Naujas perdirbimo procesas leis iš naujo panaudoti didžiulį baterijų medžiagų kiekį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2021-08-11 15:51
siektiek lempiskai paskaiciuokim per 2020 pardave lengvuju apie ~300000+. akumas sveria 250-400kg. tik celiu blokas. dar elektroninio slamsto ten analogiskai... nu - imkim kad visi 250kg - tai butu per metus pardave ne maziau 75000 tonu busimo akumuliatorinio slamsto... ir per tuos metus isgavo net 1200+360+73=1633 tonas antriniam perdirbimui... metinis faktinis perdirbamumas net beveik 2,2% realiai as cia dar labai teslos naudai viska paskaiciavau... manau 1% neisgavo net... o apsiskelbe jau super zaliais... su kazkokiais lempiniais procentais... as manau tipiniai siuksliu surinkejai isgauna bent 20-30% perdirbamuma su rankine rusiavimo linija, skaiciuojant pagal siuksliu svori... is bet ko, tame tarpe ir akumu...
Galonas 2021-08-11 16:02
Na tikrai optimistiški skaičiai, nes jų svoris 480-630kg, bet kadangi teoriškai dar tik dabar garantinis pirmiesiem modeliam baigiasi tai toks vertinimas visiškai niekinis, 2013 metais pagamino 22300 modelių, iš jų dar tikrai daug kelyje pagal skelbimus, o kiek apskritai batarkių sugedo niekas nepasakys.
Almiasas 2021-08-11 17:30
Dėl perdirbimo kiekio - čia greičiausiai perdirbo tas blogas baterijas, kurias pasiėmė atlikdami garantinį remontą. O kas bus po garantijų pasibaigimo, dar mažų mažiausiai neaišku. Beje, pasigedau duomenų, kiek gi perdirbant baterijas išgavo ličio.
AAA000 2021-08-11 18:44
as manau perdirbineja pagrinde gamybini broka dar neidejus i automobili. ir kur uzsistovi nauji pirminio tiekimo sandeliuose ir sugenda net nepasieke tiekeju. VISKAS. tikrai niekas tu garantiniu akumu neveza atgal... logistika brangiau nei nauda perdirbimo. tu cia optimistas - jei galvoiji kad tesla savo akumus susivezines i gamyklas akumu perdirbimas jei ir bus - kabes ant kokiu nors dotuojamu perdirbeju, kuriems tesla dar primokes, kad jie situ sudu uzsiimtu. net automobiliu kebulu neverta perdirbt - nes ten metalo beveik nera - vien dazai ir spakliai visokie... ir viskas del "dizaino" ir spalvu poreikio. grynai del tokio niekinio poreikio tersiam planeta... kai pvz cinkuoti ar nerudijancio plieno kebulai persidirba 100%. akumai yra cheminis kokteilis plastike - metalu ten minimaliai... jie nebet susidegina iki neutralios bukles. bet tarsos kokteilis lieka...
vytautas50 2021-08-11 23:56
Benediktas 2021-08-12 00:17
Googlas rodo, 706km per 7 val 20min gali nuvažiuot. Jei būtų mašina su 100kwh baterija, tai tik vieną kartą būt reikėję kraut ir tai nepilnai. O nuo 20-iki 80% pusė val. Su didesne baterija gali per 8 valandas nepažeidžiant taisyklių. Bet vėlgi, dauguma žmonių nekeliauja tokių atstumų ir užtenka mažesnės batarkės.
vytautas50 2021-08-12 00:37
immortallt 2021-08-12 12:04
Buhalteriais kitus vadina, bet net nesugeba suprasti, kad automobilis, kurio tarnavimo laikas (jei nesudaužomas) yra nuo 15 metų, negali būti perdirbamas tais pačiais metais, t.y. pagamintų akumuliatorių perdirbimo rate'as negali būti net 50%, jei prieš 15 metų gamino 50x mažiau akumuliatorių. Jei perdirbs 2% nuo šįmet pagamintų akumuliatorių, tai bus realiai perdirbama arti 100% akumuliatorių, kurie buvo pagaminti. Bet "ne hubalteris" nemoka skaičiuoti. Kitas atėjęs irgi nesąmones aiškina. Iki Maskvos 700km per 5 valandas Čia jau net nekalbant, kad 95% populiacijos per dieną 700km nuvažiuoja rečiau nei kartą per metus. Ką tai reiškia? Kad 95% populiacijos į metus 1 kartą 30 minučių pastovėti važiavus 5-6 valandas tikrai stos pailsėti. Čia jau net nekalbu, kad kiek metų eigoje sutaupysi ant automobilio eksploatacijos, tai sutaupysi kokius 100h savo darbo laiko per metus. Bet ai, 30 minučių kelyje, 700km važiuojant kažką neva keičia. Jei į tokią kelionę be laiko rezervo ir taip važiuojat, tai netikiu, kad esat punktualūs ir tie 30 minučių išmokins savo ir kitų laiką planuoti.
vytautas50 2021-08-12 19:02
.