„Volvo“ ruošiasi naujam automobilių pramonės etapui - elektriniams sunkvežimiams jau gaminamas ypatingas plienas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2021-08-23 17:03
Taip ir neįžvelgiau kuom tiksliai geriau klinčių (poros šimtų milijonų metų senumo kriauklių) recyclingas nei tos pačios anglies (ne ką jaunesnių medžių)? Kad kaitinimui naudoja vandenilį?
AAA000 2021-08-23 23:33
brangiau parduos - didesnis pelnas volveriams. cia elementarus lobizmas. ekologija niekam nerupi. jei rupetu - automobiliu griauciams senai naudotu nerudijanti pliena amzino perdirbimo cikle. pridavei sena - gavai nauja. su zenklia nuolaida tarsos mokesciams - su atnaujintom technologijom. tarsa minimali imanoma. pvz bet kokie chromavimai-cinkavimai - labai tersia technologiskai aplinka. taikyt reiketu sistema panasiai kaip su pampaliais, bet kai maksimali nuolaida naujo auto pirkejui - jei renkiesi pvz nedazyta auto, su didesniu perdirbamumo laipsniu ir mazesne likutine tarsa. ypac ta manau bus butina ivest elektromobiliu akumams. o cia vaizduoja su plienu psiaudo ekologija - kai plienas nera visiskai agresyvus aplinkai. tarsa butent is perteklinio jo perdirbinejimo... pasirinko ne ekologija - o pelna...
ciobrelis 2021-08-24 09:23
Vandenilis čia vietoje anglies – išredukuoja geležį. Tik įdomu iš kur gauna eko anglies ba plienas be jos nesigauna
Benediktas 2021-08-24 11:39
O kaip senuoju būdu anglį, kurią deda į plieną gaudavo? Taip gaus ir dabar. Juk ją užrakina plieno sudėtyje, ne į atmosferą juk išmeta.