Beveik dugne - naujame automobilių patikimumo reitinge „Tesla“ aplenkė tik tris markes

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

empti 2021-02-22 08:30
Cha cha cha, eilinį kartą negaliu patikėti perkančiais Teslos akcijas (t.y. spekuliantais) . Teslos P/E yra vienas blogiausių tarp didelių seniai veikiančių įmonių (1226!!!, kai stabilios generuojančios pajamas įmonės PE yra apie 15-25). T.y. dabartiniais tempais Tesla turėtų dirbti 1226 metus, kad 'atidirbtų' savo akcijų kainą. Net jei paspartins auto gamybą keturgubai, vs tiek turės atidirbtinėt 250 metukų. Teslos market capitalization - lenkia visus kitus pasaulio auto gamintojus kartu sudėjus, nors pagamina vos kelis % pasaulio automobilių. vau. . Tas neišpasakytas spekuliantų naivumas. Taip, elektromobiliai yra ateitis. tačiau esminis žodis yra ATEITIS, o ne dabartis. Panašiai pervertintos buvo interneto svetaines kuriančios įmonės prieš DOT-COM burbulą 1999m. Visi irgi sakė "internetas ateitis" ir ivestavo milijardų milijardus į...interneto svetaines kuriančias įmones. Žinom, kaip smarkiai sprogo dot-com'as. Dabar visi suprantam, kad interneto svetainės yra vertingos ir reikalingos, tačiau jos nekainuoja milijardų, kurie buvo sumesti tuomet
Benediktas 2021-02-22 08:36
Taip, akivaizdu, kad burbulas, kad praras pinigus, bet iš kitos pusės puiku, kad tai elektromobilių firma, jai labai geras boostas. Reiškia Tesla dirba teigiama linkme.
immortallt 2021-02-22 12:31
Elektromobiliai nebe ateitis, o jau dabartis. Kai jau gamini milijonais vienetų kasmet ir visi iki vieno gamintojai planuoja 10 metų bėgyje absoliučią didžiąją dalį modelių gaminti elektrinius, čia jau nebėra jokio plano apie ateitį. Tesla akcijos tikrai pervertintos, bet ir empti vertinimas truputį kreivas. Būtent senbuviai, t.y. cash cows P/E yra mažas. Inovatyvių jaunų įmonių jis visada priimtinas didesnis, nes potencialas dar nerealizuotas. Ne su tuo lygini. Tesla atveju, jis aišku vis tiek atstronominis. Tesla 4x padidinti gamybą nėra sunku. 4x padidinus gamybą vis tiek užimtų mažiau 10% lengvųjų automobilių rinkos. Bet net ne čia šuo pakastas. Paskutinis tavo pastebėjimas dėl market cap yra būtent turbūt visa esmė, nors ir čia gali sakyti, kad kitų market cap mažas, nes vertina, kad pasmerkti gamintojai, bet visgi manau not the case. Dalis bus nupirkti, bet išlikti gamyklos tai išliks, tik bus perdarytos.
Marius.brn 2021-02-22 12:36
Kaip pasake sitame video, tesla yra tech kompanija kuri taipogi gamina ir masinas (nors ir sudinos kokybes), o ne masinu gamintojas kuris gamina masinas su cool technologijom. Kitaip tariant, tesla kuria vizija i ateities keliu transportavimo sektoriu ir absoliucia kontrole nuo a iki z (kas saziningai skamba simtasyk blogiau nei kokia apple ir kitu big tech absoliuti kontrole). Nuosavybe pacios masinos, autopiloto galimybes transportuoti ir visa kita yra tesla vizija. Akciju kaina ispusta, bet cia velgi yra 100 metu auto industrijos suvokimo keitimasis. Tada masina buvo tavo pirkinys. Nusiperki, pats taisai, pats vairuoji ir tu esi jos savininkas. Tesla vizija save vairuojantis transportas, kuriuo rupintis tau nereikia. Kitaip tariant keliais riedanciu TP savininku butu tesla. Panaikinti visus tarpininkus, nuo savininku iki vairuotoju. Tesla gamina in house, valdo autoparka ir veza. O kas del kokybes, tai obviously, bet tik teslatard'ai to nesuvokia. Viena diena gal ir bus padori kokybe. Bet ta diena dar turi ateiti.
