Aistros ir toliau verda: Seimas pritarė dėl motociklų vairavimo su B kategorija ir tuoj pat pasiūlė pataisą - kam jos prireikė?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

procc 2021-04-18 09:03
Galėjo motociklams iškarto įvesti reikalavimus tik tokius kokie yra dviračiams. Reikšmingai prisidėtume prie perpildytos pasaulio populiacijos mažinimo... ^^
ZeroFM 2021-04-18 11:46
Kada bus pradėta taikyti vienodos sąlygos auto/moto vairuotojams a? Moto greitį viršijo 30 ate teisėm! Moto gurkšnį alaus ate teisėm! Išsilaikiai teises moto ir gali kažkokį kandoną iki 25kw kai tuo tarpu auto e46 3l benzą su 160kw. Pasakykit kiek nuo 1990m moto vairuotojai išlėke į priešpriešinio eismo juosta NUŽUDĖ KITOJE TRANSPORTO PRIEMONĖJE ŽMONIŲ ??? Griežtesnės taisyklės visiškai NEPAGRYSTAI.
Paramotoras 2021-04-18 19:40
Asilas. 25kw 100 kg ne tas pats 160kw. 2000kg.
ZeroFM 2021-04-18 22:15
Intelekto bokštas ... Net minsk 125 daugiau sveria ir eina max60 . O 330i 170kw 1505kg. Faktas tas kad su pirda 25kw vargiai 160 apturėsi kai tuo tarpu su bet kokiu auto 100kw+, drąsiai 200km/h
HardAxe 2021-04-18 23:14
motociklas (išskyrus britvas) tikrai yra mažiau pavojinga TP kitiem transporto dalyviam. Tai čia didelė diskriminacija. Ir jos pagrindas - jokia partija nedrįsta riboti B kategorijos vairuotojų atimdami teises dėl greičo viršyjimo ar alkoholio. Tipo kažką darom, bet tavęs rinkėjau tai nepalies. Tada antra dalis. Motociklai be teisių? Briedas. Galima būtų leisti vairuoti motorolerį iki 125cc su greičio ribojimu iki 70km/h, bet kai kažkas įsibėgės iki 150 net aikštelėj nesipraktikavęs ir negirdėjęs apie counter-steering, nu tai... Saugus motociklo vairavimas nėra kažkas savaime suprantamo (kalbu apie saugų, ne apie KET), tikrai yra daug niuansų. trečia - Kiek šansų, kad jie dėvės tik šalmą ir nieko daugiau? Tipo vairuot galiu, paskolint mocą, prasilėksiu. p.s. Būtų labai logiška suteikti A1 visiem, kas išsilaikė B ir iki tol turėjo AM.
vardasas 2021-04-19 02:16
Logika lietuvoje tai kazkas labai jau keisto ir nauja paziurekim i lietuviu vairavimo kulura, toks ispudis kad bezdziones saugiau vairuotu. Per 10 metu emigracijoje tiek idiotu nemaciau kiek cia lietuvoje sutinku kol nuvaziuoju nuo klaipedos iki vilniaus, zieduose vaziuoja lyg ziedinese lenktynese isivaizduodami jeigu greiciau pravaziuos zieda bus geriau nors istikro tik padidina kamscius ir sukelia pavoju netik sau bet ir kitiemas, net cia genijams galvoje kanors apdeti ir 200kmh tureti nors maksimalus leistinas greitis yra 130kmh, kokios dar papildomos teises begalviams?
House_of_gold 2021-04-19 09:55
Nežinau, bent jau man atrodo, jog tai nėra geras sprendimas, ypač dėl to, kad nu tikrai reikia pasiruošti motociklo vairavimui, ypač dėl pačių saugumo. Kiek iš tų B kategorininkų dabar ims ir pirks kelnes, pirštines, spec. batus? Šalmą gal dar nusipirks, bet ir tai atsiras begalvių. Čia ne su automobiliu važiuot, kad vairą sukinėt ir automobilis sukasi, o ką jau kalbėt apie saugų pajudėjimą iš vietos ir t.t. Ir su 125cc gali užsimušt...
HardAxe 2021-04-19 10:44
Tik klausimas ar per kursus paruošia? Aš AB teises laikiausi baiginėdamas mokyklą, B paruošė tikrai neblogai, egzaminai buvo miestų centruose, daug neišlaikydavo ir t.t. O A praėjo su požiūriu "tai vairuot moki, sumokėjai, kaip gali teisių negaut?". Išmokino elementarių dalykų (kaip laisvą bėgį susirasti, nevažiuot pakraščiu kaip dviračiu) ir paleido į pasaulį.
