Revoliucija elektromobilių pramonėje? „Tesla Model S“ vienu įkrovimu nuvažiavo 1 210 km: kontroliuojamomis sąlygomis nuvažiavo dar daugiau (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2022-01-11 04:44
tokia logika naudoja nebent idiotai... daugiabutis kiemu naudojasi sutankintai. tuo paciu takeliu naudoijasi visas namas. o privatininkas takeliu naudojasi vienas. parama kiemu tvarkymui nera visu tvarkymo islaidu apmokejimas. ji paprastai tesiekia tik koki pvm apmokejimo grazinima, ir dar ne visa. nes paslauga priverstine, ispustom kainom, monopoline ir kt nesamones. imoks moka, o paslaugu negauna. o kai 100 zmoniu nepatenka i darba, ir vienas kazkoks privatininkas nepatenka i darba - kad keltu ekonomioka ir moketu mokescius - nes uzpuste matai takeli, tai tokia parama logiska. ir as ne pries, kad skirtu ir privatininkams sita parama. gali rekt kiek nori situ klausimu. ji sudarytu kelis centus. jos privatininkams neskiria tik del to, nes administravimo silaidos didesnes kelis kartus uz pacia parama. plius jie nemoka tokio tipo paslaugu mokesciu - nera net pagrindo teisinio. bet as tau specialiai ja paskirciau, kaip privatininkui. ir dar isieskociau visas islaidas is taves paramos paskyrimo. tu tik imk. ir atimciau tada tavo nama uz nesusimoketa paramos gavima kiemu tvarkymui juk tu to nori. as ne pries tikrai o elektros tinklai tikrai atsilike... kad plistu elektromobilizmas su sudinos talpos baterijom, kaip dabar - reikia kaip minimum energetikos politika jau keist is esmes. kad elektra taptu pilnai visur "prieinama". uz normaliais kainas. ir patogiai. kwh kiekiai tampa populiaria preke... vadinas mechanizmo mainu reikia LANKSTESNIO, arba akumu talpesniu. abu variantai galimi. bet jei pigiau infrastruktura nei akumus sukurt - nu tai kryptis aiski... o Lietuvoje elektros tinklus is esmes gaidina - kabeliai per ploni, galias mazina ir apmokestina, vartojima dirbtinai stabdo, jau esamus taskus naikina, aptarnavimo prieinamuma suprastino ir kitaip blogina... dar tarpininkus ikiso - tuo nuo elektros atjungines - valdisks parazitizmas visiskas. apgailetina - net vartotojus suskirste i "neekonomiskus" ir "grietininius". cia tau pletra elektromobilizmo? gal issiplauk smegenis... akumai didelio talpumo nebutini - bet kai energetine politika LT vykdo DEBILAI, ir juos isrenka ANALOGISKI DEBILAI, tai prognoze aiski - metysis ant kiekvieno kampo - o dideles eksplotacines naudos nebus... net ir tu JAU verki, kad "gaut neiskrauta", su "eksplotaciniais logais", ar ten kitokio sudo uzsireike tau. kuris dar papildoma ekologine zala dar kurs o kelis jau akumus iseksplotavai? as licio jau nemazai turejes, perku visokia smulkia technika. vartoju jau kokius apie 6-7kwh licio akumu bendroje sumoje. manau visus masininius svino kwh kiekiu jau aplenkiau. ir tikrai keliaus jie i siukslyna... keli jau iskeliavo. tu geriau adresa parasyk kur gyveni - sakei rinksi. as atvesiu, jei pro sali vaziuosiu - pazadu sumesiu pro tvora i kiema. galesi susirinkt
AAA000 2022-01-11 05:24
prastai domiesi. tarsa pagrindine ne paciais metalais. buhateriams terupi is esmes tik metalu atgavimas. ir "perdirbima" jie isivaizduoja - atgaunam kazkiek metalu - vadinas perdirbom ir dar atseit ekologiskai - jei atgavom viena brangesni metala netoli kokiu 70 - 80%... vadinas tipo ekologija laimejo, nes kazka brabgaus atgavom... taip samprotauja tik debilai... ekologija reikalauja 100% arba savaiminio suirimo greitais laikotarpiais, arba 100% perdirbamumo iki bent tokios stadijos. cia neuztenka buhalterizmo ar "demokratiniu" principu - kai rezultatas virs 50% yra jau pakankamas... nes tipo teigiamas... problema cia jau mastyme. gali but abejingai teigiamas - tipo sukis "as palaikau ekologija", arba gali but tikrai "ekologiskas". as esu uz antra varianta. ir man sitie apsimestiniai "biski ekologai" yra slykstus, o ju elektromobilizacija su vartojimo iprociais ir isivaizdavimu kaip tai atseit veiks - irgi slyksti... tik tiek
Benediktas 2022-01-11 05:27
AAA000, kaip Tesla nestandartizuoja bateriju? Juk daro savo standartu: 4680 nuo šiol. Tesla juk įstatymų neleidžia, kokiu standartu turi gaminti kiti ir neturi tokių įgaliojimų.
