"DirectX 11" naudos grafinį procesorių paraleliems skaičiavimams atlikti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2008-07-23 15:18
o veliau, kai CPU tures po keliasdesimt ar net po kelis simtus branduoliu, ko gero ir isvis tas grafinis procesorius nebereikalingas bus, kaip sistemai reikes taip ir perskirstys resursus
Anonymous 2008-07-23 15:38
Kažin ar prireiks GPU, kai turi keturių branduolių CPU. Nemanau...
ligonis 2008-07-23 16:13
jus manot, kad galingiausi siuometu esantys rinkoje CPU gali pasivarzyt su GPU? tokia analogija: CPU - 500psl knyga skaito puslapis po puslapio, sakinys po sakinio zodiz po zodzio raide po raides, viska is eiles. GPU - 500psl knyga, ja "supleso" istiesia kurnors ir viska iskart "perskaito". ir dar, kad zaidim grafika pasiektu nauja lygi, reikia pereiti prie Raytracing technologijos, kurioje vaizdo korta tampa bereiksme. taigi didele tikimybe, kad ateiti tokio dalyko kaip GPU nebebus
Anonymous 2008-07-23 16:48
Smulkiaminkščiai tik šneka šneka šneka... Bus kaip ir su viskuo pas juos... pirmiausia release'as, po to krūva service pack'ų... O žaidimų gamintojai irgi Bill'io papo neatsitraukia - bijo... Seniai galėji pereiti prie openGL visi galvos nesuktų dėl (ne-)palaikymo...
Anonymous 2008-07-23 22:08
Man ir durnai atrodo opengl visada nešė dx, tiek ant q1,q2 ir doomas3 buvo ant openGl kai visi sakė kad opengl išnaudojo savo galimybes, manau jei pasistenktų ir dx 10 abdėtų vėl.
doggydogg 2008-07-24 01:46
pagywensim ir pamatysim kaip cia bus...
Anonymous 2008-07-24 13:34
Vargu ar gali sakyti, kad openGL "isnaudojo savo galimybe", nes galimybes yra neribotos (iki tam tikros ribos DD ) Principe DX galimybes ribotos tiek pat. taciau realiai i DX investuojamo laiko ir darbo jegos skaicius yra baisingai didesnis nei i openGL. Negaliu teigti, kad kazkuri is situ dvieju technologiju yra is esmes geresne, bet "mano gyliu ysitikinimu" atviro kodas yra pranasesnis pries uzdaraji. Jei ne zveriskas kapitalizmas toje srityje open source butu seniai aukstumose... Tikiuose visos M$ like kompanijos pasprings $$$... Kita vertus kol aplik tiek daug buko vartotojiskumo ir apatijos taip neatsitiks... ;(
Anonymous 2008-07-24 13:45
Microsoft visada labai daug žada, tačiau NIEKAD visko iki galo neišpildo, neretai nelieka vienų svarbiausių žadėtų dalykų, nenustebčiau, jeigu panašiai ir šį kartą bus, juk MS dirba.
Anonymous 2008-07-27 20:16
GPU galbūt išnyks tik kaipo atskiras komponentas. Tas pats gi buvo su co-procesoriumi. T.y. anksčiau, dar iki intel 486 procesoriaus, į motininę plokštę statydavosi atskiras amtematinis procesoriu (slankaus kablelio skaičiu apdorojimui pagrinde). Vėliau atsirado CPU sudėtinė dalis FPU. Pvz pentium 4 HT turėjo kelis FPU, todėl galėjo imituoti kelis loginius CPU vietoj vieno fizinio. GPU yra greitesnis už CPU tik lanai konkrečiose srityse. Kad išnaudoti tą praktiškai, reikalingos bibliotekos, kurio, tarkim 2 skaičių sudėtį pakeičia 2 spalvų loginiu IR, o rezultatą perskaičiuoja atgal. Raytracing;as yra gerai, bet nepamiršk, kad CPU yra bendram skaičiavimui skirtas įrenginys. Tad kas atsitiks, kuomet GPU bus optimizuotas atlikti raytracing'ą hardware lygiu?