Niemand 2021-04-19 10:50
Pavojingumas sau pačiam negali būti argumentu kažką drausti/riboti. Nedraudžiam/nelicencijuojam gi alpinizmo, slidinėjimo ir pan. Kiek suprantu, su motociklu šansai užmušti kažką kitą yra maži...
Omikron 2021-04-19 10:56
Cia labiau ne apie tai kad 5 metus atvairaves automobili mokesi motocikla vairuoti, bet per 5 metus (ir budamas 25+ metu) jau turi koses galvoje suprasti kad lygiai kaip su automobiliu, kursai ir testai nevelnio neismoko taves saugiai vazineti ir turi pats toliau puoseleti igudzius. Pats issilaikiau 26 metu A kategorija su 1 dienos kursais, kurie ismoke visiskus pradziamokslius, pajudet, sustot, truputi pamanevruot... Is dalies dziaugiuosi kad nelaikiau kol buvau jaunesnis, nes turbut buciau skaudziai prisiplojes. Su patirtimi nors ir nemokejau valdyti motociklo saugiai, ismokes jau skaityti situacijas kelyje, tiesiog isvengi pavojingu situaciju dar pries isiveliant i jas.
immortallt 2021-04-19 11:12
Na žiūrint nuo situacijos. Užmušti pėsčiuosius ir dviratininkus nesunku. Lengvieji automobiliai tavęs ar tavo sukeltos avarijos vengdami irgi visko gali pridaryti. Problema su motociklininkais, kad jie iš ties yra padidintos rizikos šaltinis, ypač nesubrendusių rankose. Jei dauguma jų iš tiesų būtų atsakingi, ir nelakstytų 160 km/h zonoje, kur leidžiama 40km/h, tada ir visuomenės požiūris būtų palankesnis. Taip, tai nėra pagrindas drausti, tačiau niekas ir nedraudžia, sudarytos galimybės vairuoti motociklą. Yra apribojimai. O kaip komentatoriai aukščiau išreiškė, kurie išsilaikę motociklams kategorijas, išsilaikius teises realiai vairuoti motociklo neišmoko, tik visiškai baziniai dalykai. Sprendimas griežtinti egzaminus ir stiprinti mokymus, ilginti mokymų programas.
ZeroFM 2021-04-19 11:43
A laikiausi 18-os, atvariau pas inatruktorių ir sako moki vairuot ? Nu važinėju kaime, te pasistumdyk pradžiai už rankenų! Nu ok stumdau kaip durnelis, pastumdžiau ir sako užsikurk ir važiuok. Pavažinėjau bet nei ko mokino nei patarimų nieko. Egzą easy 50km/h mieste išlaikiau. Kas nesubrende tai tik auto vairuotojai kai į auto prisėda tik ką nuo mamos papo nulipe niolikinių šaika ir jau šumacheriai blemba. Nu va čia dabar parodysiu prieš chebryte kaip moku baranką sukiot!!! Ir žinom kaip baigiasi šiti pamandravojimai. Neteko dar girdėt kad baikeris stotele nuneštų ar į nama įskristų ar medžius vartytų.
immortallt 2021-04-19 11:53
Tai kad žiniasklaida pasigavus, kiekvieną įdomesnę BMW avariją komentuoti, tai nereiškia, kad motociklininkai nepridaro šūdo. Jau nekalbant apie motociklininkų ir automobilių skaičiaus santykį.
HardAxe 2021-04-19 12:13
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gat ... 221-619019 Nėra motociklininkai tokie blogi. Įdomu ar nepasikeis statistika kai pradės vairuoti kas nori. Manau nepasikeis, tiesiog daugiau jų bus "nuskinta" iki išmoks džiunglių taisykles. B kategorijai irgi reikia atiminėti teises viršyjus 30km/h ir bausti įpūtus 0.05promilę, tada gal daugiau motociklininkų išgyventų. Jei rimtai, tai kaltinčiau atidumo problemas: "sukant į kairę nemačiau atvažiuojančio tiesiai" ir "išsukinėjant iš šalutinio nemačiau važiuojant pagrindiniu keliu". Labai žmogiškos klaidos.