AAA000 2022-01-11 05:29
cia celes standartas, ne bateriju. gamybinis standartas, o ne automobilinis. baterija yra tai apie ka raso sitam straipsny - kuris intelektualiai tau per sunkiai tiesiog suvokiamas, jei taip komentuoji
Benediktas 2022-01-11 05:35
Celė irgi yra baterija. Nėra dar atrasto geriausio baterijų celių masyvo standarto. Dar viskas vystymosi stadijoje, kiti gamintojai dar tik statys savo baterijų gamyklas. Kažkas kieto būvio darys ir t.t. Pats žinai tai ir rašai bile, kad ginčintis. Ar čia bandai nuvesti paraleles į CCCP? Nors žinai, kad CCCP nukopijuodavo kažkokį daiktą iš vakarų - jau išvystytą, standartizuotą. Pvz. batareikų dydžius. Ir nori čia mus įtikinti, kad CCCP buvo geriau gyventi, nes kiekvieno daikto buvo tik po 1 versija, kuri buvo pavogta, be jokio savo R&D. Ar manai, kad biurokratai, kabinete atsisėdę išves geriausią standartą. Ar kad valstybė suskubs įkurti valstybinę baterijų laboratoriją - neturi valstybė, nei tiek užmojo, nei specialistų, nei žinių. Rinka viską sutvarkys - taip, pradžioje kiekvienas skirtingai darys. Paskui nusižiūrės kikevienas nuo kito, geriausius sprendimus. Ir po 20-30m, galiausiai baterijų gamintojų asociacijoje, tarpininkaujant žiedininkų asociacijai bus kažkas priimta - kai sprendimai nusistovės ir atkris prastai veikiantys sprendimai. Net baterijų chemija dar nėra nussitovėjusi ir dar greitai nenusistovės, o tu jau nori standarto ir uždrausti visus tobulinimus. Arba laukti 10-20 metų, kol išves standarta ir tik tada pradėt gamint EV. Kur logika? Ir iš naftos deginimo fano staiga pradėjai apsimetinėti didžiausiu ekologu. Pats žinai, kad viskam reikia laiko ir rašinėji nesamones, vietoje konstruktyvaus dialogo. Sakei pakeli dialogus į aukštesnį lygį, bet kažkaip vis nesimato.
donatasv 2022-01-11 09:28
Nesuvoki esmės ką tau nori pasakyt ir tiek. Valdžia (kaip ir immortal) skuba persodint visus iš VDV į EV, bet realiai turim veikiantį prototipą, kurį dar tobulint, o tobulint, kad tiktų masėms. Pasakoja kokie mes būsim žali, nors iki tos žalumos kaip iki marso. Čia ne CCCP, kopijavimas, ar dar koks užkavotas baubas. Jei nėra realaus standarto, perdirbimo procesas apsunkinamas kartais. Vos ne kiekvienam gamintojui teks statytis po gamyklą ir kurt savo perdirbimo linijas. Pats baterijų paruošimas perdirbimui nėra labai jau paprastas, rankinis išrinkimas reiškiasi galimybę klaidai, o tai yra ilgas ir labai kenksmingas gaisras.
donatasv 2022-01-11 10:02
Tesla statosi savo batareikų gamyklas ir perdirbimo linijas. N gamintojų, n perdirbimo linijų, n rūšiavimo ir transportavimo, ne į vieną punktą, o kiekvienai batareikai atskirai pagal gamintoją. Tai ne ekologija bet didelis marazmas. O kas bus jei dar pradėsim skirstyt pagal modelius?
