Paaiškėjo viso pasaulio sporto bendruomenę sukrėtusios tragedijos kaltininkas – tyrėjai paskelbė, kodėl sudužo Kobe Bryanto sraigtasparnis (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vanduo4 2021-02-17 08:32
- Esu bandęs skrydžio simuliatorių. - Tad vienintelis orentavimosi būdas yra prietaisų skydelio parodymai. - Beje, automatinė aukščio kontrolės sistema pastoviai rėkia - "pull up" jeigu per greitai leidiesi. Kažin kodėl malūnsparnis tokios funkcijos neturėjo? - Nesu tikras ar gerai darydavau, bet tik darydamas aštrius posūkius gebėdavau trumpam atgauti variklių trauką, nes lėktuvą vartė aukštyn ir žemyn ratais, tad reikėjo laiko reaguoti kada kontrolerį traukti į viršų, kada stumti žemyn, tik išskridus iš audros pavyko atgauti stabilią trauką ir tolygiai pakilti virš debesų, - Žodžiu pasitikėjimas instinktais tokiose situacijose tik rodo jog veiklos galimybės yra labai ribotos. Situaciją reikia vertinti individualiai, t.y. sekti prietaisų parodymus, o instinktai tik bendram vertinimui. Negalima daryti atvirkščiai. - Beje skrydžio simuliatoriuje nėra pojūčių efekto, nes ekranas to neperduoda, o realioje situacijoje pojūčiai atsiranda, todėl jais pasitikima labiau nei prietaisais. Įdomu ar mokymų metu apie tai kalbama? Jeigu ne, būtent todėl ir atsitinka tokios avarijos, nes atmetama instinktų klaidos galimybė.