Pigius automobilius pamirškime? Vienos iš didžiausių pasaulio automobilių gamintojų kompanijos vadovas įvardijo, kodėl dabartinis elektrifikacijos procesas yra prastas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2021-05-18 13:02
Yaris kainuoja 17k€, čia maždaug vidutinė versija, kurią perka su nuolaidomis. Teoriškai nuo 14k€, bet jų sau beveik niekas neperka. Vienu baku įveiki apie 450km, ne 800km. Tuo tarpu labiausiai baziniai elektromobiliai, jau neturi mechaninės pavarų dėžės. Dažniausiai įsibėgėjimas greitesnis ir dar daug dalykų. Jau šiuo metu yra mažų elektromobilių už 10-12k€, tiesa, mažesni nei įprastiniai benzininiai, bet tai tik kol kas. O šiaip matosi tendencingumas, nenori jų, nes nauja, reikia keistis.
kestutisz 2021-05-18 13:10
Žinau vieną išeitį - reikia gaminti automobiliukus į kuriuos visai "netyčia" telpa/suderintas svorio balansas koks dabartinio kastruoto tricilindrinio VDV dydžio generatoriuis - kad galėtum praeiti TA vien elektra, gauti ten visus EV numerius, chaliavą parkingą etc, o na o po to jau ir iki jūros ar šiaip tiesiog galėsi dėti skersą ir važinėti patogiai - ir lygiai taip pat viską išimti sekančiam TA :)
sigun 2021-05-18 15:43
Visų pirma tai apgavystė ir toks būdas būtų apribotas kai taptų masiniu. Visų antra ukrainiečiai jau pabandė elektrinį leaf'ą krauti benzininiu generatoriumi. Užkniso visus aplink, gavosi ilgai ir brangiai. Pritariu immortal - gamintojo tendencingumas. Mažas, pigus automobilis skirtas miestui ir daugumai žmonių pakanka 100 km. Tad ir komplektuoti pigų reikia su nedidelėmis baterijomis, kad gautųsi nebrangus. Minimos ekologinės "problemos" dėl retesnio automobilio keitimo jau apskritai netiesa. Buvo atliktų tyrimų, kurie rodo, jog žymiai ekologiškiau ilgiau važinėti senesniu ir šiek tiek daugiau CO2 išmetančiu automobiliu, nei pirkti naują. Tad jei ciklas iš "kas 5 metai" pavirs į ciklą "kas 10 metų", gamta tik išloš. Gamintojai ne, vat dėl to ir verkia.
immortallt 2021-05-18 16:55
Na kad automobilio ciklo ilgumą dažniausiai apsprendžia, kiek ilgai remontas kainuoja pigiau nei važiuojantį kitą nusipirkti. Priešingai nei kažkas teigia, naujo automobilio pirkimas nereiškia, kad bus sukurta daugiau taršos, nebent tu seną priduosi į presą, nors jis dar ir tvarkingas bei važiuojantis.
AAA000 2021-05-18 18:14
vazinet yra nesamone. as darbe naudoju generatorius, visokiu esu mates ir bandes. pati ideja siaip gera - bet nuolatiniam vazinejimui - nepraktiska. turi but tik labai standarttizuotas modulis. ir is esmes tik kritinimas atvejams - jei uzluzta nuosavas elektromobilis. nu dar galetu koki nors vandenilini generatoriu pamegint sukurt bet manau mazai sansu... o minusai - jie vartoja kuro zenkliai daugiau nei vdv automobilis. ju galios rezimas labai siauras - vdv auto geriau isdirbti, nes turi greiciu dezes ir pan. paprastai ten ismetimo sistema primityviausia - tarsa. ausinimas prastas. uzvedimo sistema supaprastinta-nepatogi, visokius ten sniurus tampyt. ir t.t. bet jei isdirbtu kazkoki standartizuota modeli - nu kaip remonto rinkini kazkoki, ar avariniams vaziavimams - tada as uz. bet siaip - papildomas svoris tik. dar gal toks generas priekaboje butu is variantu. pvz i dziugles vaziuoji, kur nera tiesiog rozeciu. pastoviai vazinet - nepraktiska... net dirbt nepraktiska, pastoviai ten nesikuria ir kt... as laukiu elektromobiliu su rozete, va ten tai bus dalykas dirbt kazkur. vazinejantis akumas!!! ijungei kazka ir dirbi uz 2-3 minuciu nuo atvaziavimo!!! ir tures ta manau bent kas trecias minimum elektromobilis.
Evil 2021-05-18 18:19
Koenigsegg Gemera
vkv 2021-05-18 19:43
Jei naujas miesto elektromobilis už 10k EUR, tai labai domina. Gal galima būtų konkrečiau?
jordanbn2 2021-05-18 21:05
Kinai gamina uz 10000, tik pas mus jis kainuoja 15000. O baterijos ateityje pigs. Jas vis tobulina
immortallt 2021-05-18 21:54
Kažkas čia buvo užsivežęs, ale vos ne dengtas motociklas elektrinis. Gal Elektromarkt reklamavo. Labai nesidomėjau.
Galonas 2021-05-18 22:18
Tai rudenį pasirodys Dacia variantas už 13k po paramos, nieko įspūdingo, bet kaina gera.
HardAxe 2021-05-19 10:31
Kinų rinkos auto nepraeis EU sertifikavimo. Maroke važinėjau su kelių mėnesių senumo Dacia, tai keli akivaizdūs dalykai ten neegzistuoja. Pvz lempų aukščio reguliavimas (net rankinis).