HDi 2022-01-11 10:04
1. Tempei kada nors priekabą su tentu? Ten kai burė kuri nepadeda. Inercija ten mažai žaidžia, žaidžia aerodinamika. Ir koks aukštas SUV'as/visureigis, o dar geriau mikroautobusas sunaudos mažiau energijos grynai priekabos tempimui, nei koks sedanas su labai geru aerodinaminiu keoef. 2. Pats užvedei temą apie towing capacity, ir pats klausi kodėl mes apie tai kalbam
kukulis4 2022-01-11 10:12
Tema uzvedziau ne as. As suregavau i kazkieno parasyta nesamone, kad, atsieit, EV nepatempia priekabu. O jei priekaba su tentu, tai ja EV tempt bus sunkiau negu vdv? Manau, kad vistiek ne. Ta prasme diskusijai reikia biski objektyvumo. PS. turiu BE & CE kategorijas. Priekabu esu tampes
donatasv 2022-01-11 10:18
Realiai toks ir suvokimas, jei priekabos tempimas nėra argumentas. Visų eko maniakų požiūris į elektromobilį: užtenka 90% visų gyvenimo atvejų, apie likusį 10% pamirštam, užmerkiam akis, sukišam galvas į žemę kaip stručiai ir problemos nėra... Komperio gal ir netampau, bet priekaba statantis namą yra nepakeičiamas dalykas. Atsivešti medžiagas, išvešti šiukšles į rūšiavimo punktus. Atstumai kartais būna po pora šimtų km į vieną galą, jei yra poreikis, lenkai netoli, kainos geresnės.
kukulis4 2022-01-11 10:36
Tai pirk bl** gazika, ir vazinek - tilps ir seimyna ant placios sedynes, o kuzave galesi ar sekcija uosvienei pervezt, ar kokio meslo nusipirkes i soda nusivezt. Man kai reikia kazko is to 10% tai issinuomoju ir nesuku galvos, kad Ikea nusipirktas fotelis netilps i bagazine.
HDi 2022-01-11 10:44
Čia tipo kai argumentų nebelieka, tai tokie komentarai pasipila
immortallt 2022-01-11 10:48
EV neatgaus tiek energijos, kiek galėtų, jei priekaba per sunki. Dėl to pagrinde ir riboja svorį. Čia žaidžia inercija. Skuba persodinti į EV? Kur tokio skubėjimo įrodymas? Automobilių mokestis susietas su tarša? Hibridiniai ir mažesni automobiliai taršos mokesčio išvengia, net jei VDV turi. Vajetau kaip skuba Su 9% PVM centriniam šildymui dar pasakyk, kad labai skubame daugiabučius renovuoti. Esmė ta, kad Lietuvoje mes neproporcingai daug turime senų limuzino klasės automobilių, kurių DPF ir katalizatoriai išpjauti, o sukontroliuoti tokius dalykus teisiškai teisingai - sunku. Ir tik neaiškink apie "neįperka", nes nudrožtą BMW ar kitą panašų automobilį 3l tdi už 10k€ įperka, o ekonominės klasės automobilį, tvarkingą ir apynaujį, kuriam ir remontams nereikėtų tiek išleisti, jau nebeįperka. Tie kuriems automobilį sunku įpirkti, jie ir taip turės jau <150 g/CO2. Čia toks pat verkimas, kaip Indijoje dėl kuro buvo, kai skurstančiais grindė kuro lengvatą, kai pasirodė, kad 98% kuro lengvatos pasinaudoja pasiturintys ir turtingi, važinėjantys su Hummer ir pan. automobiliais, kai skurstans 4-5 vienu motoroleriu važiuoja. Tikslas nėra išspręsti visas esamas ir būsimas problemas per metus. Kaip ir vienas auotmobilis neturi tenkinti visų poreikių, kurie gali kilti per 50 metų. Tą ir reikia išgyvendinti, kad perka autobusiuką, nes per 10 metų galbūt kartą reikės kraustytis. Dažniausiai neprireikia. O jei prireikia, autobusiuko nuoma kainuos pigiau, nei vien ant kuro išleidžiama daugiau dėl važinėjimo su pernelyg didele transporto priemone, kai nėra realiai poreikio. Bet matau nesuvirškini šito fakto.
