Atrodo beveik neįtikėtina, kol to nepamatai savo akimis: pažiūrėkite, kaip elektrinis visureigis „Rivian R1S“ be jokių problemų kopia į beveik vertikalią įkalnę (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-08-05 19:17
VDV taip negali?
IceBullet 2021-08-05 22:41
Na, 45 laipsniai yra lygiai per viduri tarp horizontalaus ir vertikalaus pavirsiu. Anyway, atrodo ispudingai.
Nerkus 2021-08-06 10:29
Visai neruošti variantai turbūt nelabai. Čia reikia labai preciziško ratų valdymo, kas daug lengviau padaryti su elektriniu valdymu, nei su VDV per visokias, movas, razdatkes, diferencialus ir pan. Tiesiog eilinei mašinai to nereikia.
Xdmin 2021-08-06 13:11
Nauja MB G klase gali, bet daugiau turbut nelabai kas gali tuo pasigirti https://www.youtube.com/watch?v=WC1veLr1Od4
mindaugas.vaitiekūnas 2021-08-06 13:14
Na nebent vairuoji Subaru https://www.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2Y
Šaras 2021-08-08 00:00
Movas ir razdatkes.. Ar žinai ką rašai? O paprastas mechaninis diferencialų blokavimas bekelėj veikia daug geriau nei elektroninės sistemos. Čia parinkta tiesiog tobula elektromobiliui trasa, kur žemas svorio centras ir didelis svoris padeda, bet betkokiam offroade privalumai dingtų.
Benediktas 2021-08-08 00:10
Kaip mažai suprantančiam čia įdomu: 1. Kodėl paprastas mechaninis diferencialų blokavimas bekelėj veikia daug geriau nei elektroninės sistemos? 2. Kodėl, bet betkokiam offroade EV privalumai dingtų?
SaMaras 2021-08-08 10:08
Elektroninės sistemos po pirmo prabuksavimo "pasimeta" ir galvoja, lad mašina slysta ir bando "pagauti" tai jei nėra atjungimo tau šakės. Elektromobilis paprastai sunkesnis jau bekelės sąlygomis minusas klimpsta, didelis sukimo momentas greitai prasuktų ratus..
Šaras 2021-08-08 12:34
El. Sistemos perduodą galią į ratą, kai kitas praslysta, tuo metu jau prarandamas judėjimo momentas. Teoriškai elektromobiliai gali imituoti mechaninį blokavimą ir visus ratus sukti vienodu greičiu, bet realiai dar negirdėjau kad kas turėtų tokią galimybę. O svoris jau iš savęs didelis trukūmas daugumoj bekelės scenarijų. Šiaip tikras offroadinis EV turėtų būti įspūdingas aparatas, bet tokie video nieko neparodo.
Benediktas 2021-08-08 12:38
Apie kokį EV modelį čia kalbi? Ar čia pas visus vienodai?
Šaras 2021-08-08 13:21
Apie daugumą. Tiek vdv tiek ev naudoja tą patį principą. Jei vieną priekinį ir galinį ratą uždėsi ant volo kur jis galės laisvai suktis, tai pradėjus važiuoti iš pradžių prasisuks ratai, kuriems lengviau, tada traction control supras, kad reikia galią perduoti į kitus ratus ir tik tada automobilis pajudės. Mechaninis blokavimas šią problemą išsprendžia.
Marius.brn 2021-08-08 13:33
Tai as irgi galvoju kad EV gali tikrai be problemu buti padarytas kad imituoti ar pereiti ant "offroad" remzimo, kur daugiau paliekama vietos paciam vairuotojui spresti kaip varikliai perduoda galia i ratus. Siaip anyway, zymiai geriau atrodo nei CT.
Benediktas 2021-08-08 13:35
Tai Ev varikliai turi per didelę delsa sugeneruot sukimo jėgą, nes kiekviena karta reikia isukti rotoriu? Ta prasme milisekudziu delsa? Ar cia microvaldikliai turi per didele reagavimo delsa? Noriu suprasti, kame problema - ar galima pakeisti kokybiskesniais komponentais su geresniais reakcijos laikais ir bus ok.
Šaras 2021-08-08 14:35
Čia sukibimo kontrolės niuansai, kompui nėr kaip suprast, kad vienam ratui lengviau suktis, kol jis neprasisuka. Ant ev virtualų blokavimą turėtų būti nesudėtinga įgyvendint, tiesiog dar niekur to nemačiau. Gal kas ir turi, bet pvz. tesla tikrai ratus prasuka.
Benediktas 2021-08-08 14:47
Supratau, tai vis tik tai nėra neįgyvendinama. Aš manau, kad jau šiame video viskas parodyta - ratai nepasisukinėja elektroniškai, perduoda kitiems ratams.
Šaras 2021-08-08 15:03
Čia lygus stabilus paviršius, ratams nėra dėl ko prasisukt, dėl to iškart ir kyla įtarimas, kad ne veltui tokia vieta pasirinkta.
Benediktas 2021-08-08 15:20
Supratau: turėtų būti žvyras arba dumblas.
AAA000 2021-08-08 16:01
sitas bus, kai pagamins kaip buvo audi prototipas. 4 nepriklausomi varikliai su reduktorium i kiekviena rata. zemas svorio centras nera blogai bekelej - jei jis ratu kontakto vietose. aplamai kazkus mates visureigi pas konstravimo megeja, kur kiekvienas ratas individualiai sukiojasi. ta prasme atskira pakaba kiekvienam ratui ir dar visas mazgas sukiojasi. tokis gali vietoje apsisukt. ar pasitemt save i sona. su vdv to neimanoma net padaryt normaliai konstrukcijoje... ilipimas dar priklauso ir nuo padangu ir nuo grunto. 45 laipsniai jei ilga ikalne - cia tikrai ispudinga. jei padaryt idealiai lygu pavirsiu - manau neuzkiltu niekas. ten visgi yra siokie tokie mikronelygumai ir kietas pagrindas. uzsikabina kaip ant labai mazu laipteliu. ir cia is esmes tik varomu galu uzvaziuoja. jei gale truksta sukimo momento - neuzkils irgi. "teisingam" teste aplamai turetu sustot kazkur vidury ir toliau vel vaziuot. ir platformos kampas virs 45 laipsniu - pvz 46. parodyt prikibima.
mindaugas.vaitiekūnas 2021-08-08 16:22
Ant EV tai čia viskas priklauso nuo to, kiek dėdė programuotojas netingėjo skirti tam reikalui pastangų, t.y. kokei algoritmai bus vykdomi jeigu prasisuka 1 ratas, 2 ratai, 3... https://www.youtube.com/watch?v=iFYIMApNetM
Šaras 2021-08-08 16:27
Jei apie modifikuotus kalbėt, tai ev dar toli toli. Eilinį rock crawlerių video pažiūrėk. Pirmas pasitaikęs pvz. https://youtu.be/D8XTBt97zO0 .