Dar šį rudenį į gatves išriedės unikalus greitosios pagalbos automobilis - ateityje tokių bus daugiau

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

skimas969 2021-02-10 18:17
Na va ir atsiras konkurentas elektromobilis.
HardAxe 2021-02-11 10:27
man tai kvailai skamba. Spec tarnybom dabartiniai varikliai tikrai tinkami, mieste jie gali likti nors ir paskutinės VDV transporto priemonės, jų judėjimo niekas neribos. Dabar čia mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas, vietoj to, kad imtų jau sukurtas technologijas valstybiniais pinigais bando padengti R&D.
immortallt 2021-02-11 10:52
HardAxe, iš esmės toks automobilis leidžia patogiau įrengti patį automobilį, kas yra didelis pliusas. Patikimumas irgi svarbus faktorius. Tai kad elektros akumuliatorių turi didelį irgi supaprastina kai kuriuos dalykus energijos tiekimui medicininei įrangai. Ir jei JK prafinansuos kažkiek per paklausą R&D ir bus pirmieji sukūrę bei sugebės eksportuoti į užsienį - atsiims šimteriopai savo subsidijas. Čia kaip dėl Barclays kai kurie siuto, kad parėmė jų įsikūrimą Lietuvoje. Bet niekam nebuvo įdomu, kad ta parama atsipirko per pusę metų, o vėliau darbuotojų skaičių dešimtį kartų padidino ir kiekvieną mėnesį daugiau sumokėdavo mokesčių, nei kad visa jų gauta parama. Tik man kliūva kiti dalykai, 90 kWh akumuliatorius plius labai daug vandenilio (kuris dar ir ant stogo sukeltas, aukštinant svorio centrą), o nuvažiuojamas atstumas tik toks...
SILORAKAS 2021-02-11 13:14
8 kg vandenilio x 33,33 kwh/kg energijos tankis x 60 % celės efektyvumas = apie 160 kWh. Pridedam dar 92 kWh bateriją viso 252 kWh ir tik 320 km atstumas - kažkaip tikrai mažokai. Tiems 8 kg vandenilio saugoti reikės apie 190 litrų baliono (jei 700 barų slėgio). Jei jau reikėjo range extenderio - gal pradžioje hibridas su VDV būtų papraščiau ir praktiškiau (mieste baterija, užmiestis/greitkelis - VDV kaip generatorius).