bus koks max 80 proc. tai viska susumavus kiek gausis NK? mazesnis nei vidaus degimo variklio?
Marius.brn 2020-12-31 19:17
Na akumuliatorius i akumuliatoriu turetu logiskai krauti tiesiogiai su DC srove, kas reiskia tik perdavimo praradimai, kas salyginai turi buti nedideli (manau apie 5%). Pakrauti pati bateriju paketa bus panasus nuostoliai kas krauti automobili, kiek zinau iprastinis krovimas is AC i DC turi apie 80% NK. Tai kokie 25% in total. Kitas dalykas jei tos baterijos stoves menesiais nenaudojamos, tai turesim nuostolius "nugaruojacios elektros", bet tai velgi nera dideli skaiciai. Tai kad toli iki mazesnio NK nei VDV, bet cia tiesiog lyginti absurdiska, krovima palietus smartfona ir nieko paciam nedaryti ar ciupineti purvinus degalu pistoletus.
Evil Goku 2020-12-31 19:54
Ateity gali būti neaktualus tas nk, jei elektra bus gaminama "nekiankiant" aplinkai ir atsinaujinanti (arba branduolinė) energetika ženkliai atpigs.
immortallt 2021-01-01 22:14
Tinklo kaštai niekur nedings. CAPEX irgi nedings, kad ir kiek mažės. Omeny labai tolimoje ateityje, post scarcity economy - galbūt ir taps neaktualu NK, bet iki tol esame dar labai labai toli.