HDi 2022-01-11 11:07
Priekabos virš tonos dažniausiai ar taip ar taip turi savo stabdžius. Ant didelių atstumų užmiestyje vistiek žaidžia aerodinamika daug labiau nei regeneravimas.
Benediktas 2022-01-11 11:12
Čia yra normalus argumentas.
donatasv 2022-01-11 11:23
Pagal tave mokesčio uždėjimas nėra spartinimas? Šiemet nori padaryt neapmokestinamą auto iki 130g, 2024 iki 100g. Čia kas realiai pagal tave? Tik taršos mokestis? Čia pasityčiojimas iš žmonių. Tau duotume pensiją 400/500 eurų/mėnesiui ar mažiau ir išlaikyk mašiną. Bet ne čia eko maniakai, neišlaikai ir nereikia, tegul dvesia tie pensininkai. Toliau eko maniakų išmislas uždraudžiam/apmokestinam kaminus ir pereinam prie elektros šildyt namus. Perėjau ŠS 2x brangiau, dėl to šildausi namą, statausi saulės elektrinę. Bet palauk, aš tai turiu pajamų šildytis pastatą, pirkt ŠS, saulės elektrinę ir tobulėt. O ką daryt pensininkui? Juos nurašom čia ne žmonės? Elektromobilis 30k/40k Namo šildymas 20k Šilumos siurblys 8k Saulės elektrinė 8k 66k retas kuris pensininkas gali sau leist tokią prabangą.
immortallt 2022-01-11 11:49
Tai nuvažiuojamam atstumui vienareikšmiškai aerodinamika. Tau 26€ per metus yra spartinimas pereiti prie elektromobilių? Ar pereiti nuo gargarų prie mažesnių automobilių? O kodėl pensininkas turi išlaikyti mašiną? <500€ pensija, arba nėra stažo, arba visą gyvenimą rodė MMA ar vos daugiau. Už MMA visą gyvenimą dirbęs mašinos niekada ir neturėjo turėti. Mano močiutė gyvena kaime, automobilio niekada neturėjo, senelis aišku vairavo, bet mirė jau prieš 23 metus. Kažkaip gyvena. Kiti du seneliai, kurie gyveno Klaipėdos mieste nuo kažkur 1970-tųjų, automobilio niekada ir neturėjo. Kažkaip nenumirė nuo automobilio neturėjimo. Kaminau neuždraudžiami ir neapmokestinami. Uždraudžiama kūrenti iškastiniu kietu kuru. Lieka daug alternatyvų tiek kieto kuro neiškastinio, tiek ir kitų alternatyvų be elektros. Perėjimas prie elektros subsidijuojamas daugiau nei 50% intensyvumu, o nepasiturintiems 100%. Čia tu esi ne žmogus, nes prisigalvoji nesąmonių savo nenorą kažką daryti. Elektromobilis - kodėl jis iš viso reikalingas/būtinas, ir dar būtinai naujas, vietoje 15 metų senumo? Namo šildymas? Huh? Prie ko čia jis iš viso? Šildymo sistema taikoma 50-100% parama. 100% jei šildymo kompensaciją gauna, kaip neapsiturintis. Kaip ir renovacija dengiama 100%. Čia jau nekalbant apie tai, kad dauguma pensininkų gyvena bute. Omeny atsitiktinius dalykus trauki ir aiškini, kad elektromobiliai blogai - blogai, nes naujas elektromobilis kainuoja daugiau nei senas VDV kurį jau nusipirkęs Uošvis mano irgi turi seną mersą, srebia 20l benzino, nuvažiuoja per metus turbūt mažiau 500km, bet į remontus sukiša turbūt 500€. Kalbinu jau treti metai parduoti, sakau kad jums labai neapsimoka. Tai vat, pradėjo kalbėti apie automobilių mokestį, pagaliau atsikratys. Tai jam ne padidės išlaidos, o sumažės skaičiuok 500€ per metus. O jei kalbėti apie statistinį pensininką, tai nusipirks ekonominės klasės naudotą VDV automobilį, mokės 26€ per metus už taršą, kainuos toks automobilis kokius 3000-5000€. Namo renovacija, jei pensija iki 500€ nekainuos jiems nė cento, dengia struktūriniai, modernizacijos fondas ir savivaldybė. Šildymo sistemos nereikia, nes centralizuota. Saulės elektrinei kaip tik net šiuo metu yra nepasiturintiems dengti 100%. Tai kas kainuoja? Nebūtinas dalykas - automobilis. Automobilis būtinas tik jei vaikai dėję skersą ant tėvų ir 1-2 kartus metuose tėvais negali pasirūpinti.