kestutisz 2021-04-19 12:17
Kas šiaip išvis kaime ar anksčiau ir mieste/garažuose vaikų nesodindavo ant motociklo? Dviračiu važiuot moki? Tai čia tas pats, net lengviau bo padangos platesnės ir minti nereikia. O kad paaiškinti kaip apsisukti bent man pamiršo ir paaiškinti, ir kad su koja koks vienuolikmetis nenulaikys svyrančio ant šono - kas dėl to galvą sukdavo? :) Čia dabar ant paprasčiausio paspirtuko statydamas tokį - šalmą uždedi, greitį apriboji, šalia važiuoji kad pasinaudot 5 sekundžių taisykle (jei spėsi pakelt - kritimas nesiskaito) :)
laurius 2021-04-19 12:31
Viskas čia gerai. Jau dabar su B kategorija galima vairuoti 50cc. Jei padarys taip, kad pavažinėjus su 50cc motoroleriu porą metų galėsi persėsti ant 125cc visiems bus tik geriau. Nebent vairavimo mokyklos nukentės. Problema galbūt tik tais atvejais, jei žmogus sėda tiesiai ant 125cc ir pervertindamas savo jėgas bando išspausti maksimumą. Bet analogiškų pavydžių ir su B kategorija galima sočiai prigalvoti. Tarkim išsilaiko abiturientas B kategoriją ir išvažiuoja į Londoną studijuoti. Grįžta po 4 metų užmiršęs praktiškai viską ką mokėsi. Ir kuo toks automobilio vairuotojas skiriasi nuo to su 125cc motoroleriu?
HardAxe 2021-04-19 13:07
1. Važiuoji kur žiūri. Kažkas turi paaiškint žmonėm, kad jie važiuos ten, kur žiūrės, t.y. kad nežiūrėtų į stulpą išsigandę. 2. counter steering. Kai sukdamas vairą į dežinę važiuoji į kairę. Šitas efektas veikia tik nuo didesnio svorio/greičio, su motopirda jo niekas nebus išmokęs. Nieko ypatingo, bet kelių valandų kokybiški kursai gali padėt išvengti avarijos. akivaizdus counter steering nesuvokimo avarijos pavizdys: https://www.youtube.com/watch?v=VVE79XT8-Mg
kukulis4 2021-04-19 13:43
As pats esu apturejes eismo ivyki, kur sukdamas i kaire nepraleidau tiesiai atvaziuojancio automobilio. Ir siandien galeciau prisiekt, kad kai atlikinejau manevra, to automobilio priekyje nesimate. Galima butu nurasyt ant 'neatidumo', bet ekspertizes isvada - riboto matomumo kelio atkarpoje esant nepalankioms oro salygoms minimum 140km/h greitis, kur leistina 70km/h. Ka noriu pasakyt - atidiems, bei atsargiems reikia buti visiems. Ir reikia suvokti, kad jeigu tu matai eismo dalyvi, tai neereiskia, kad ir jis tave mato, ko pasekoje gali likti teisus, bet negyvas. Mano atveju viskas baigesi labai ir net labai laimingai - as nenukentejau, kitas autoivkykio dalyvis atsipirko keliais sumusimais. Ps. Ziuredamas tavo imesta filmuma apie counter-steering galvoju, tai yra visiskai neintuityvu, ir be specialiu treniruociu tokioje situacijoje sveiki issisuktu turbut vienetai is milijonu.
immortallt 2021-04-19 13:48
Dar reikėtų žiūrėti dėl tos kaltės - jei lekia 200km/h pagrindiniu keliu, kur leistina 50km/h, iš šalutinio išlindęs bus kaltas. Bet jei nebūtų lėkęs, būtų greičiausiai ir pastebėtas. Dėl 1%, kiek kilometrų visi žmonės nuvažiuoja lengvaisiais automobiliais Lietuvoje, ir kiek nuvažiuojama motociklais? Kukulis, tokioje situacijoje, net jei esi treniruotas, tačiau išsigąsi, nespėsi nusiraminti ir susigaudyti, nesuvaldysi ir įvykio neišvengsi.
laurius 2021-04-19 14:25
Apie counter steering žino turbūt 10% motociklų vairuotojų. Kai paskutinį kartą, prieš maždaug 10 metų, bandžiau paaiškinti grupelei "baikerių", kad vairą reikia sukti į priešingą pusę, buvau išjuoktas ir nusprendžiau nebeužsiimti švietėjiška veikla