Pirmas žvilgsnis į naują „Tesla“ struktūrinių baterijų bloką: įkvėptas aviacijos ir kosmoso naujovių (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AJ 2021-01-25 14:54
As kaip tik ziurejau apie lektuvu konstrukcijas, tai cia tas pats tik Teslui. Idomu kada prades vidinio degimo masinos tai naudoti? OGI NIEKADA CHA CHA CHA!. Elektrines masinos yra jau siandien ateitis!
immortallt 2021-01-25 15:12
Elektromobiliai jau dabartis...
bahuriux 2021-01-25 18:12
Neabejotina nauda gamybos greičiui, savikainos mažinimui, ir viso EV tvirtumui. Tik tai nenaudinga gamtai ir pirkėjų piniginei ekspolatacijos metu po garantijos, nes kiek galiu suprasti iš tiek nedaug info, toks baterijos paketas neremontuojamas ir ko gero neperrenkamas bus, ta prasme tesla taps dar labiau vienkartinis daiktas nei iki šiol buvo. Tikiuosi kad klystu.
Talkatif 2021-01-25 19:15
Norint, kad elektromobiliai taptų visuotiniu reikalu, reikia visą elektros infrastruktūrą perklot.
conjurer 2021-01-25 19:23
Elektromobiliai yra praeitis. Dabartis yra elektriniai paspirtukai. Dėl to kad jie vėliau atsirado, ir dėl to kad jaunimas (kuris visus vyresnius visada užknisa), jais naudojasi, išnaudodami daug mažiau energijos gabendami savo šikną į darbo vietą. Tiesą sakant, paspirtukai irgi yra praeitis, nes dabartis yra teleportacija į darbą naudojant internetą. Bent laikinai.
kukulis4 2021-01-25 19:49
As irgi apie ta pati galvoju. As suprantu, kad mes, kurie vazinejam ir 15kos ir 20ties metu senumo automobiliais, nesam tiksline rinka. Taciau net ir tiksline rinka automobili perka 3-4 metams minimum. Reiskiasi tam faktui, kad automobilis neremontuojamas, turetu buti gera atsvara. Tokia atsvara bent jau as suprantu, kaip garantija absoliuciai viskam (iskaitant ir batareike) lizingo laikotarpiui (tebunie tai ir tie patys 3-4 metai), konkurencinga kaina, ir realiai veikiantis eco friendly utilizacijos bei perdirbimo procesas.
Atk 2021-01-25 21:07
Taigi ir po milijono km talpa nesumazes iki nulio. Bus galima toliau vazineti. As turiu mob telefona, kurio akumo talpa kazkaip stipriai nenukrito, o jam 4 metai. Dar turiu el dvirati, kuriam irgi mazdaug tiek ir irgi kazkokio stipraus kritimo nera. Nors as tik 700 km nuvaziau, nedaug. Bet as ir tel ir dvirati kroviau silpna srove. Ir iskroviau dvirati silpna srove. Apribojau kontrolerio srove perpus. Jei kraut ir iskraut silpna srove tai akumai labai ilgai laikys. Kai dideliles talpos akumas tai jis jau iskraunamas salyginai silpna srove del kurios jis nekaista.
kukulis4 2021-01-25 21:29
Tu turi viena dvirati, kuriuo nevazineji, ir pagal ji darai isvadas, kad ir milijonai automobiliu irgi laikys gerai (jeigu su jais nevazinesi). Ir cia dar nekalbant apie tai, kad kad ir koks tvirtas tas karkasas butu, jis vistiek gali buti pazeistas, ir pazeist pacia batareike. This is cute. But wrong.
Galonas 2021-01-25 21:33
Tesla nieko nepranešė apie jų ilgaamžiškumą, daug šnekėjo apie 1mil. mylių batarkes prieš ir spėjama, kad nepristatė jų kaip tokių, nes bijojo osburno efekto, kad visi lauks naujų modelių ir nebepirks esamų. Su 1mil. mylių garantija serviceability taps nebeįdomus, kad tik būtų aptranaujantis centriukas netoli.
