„Omnitel“ įžengė į virtualų „Second Life“ pasaulį  (0)

Lietuvos mobiliojo interneto rinkos lyderė bendrovė „Omnitel“ save ir Lietuvą pristato apie 10 mln. vartotojų turinčiame virtualiame pasaulyje „Second Life“. „Omnitel“ tapo pirmąja šalies bendrove, įžengusia į „Second Life“, tačiau tikėtina, jog ne paskutine. Panašu, jog būtent dabar galime stabėti, kaip kuriasi tikras virtualus pasaulis, apie kurį seniau galėdavome žiūrėti tik fantastiniusoe filmuose.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Virtualią „Omnitel“ čia galima rasti šiuo adresu.

„Second Life“ gimęs kaip dar vienas "online" tipo žaidimas, tapo sparčiai besiplečiančia virtualia erdve, kurioje apsigyvena vis daugiau pasaulio žmonių. „Omnitel“, pirmoji iš šalies įmonių įsikurdama „Second Life“ erdvėje, jaučia pareigą milijonams virtualiojo pasaulio gyventojų pristatyti ir Lietuvą“, - sakė „Omnitel“ komunikacijos vadovas Darius Maikštėnas.

„Second Life“ erdvėje „Omnitel“ įkūrė Lietuvos valstybės teritorijos formos salą. Saloje stovi baltas kupolas, kuriame rodomos Arūno Matelio ir Audriaus Stonio filmo „Skrydis per Lietuvą arba 510 sekundžių tylos“ ištraukos. „Omnitel“ saloje „Second Life“ gyventojai gali auginti ąžuolus, pramogauti ir bendrauti, sakoma pranešime spaudai.

„Omnitel“ saloje pristatydami Lietuvą, siekiame pabrėžti dvi mūsų šalies savybes. Pirma, Lietuva yra žalia ir ekologiška valstybė, antra – ji mobiliausia pasaulyje. Tai mums buvo itin svarbu parodyti, nes „Omnitel“ yra Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos pradininkė ir lyderė“, - kalbėjo D. Maikštėnas. „Omnitel“ yra ir plačiausios aprėpties sparčiojo mobiliojo interneto tinklo Europoje kūrėja, todėl bendrovės žingsnis į internetu pasiekiamą populiarų virtualųjį pasaulį yra dėsningas.

„Kol kas lietuviai „Second Life“ neturėjo savo erdvės. Manome, kad mūsų įkurta erdvė jiems patiks; vėliau ji gali išaugti į vietą rinktis „Omnitel“ bendruomenei, o „Second Life“ galimybės leis čia organizuoti įvairius įvykius“, - sakė D. Maikštėnas.

Kiekvienas salos lankytojas gali joje įsikurti ir pats prisidėti prie salos plėtros, kadangi „Omnitel“ salos žemė suprogramuota reaguoti į gyventojų veiksmus. Visos virtualios pramogos „Omnitel“ saloje yra nemokamos. Virtualią Lietuvos formos salą ir visas jos funkcijas „Omnitel“ užsakymu sukūrė interneto sprendimų bendrovė „Gaumina“.

2003 metais sukurtas trimatis „Second Life“ pasaulis pernai patyrė didžiulį populiarumo šuolį, o jo vartotojų skaičius šiemet pasiekė 10 milijonų. Šiame virtualiame pasaulyje galima rasti moderniausių valstybių ir kompanijų atstovybių. „Second Life“ galimybes riboja tik dalis fizikos dėsnių, tačiau virtualaus pasaulio gyventojai gyvena visavertį gyvenimą trimatėje erdvėje.

Tenka pripažinti, jog "Second Life" žaidimas išauga paprasto žaidimo rėmus ir tampa kažkuo unikaliu - tikruoju virtualiu pasauliu. Įdomiausia, jog juo susidomėjo ne tik įmonės, kurioms tai puiki reklama, bet ir mokslininkai, įžvelgę šiame žaidime dideles perspektyvas - kad ir paralyžuotų žmonių gydymui, apie kurį mes esame rašę šioje naujienoje.

www.balsas.lt

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)