"Nissan" automobiliuose - vairuotojo norams prieštaraujantis akceleratoriaus pedalas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ligonis 2008-08-05 12:09
tai zinoma, kad kvaila. pavyzdziui nori aplenkt koki 100meti senuka su savo zapuku vos besivelkanti, tai pasuki i kaire ir pradedi judeti vos vos greiciau. ir taip po 1 min aplenkei zapa O_O
Anonymous 2008-08-05 12:25
Jie teigia, kad sutaupyti kuro pades iki 10 %. Bet pati ta stabdziu sistema kainuoja, tad su ja masina kainuos brangiau. Plius jei kas suges, tai remontas kainuos. Plius jei kazkas bus ne taip, tai klausimas ar ji ten gerai viska skaiciuos. Nebent ji veiks kaip autopilotas . Isimeti automagistraleje autopilota ant 90 km, kur zinai, kad mazai ryja, ir vaziuoja sau vienodu greiciu masina be jokiu nereikalingu paspaudimu. Na cia speju tas pats plius valdys greiciu pedala hidraulika taip pat kaip abs valdo stabdziu .... O jei kas sistemoje sugribaus, ir jei atrodys, kad ekonomsikai vaizuoti ant 20 km .... Apsurdas, kuo maziau visokio nereikalingo slamsto, tuo geriau. Manes toks produktas ne tai kad suzavetu, o priesingai - sustabdytu. Pvz yra automatuose ekonominis vaziavimas, kuris ir yra flegminis. Spaudi ar nespaudi, masina ziauriai flegmiskai vaziuoja. O paciam gale yra mygtukas (antras pedalo dugnas): cia tam, kad, jei staiga staiga reikia greitai sauti i prieki. Tada is ekonominio persijungia i sportini. Bet jei tau trukdys pats greicio pedalas, kaip staiga sauti? reiks ieskos kokio klasivo, mygtuko ar ko kur ant paneles paspausti kad isjungti si marazma? tai per ta laika spesi jau i ka atsirentki. Zodziu, abejoju, ar finansiskai (vien del to kad pati sistema kainuos ) atsipirks. Papidlmos gruzas remonto atzviilgiu. Saugo prasme galima i kapus nulekti su sia sistema. 4 Yra analogu taupymui ir be visokiu siu nesamoniu. Isvada: Pravalas.
Anonymous 2008-08-05 12:55
durnyste kazkokia,- noriu pagazuoti ir pabaigti greiciau manevra pries netiketai is posukio islindusi transporta, o man akseleratoriu "pataupo kuro"... jau dabar galiu pasakyti jog tai beverte sistema ir niekada neprigis.
Anonymous 2008-08-05 13:00
ir as taip pat manau.. jei noresi pataupyt pats nespausi. geriau visur sumontuotu kuro sunaudojimo rodykles kad metytum kiek siuo momentu ryja.
Smėlis 2008-08-05 15:02
nu joa, įdomu kaip ten lenkimas su tokiu "navarotu" atrodyt turėtų.
Anonymous 2008-08-05 17:50
Bet kokie jus visi kieti...pasake, kad tik bus...niekas nezinot kaip is tikruju veiks ir jau visiems pravalas... as uz tokias sistemas, kada daug tenka vazinet mieste ir matai kaip merginos vazineja, kada jokio ekonomiskumo nors ir auto buna 1,4 ltr. bet eda kura kaip 2,5 tai tada gero peno duoda pamastyt apie tokias sistemas... kai kurie vyrai irgi neatsilieka...
Anonymous 2008-08-05 19:42
Butent, as irgi uz. Labai vertinga sistema, ypac miestuose. Lenkimas bus normalus, nes kiek suprantu sita sistema suveiks tik prie dideliu apsuku. Dauguma musu vazineja turbut iki 3-4k apsuku, taigi toks masiniukas vaziuos normaliai ir net nejausi, kad sita sistema veikia. Vat jeigu noresi vaziuoti 6-7k apsukomis, tada ir pasijaus, kad spaudi, o apsukos ir nedideja. Tik vat su gedimais tai problema, reiks moketi. Na bet kaip sakoma: vilko bijai, i miska neeik.
Anonymous 2008-08-05 20:44
jo vaziuoji tolimus atstumus iseini ant lenkimo paspaudi iki 6-7k apasuku ir nieko nevyksta ir ka tada ? laukt susidurimo.. sita sistema atnes daugiau auku negu naudos... seip tai pats pradedi taupyt kura kaip atvaziuoji isipilt bendzino... paziuri i kaina ir uzsimanai taupyt...
Borland 2008-08-05 21:46
cia visi kalba tik kaip lenkt kaip lenkt, tai matyt ne tokia publika ir naudos ta sistema matyt naudos ne tie kurie lenkia, bet tie kuriuos lenkia taip kad kazkam pravers, kazkam bus nereikalinga ir visad isjungta
Tas_pac 2008-08-05 21:56
Su skyline neis draguot? xD
Anonymous 2008-08-06 01:03
nu va, pasirodo netik Lietuvoj, o visam pasauly visokiu nesamoniu susigalvoja. Isvada - mes tikrai neblogesni uz kitus.
Anonymous 2008-08-06 10:44
Sakau, visa tai seniausiai yra, kai kompas reguliuoja kuro padavima, pvz, paspaudi mygtuka "Eko" ir vaziuoji sau ramiai, gali minkyt sau pedala kaip nori staigiai. Bet tenais yra issprestas ir lenkimo reikalas, kai reikia staigiai sauti, tad niekas tau gazo pedalo nekontruoluoja, nuspaudi iki antro dugno ir viskas. Zodziu