AAA000 2021-01-26 00:05
ziedine ekonomika ir visokie antimonopoliniai ribojimai palaidos sitas teslos nesamones - nes garantuotai bus ten koks nors neperdirbamas komponentas ar treciuju saliu vartotoju isnaudojimas... tiesiog dar per anksti tuo uzsiimt, pirma tegu dar uzsidirba kazka nes vien pletra - nera ka paimt be gigafaktory metalo lauzo...
bahuriux 2021-01-26 00:09
Tegu tik padaro garantiją bent 1 mln km (~0,6 mln mylių) visai mašinai viskam, varikliui transmisijai, elektronikai ir svarbiausia batarkei ir tesla nušluos nuo žemės paviršiaus visus konkurentus su EV ir VDV. Tada ir ta galimai neardoma baterija kėbule nepakenks nei trupučio.
peeplt 2021-01-26 07:53
Sutaupysi pinigėlius auto savikainoje ir gamybos kaštuose. Išleisi daugiau draudimui. Iš pirmo žvilgsnio atrodo, remontas po avarijų gali būti labai problematiškas. Todėl sąlyginai nedidelės avarijos, gali būti laibai skaudžios piniginei. Tokių auto draudimas atitinkamai vertins tas rizikas.
immortallt 2021-01-26 09:16
Taigi rašo, kad pačios celės sudedamos po to kai padaroma struktūra, tai reiškia, kad taisoma. Patys Tesla komentuoja, kad jei būtų apgadinti avarijos metu žalos - taisoma. Kiek taisoma ir pan. - tikrai neaišku, bet nėra netaisoma iš viso. Milijonas mylių viskam viskam, tikrai nebus. Akumuliatoriui su varikliu - gali atsirasti, bet spėčiau vis tiek būtų trumpesnė garantija, nes jei tarnauja milijoną mylių ir tada jau turėtų būt nebelaikantis rimtai, tai logiška, kad turi būti mažesnė garantija. Arba bus tarkime iki 500k mylių nusidėvėjimo garantija 85%, iki 1kk mylių garantija 70% talpos, kad laikys.
Creatium 2021-01-26 15:38
Tai Tesla jau kuris laikas montuoja pavaras, kurios atlaiko 1 mln. mylių: https://cleantechnica.com/2018/10/16/te ... f-testing/ Jie juk aiškiai yra pasakę, kad jų perspektyva yra ne auto prekyba, o nuoma kaip autonominio transporto. Visas šitas atsparumas ilgesniam laikotarpiui ant to ir statomas. Kuo ilgiau tarnaus Tesla, tuo ilgiau galės ją išlaikyt nuomos parke.
Paramotoras 2021-01-26 17:43
O kas nirs bandet paziureti kokia naudotu tesla bateriju paklausa. Ogi milziniska nes jos lenkiasi ir neremontuotinos praktiskai (iskyrus megejus) na o ateitis ta kad keletui celiu uzsilenkus teks keisti masina o ne baterija. Norvegija jau susirupino blynuojamais apynaujais elektromobiliais nes ju remonto kaina greitai pralenkia likutine verte.
Paramotoras 2021-01-26 17:44
Tiesa lektuvuos bakus iskele i sparnus nes tuomet nereikia tokio standaus lonzerono nes apkrova jau nesancioje plokstumoje. Tuo tarpu cia atvirksciai reikia standesnio elemento.
immortallt 2021-01-26 18:04
Tesla naudotų baterijų paklausa milžiniška, nes juos naudoja įvairiems stacionariems ar pusiau stacionariems projektams. Vien Lietuvoje žinau 4 įmones, kurios superka ne tik Tesla, bet ir kitų automobilių naudotus akumuliatorius, ar pažeistas mechaniškai, skendusius ir pan. Įdomus dalykas tas, kad sako kainų skirtumas tarp naujų nėra baisiai didelis, nes itin didelė paklausa rinkoje. Ateitis ta, kad automobiliai priklausys korporacijoms, o žmonės automobilius naudos kaip taksi, tik kaina bus net mažesnė nei nuosavo automobilio su visa eksploatacija. Ir taip, automobilis su autopilotu gali būti pigiau už nuosavą, TVARKINGĄ automobilį.
Benediktas 2021-01-26 18:27
Pabandžiau isiviazduoti, visai gerai - neturi savo mašinos, bet visada turi mašiną, kurios tau nereikia tvarkyti. Jeigu jau sugedo kur kely, atvažiuoja pakaitinė ir tęsi kelionę toliau. O ta sugedusi - ne tavo rūpestis.
Paramotoras 2021-01-26 19:05
Nu tai lizinguokis su maksimaliais draudimais. ir pirmyn
Instruktorius 2021-01-26 19:06
conjurer Jeigu nepatinka elektromobiliai ir isradejas kuris juos stumia i rinka tavo valia bet tada buk sau irgi teisingas ir savo logika perlipk is automobilio i arklio pakinkyta vezima. nes kaip matau progresas tau trugdo, tai ir nesinauduok juo. Nuodyji zmonems suvokima apie vertingus ir naudingus gamtai ir aplinkai dalykus, lyg tai protingais zodziais rasydamas bet kai lygini medu su smala, pasirodo pats ir esi toj smaloj iklimpes ir dar nori kad kiti iklimptu.