donatasv 2022-01-11 12:13
Ir vėl sapalionės. Parama tai iš ubago atimam ir pasiturinčiam atiduodam. Kitaip sakant jei skursti, mes tave smukdom dar labiau, jei tu turi pakankamai pinigų, pridedam papildomai. Su stažu ir pajamų rodymo buhalteri tu atsipeikėk. Tų dabartinių pensininkų kurie dirbo dar prie ruso, geriausius metu labai gražiai valdžia išmaudė. Kitaip sakant 300/400 rublių atlyginimą (kas CCCP laikais buvo ganėtinai neblogas atlyginimas) prilygino 3/4 eurams. Santaupas labai gražiai išvogė nuvertindami/kaitaliodami valiutą. 1k litų atlyginimą (kas nepriklausomybės pradžioje taipogi nebuvo jau toks žemas atlyginimas, kada minimumas 400 litų buvo) prilygino 290 eurų. Čia visi pensininkai vagys, jie Kūr*** viską slėpė ir tik jie iš valstybės pavogė. Motina negali vairuoti? Tai ką ir visiem kitiem pensininkąms nereik vairuoti nes tavo močiutė be to išgyvena? Nereik nuvažiuot aplankyt vaikų. Pailsėt prie ežero/jūros? Sėdėkit surūgę vienam kampe ir dvėskit. Tegu parduoda namus kaimuose ir nusiperka butą? Pabusk Už kaimo bobutės namą gausi pusę 2 kambarių buto pusę kainos mieste.
immortallt 2022-01-11 12:23
Kokią paramą iš ubago atėmė? Skiria iki 100%. Tu protiškai neįgalus? Kurie dirbo dar prie ruso... Kur prie ruso dirbo didesnę dalį laiko pensininkai turėtų būti 80-ties metų amžiaus. Tokiems dar vairuoti reikia? Santaupas nuvertino kaitaliodami valiutą - neturiu žodžių, kaip nusišneki. Tu net nesupranti, kad svarbu ne absoliutus dydis atlyginimo buvo, o santykis su VDU. Tu sakai, kad be mašinos "palikti dvėsti". Sakau seneliai be mašinos nugyveno ilgą gyvenimą 80+ metų ir "nenudvėsė". Kaimo bobutės namas šildomas malkomis. Kas jį kaso? Taigi, tikrai, ir vėl sapaliones rašai.
donatasv 2022-01-11 12:46
Tai tu proto bokšte eik ir paaiškink valstybę valdantiems, kad svarbu VDU, o ne paskutinis valiutos kursas. Tėvui buvo duota pasirinkt pagal kurį laikotarpį skaičiuot pensiją, tai išsityčiojimą gavo. Lygiai tai pat išsityčios iš tavęs ir tavo pensijos kaupimo. Kai euras smuks, ar bus pakeistas į kitą valiutą ir galutiniam taške paskaičiuos pagal kursą. Gyveni burbule suvokimo 0, o pezi lyg suprastum.