empti 2021-02-22 17:59
Tesla jau NĖRA naujas inovatyvus startuolis, su neegzistuojančiu arba milžinišku P/E. tesla jau yra didelė kompanija, veikianti daug metų ir generuojanti pelną. Tik deja pelną, neadekvačiai mažą jų akcijų kainai Būtent P/E yra vienas iš rodiklių, ar įmonė yra subrendus. Įmonė negali visą laiką gyvent kaip paauglys ir tikėtis uždarbio, kaip profesionalas. Kiekveinas daiktas, tame tarpe įmonių akcijos turi du dalykus: VERTĘ ir KAINĄ Daugelis painioja šias sąvokas ir kainą laiko verte. Deja deja, tesla šiandienos ir ateinančių 5-10 metų vertė nebus atitinkama jo kainai. O per tuos metus dar gali nutikti daug dalykų - kuo ilgesnis laikotarpis, tuo didesnė rizika, tiek karų, tiek kitų konfliktų, tiek naujų tech-proveržių
immortallt 2021-02-23 09:55
Startuolis jie nėra, bet dar iš tolo nėra brandi įmonė. Brandi įmonė nedidina gamybos pajėgumų po 30% per metus. P/E įprastomis sąlygomis rodo brandumą, bet ne visada. Tesla atveju tikrai nerodo nieko ką įprastai, rodo, kad pervertinta. Na kada kaina atitiks +- vertę - nesiryžčiau prognozuoti, pasikeisti gali greitai.
AAA000 2021-02-23 14:39
cia yra vizija, o ne realybe visi noretu but monopoliniu savininku ir turet eksplotuojamus vergus. tu pavazinetu teslu jau pilni pirminiai srotai. gali pirkt kiek tik nori i asmenine nuosavybe ir daryt su ja ka tik nori. su laiku ir programine iranga nulaus, ant kurios ta ju vizija vis dar kazkiek technologiskai apsaugota "kaba". ir tada sita vizija visiskai galutinai zlugs. kas liecia burbula - individualiu auto pasaulinis poreikis kazkur 200 milijonu metams... pigu auto poreikia gal net milijardas metams. furu - kokiu 50 milijonu metams. plest Teslai gamyba dar yra vietos "po saule" bet ne daugiau kokiu 10 kartu nuo dabartines. veliau jau prasides reali konkurencija ir pelnas su norinciu eilem uzsirauks. manau sugrius tada iskart akciju verte. ar iki realios nukris. bankrotas nebutinai turi but. manau kokie 3-6 metai dar turi laiko grietinei semt. gal net ir 10+ - jei virusas siautes Europos rinka tai manau jau praknise. Kitaicus turetu praknist kokiu 4 metu begyje.
Marius.brn 2021-02-23 23:25
Tamsta, sitie poreikiai ir skaiciai aktualus dabartiniu suvokimu kaip transportuojames. Tamta Muska'as ir daug kitu protingu zmoniu jau senokai kitaip interpretuoja ateities keliu transportavimo sektoriu ir siuo atveju akcijos priklausys nuo kur kas daugiau nei sudinos kokybes masinu.
Dziao 2021-03-24 16:12
Tesloje bira viskas, nuo rankeneliu, iki el varikliu. O visi garsiai saukia, kad cia elektromobilis cia gesti nera kam. Deje deje
conjurer 2021-03-25 13:05
Na teoriškai su varikliais paprasčiau, o kad suchaltūrino su apdaila, čia jau kita problema. Jei padarai gerai daiktas laiko, bet jei padarai blogai, sukuri darbo vietą. Jei ta darbo vieta gali būti tik toje firmoje, kuri sukurė daiktą, gauni komercijos imperiją. Muskas nebuvo nei įkūrėjas, nei inovatorius, jie tiesiog investavo į tesla, išstūmė originalius įkūrėjus, ir pelnosi iš svetimos įdėjos. SLAPP kritikams, ir pseudoreliginis kultas kitiems irgi tam padeda.