Atnaujinti „Model S“ ir „Model X“ pagaliau nebeturi senamadiško akumuliatoriaus ir vairuotojai dėl to pasidžiaugs

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Gediminas Jurgaitis 2021-02-04 09:12
Klaidas pasitaisom. Elektromobiliai greitai sudėti tuos senamadiškus švino-rūgštinius akumuliatorius.
diedukas 2021-02-04 09:52
Idomu kaip su su energijos laikymu saltyje?Tikrausiai bus pasyldymas prie minusines temperaturos.
conjurer 2021-02-04 11:28
Ha, visi kalba kad automobilis iš pagrindų sukurtas kaip elektromobilis, o ne VDV perdarytas į elektromobilį. Pasirodo tai buvo melas. O jei reikia 12V yra DC į DC konverteriai. Jie užimtų mažiau vietos, ir svorio.
SILORAKAS 2021-02-04 11:45
https://teslatap.com/articles/12-volt-b ... ompendium/ 12v sistema "maitinama" (o buferinė 12v baterija kraunama) DC-DC konverterio, bet tik važiuojant (arba prijungus krovimui). Taigi analogiskai VDV autmobiliams. Asmeninis pilkas dyzelis jau 5 metai sėkmingai su tuo pačiu akumuliatoriumi. Peršasi dvi versijos: a) Visos tos budėjimo rėžimu dirbančios išmanios sistemos "valgo" nemažai energijos (lyginant su tradiciniu VDV automobiliu), akumuliatorius sparčiau iškraunamas, greitai baigiasi jo ciklų resursas.. b) Dažnas Tesla savininkas savo automobilį eksplotuoja neintensyviai (auto labai ilgai buna budėjimo rėžime/neprijungtas krovimui). Galbūt užtektų pakoreguoti to DC-DC krovimo algoritmą (palaikyti 12v sistemą iš pagrindinės baterijos ir budėjimo metu) ir problema išvis neegzistuotų .
immortallt 2021-02-04 12:14
Kuo grindi? Nes vien bendrai elektromobilių naudotojai bent 50% daugiau nuvažiuoja, nei VDV vidurkis.
kukulis4 2021-02-04 12:21
DC-DC konversija nera labai efektyvi. Apie 20% iseina silumos pavidalu. Del to labiau apsimoka 12v akuma krauti kai kraunasi pats elektromobilis, o ne sunkti is pagrindines baterijos. Kodel elektromobiliuose svininiai 12v akumai? Del to, kad Lipo/lion celes nera geras pasirinkimas 12v voltazui. 3s konfiguracija duoda 10.8-11.1v nominalu voltaza, kas yra per mazai 12v sistemai, o 4s knfiguracija duoda 14.4-14.7v, kas jau gali buti ir per daug, jau nekalbant apie fully charged 16.8v. Reiskias gali isnaudot viso labo apie 40% baterijos talpos. Ka tesla sugalvojo, kad tapo priimtina det 12v lipo akumus, tiesa sakant, as nezinau. Dar nesidomejau.
conjurer 2021-02-04 14:14
Gal hibridai, nes juos taksistai dažnai naudoja. Gal gali pateikti šaltinį?
immortallt 2021-02-04 14:42
Bet buvo net technologijos.lt vieno gamintojo rinkti duomenys, to pačio kėbulo, tik vienas pilnai elektrinis vs VDV. Ir šiaip, kitas aspektas, dažniausiai būtent elektrinis šeimoje tampa daugiausia naudojamas automobilis, o ne VDV (kai šeimoje yra du automobiliai).